17 Reacties

15 dagen geleden

Onze dochter is bijna 13 maanden en nu heb ik de verwarming ook aan op 21,5 en ‘s nachts koelt het wel af. Maar ze slaapt met een pyjama en een goede slaapzak dus ik denk niet dat ze het koud heeft 🥲

15 dagen geleden

Hi, volgens mij is dat prima. Ze raden 16-18° aan voor kinderslaapkamer. Bij ons is t 15-16°, best koud, maar daar is ze op gekleed :)

15 dagen geleden

Bij ons is het snachts 17 / 18 graden, overdag 19 / 20. Lekker warme slaapzak aan snachts en pyama 😊

15 dagen geleden

Hier daalt het naar 16,5. Voor de nacht pak ik hem goed in en een dikke slaapzak aan 😊

15 dagen geleden

Hier nu 16,7° op de kamer. Rompertje korte mouw en pyjama broekje onder de herfstslaapzak van puckababy. Hierin slaapt ze hartstikke goed! Maar, mijn zoontje sliep toen hij jonger was met die temperatuur in een dikke slaapzak zonder mouw en een romper met lange mouw. Dus het verschild ook echt per kindje wat ze nodig hebben! Maar 18, 19 graden is goed! Slaapzak/pyjama enzo erop aan passen mocht je kleine het te koud of te warm hebben.

15 dagen geleden

Ongeveer 18 graden hier. Hij ligt in een dikke slaapzak, en heeft het zelfs dan nog wel eens te warm. 21 graden zou we hier niet overleven🤭 wel lekker warm

15 dagen geleden

Hier krijg ik het niet kouder dan 21 graden 😅 heb overdag hele dag raam open maar koelt gewoon niet af… iets te goed geïsoleerd 🤣

15 dagen geleden

16 graden! Dikke slaapzak met mouwen en een dikke pyjama. In de ochtend heeft ze heerlijk warme voetjes. Dus het zal wel prima zijn :)

14 dagen geleden

Hier ook de verwarming op 20 graden en dan een 1,5 tog slaapzakje zonder mout met een lange mouwen romper. 🙈 altijd bang dat ze het te koud heeft! En we hebben ook zulke goede nachten dat ik bijna niks durf te veranderen 😅 maar wil eigenlijk naar een dikkere slaapzak en dan de verwarming veel lager

14 dagen geleden

17-18 graden, dikke slaapzak met pyama (shirt en broekje) en sokjes eronder. Afgelopen nacht ook lange mouwen romper, omdat hij die overdag ook aan had. Begin deze week nog een dunnere slaapzak, maar werd hij tussen 4-5u wakker, koude handjes. Hij had het wat koud. Nu weer opgelost! ☺️ Overdag lekker het raam open. Beter frisse lucht en wat dikker aangekleed, dan droge lucht van een kachel om in de slapen. 🙈

14 dagen geleden

Ca. 17 graden - 2.5 TOG slaapzak, romper met lange mouwen, pyjamabroek- en shirt en sokjes😊

13 dagen geleden

Vannacht was het 18 graden in zijn kamer, moeders was 's avonds niet thuis dus papahad hem in bed gelegd. Mouwloze slaapzak 1,5 tog, pyjamabroek en een t-shirt.... Ik had me er dus al op voorbereid dat ie wakker zou worden van de kou, maar hij heeft gewoon doorgeslapen tot 7 😅😂 Nu heeft z'n vader het ook altijd warm, dus ik denk dat ie die genen heeft doorgekregen.

13 dagen geleden

Hier ook zoiets, hij slaapt goed net pyama en dunne slaapzak zonder mauwen 👀 als het verder afkoelt gaan we over op dikke slaapzak met enkel romper eronder. Anders krijgt hij het veelste warm... zn vader slaapt ook met niks onder een herfst deken 🤣

13 dagen geleden

17-18 graden in de nacht. Met naar bed brengen vaak nog wel rond de 20. Hij draagt een 3 tog slaapzak met mouwen van de hema met daaronder een wollen lange mouwen romper en wollen broekje van Dilling

12 dagen geleden

Bij ons is het rond de 16 graden. Tog 3 slaapzak, pyjama & romper met korte mouwen is hier top 👍🏻

11 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Hier ook zoiets, hij slaapt goed net pyama en dunne slaapzak zonder mauwen ...
Ik doe ook of pyjama met dunne slaapzak of romper lange mouw met dikke slaapzak zonder mouwen en als ze een korte mouw romper aan heeft rits ik de mouwen aan die dikke slaapzak. Maar voordat ik lange mouwen of een pyjama onder de slaapzak aan doe mag de sneeuw echt wel dik op de daken liggen. Warme papa en warme kids. De oudste is wel warmer dan de jongste merk ik, soms heeft ze iets eerder koude spekjes dan haar grote zus 😅

11 dagen geleden

Hier is het tussen 15 en 16 graden.. romper, pyjama en de dikste puckababy slaapzak. Mijn zoon is 13 maanden en heeft soms wel wat koude handjes maar nekje en lijf is lekker warm! 😄 slaapt heerlijk elke nacht! Ik vind het wel grappig om te lezen dat iedereen bang is voor kou.. ik heb het zelf vaak koud maar ik was altijd bang voor warmtestuwing.. dus vaak voorzichtig geweest met dikke dekens.. maar zoonlief is net zo’n koukleum 😂