30 Reacties

vorig jaar

Ik koop letterlijk alles voortaan op vinted 🤣

vorig jaar

Ik denk dat ik hier het antwoord zelf niet op wil weten 🤣🙈. Wij hebben niet belachelijk veel kleren voor hem, maar wel veel van Marmar ed, waar toch wel een prijskaartje aan zit.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

van sokken tot romper kleding minimaal €300😢 en dit voor 1 baby, heb nog een peuter en die van hem is ietsjes meer denk ik..😅

vorig jaar

Ik denk nog geen 25€ 😅 Krijgen heel veel via via en van het burgerinitiatief voor gezinnen met laag inkomen. Als ik al wat haal zijn het rompers van de zeeman. Vind die echt zo fijn 👀

vorig jaar

Reactie op daniek19933

Ik koop letterlijk alles voortaan op vinted 🤣
Ik ook, kan ik toch merkkleding kopen en hoef ik minder op de prijzen te letten 😅 Met hier en daar aangevuld van de Wibra. Rompers koop ik overigens wel nieuw, het liefst van de Hema.

vorig jaar

Veel te veel volgens mijn man🤣🤣

vorig jaar

Tip, Ammehoela heeft mega sale op dit moment! Zomer en winterkleding en jassen

vorig jaar

Denk Max 50 euro Veel van Vinted en koop soms ook nieuwe dingen , maar in de winkels is bijna altijd alles op voor jongens of als het er is vaak gelijk duur

vorig jaar

Echt nog geen 50 euro denk ik… alles via vinted en ook daar geen dure merken. En als je dan bedenkt dat je het vaak daarna ook weer doorverkoopt heb je het eigenlijk bijna voor niks 🤣🤣

vorig jaar

Haha teveel 🙈
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Warsha85

Tip, Ammehoela heeft mega sale op dit moment! Zomer en winterkleding en jas ...
Oh jee, nog meer om te kopen😂

vorig jaar

Leuk om te lezen, veel Vinted zie ik! Ik heb ook dat als ik nu kleding in de winkel zie ik dat absurd duur vind terwijl ik pre Vinted dat hele normale bedragen had gevonden haha

vorig jaar

Varieert. Ik kan 100€ uitgeven op Vinted aan hele sets, maar koop ook soms iets nieuws van mooie merken en dan kan het gerust 30€ voor 1 kledingstuk zijn.

vorig jaar

Ik denk maar 10-20 euro per maand. Wij hebben zo veel gekregen 😁 Er is gewoon te weinig tijd om alles aan te doen 😅

vorig jaar

Goed dat je de vraag stelt! Zo ben ik ook even bewust van mijn aankopen. Ik koop alles via vinted en heb ondertussen toch alweer 300 euro uitgegeven. Dit is dan wel inclusief jasjes en slaapzakken. En dit is mijn eerst kindje.

vorig jaar

Veel via Vinted, soms nieuw en op het moment zijn er hier ook veel kledingbeurzen in de buurt 😃 Ik denk dat ik 80% 2e hands koop. Ze groeien er zo snel uit dat ik het zonde vindt om alles nieuw te kopen...

vorig jaar

Door dit topic weer ietsjes meer, want ik ging nieuwsgierig op Vinted neuzen en toen heb ik iets besteld 🤭

vorig jaar

Ik doe hier geen uitspraken over 👀

vorig jaar

Ik denk wel €100 per maand 😅😄 ik koop alles nieuw. Ik heb niks tegen 2e hands kleding maar ik kan het nieuw makkelijk betalen, en ik geniet er echt van om hem in schattige nieuwe pakjes te zien die helemaal bij mij en hem passen.

vorig jaar

Best veel 😅 mocht m’n vriend het ooit vragen zou ik zeggen, valt wel mee hoor 🫣 Ik vind het alleen zo moeilijk om in te schatten welke maat ik moet kopen, vooral nu met een beetje zomer kleding. Hij draagt nu 74, was soms nog een klein beetje groot valt, koop ik 80 dan ziet het er zo groot uit.. lastig