14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb alvast 180 luiers in maat 1 (2-5 kg) en 240 luiers in maat 2 (4-8 kg) klaarliggen van Pampers harmonie omdat collega's met zeer jonge kinderen deze hebben aangeraden en de online reviews erg goed waren. We zullen dan verder zelf wel ontdekken of we hier tevreden mee zijn.
2 jaar geleden
In de blije doos zat een pak pampers maatje 1. Meer maatje 1 haal ik niet. Mijn dochter was bij de geboorte bijna 9 pond. Ik heb bij onze eerste wel verschillende merken geprobeert. Nu halen wij onze luiers van babylove in Duitsland bij de dm drogist. Als ik nu luiers over houd in kleine maatje gaan ze naar een stichting voor ouders met een kleine portemonnee.
2 jaar geleden
Dit schema vond ik online. Daar ben ik een beetje vanuit gegaan. Als ik meer nodig heb haal ik dan wel maar dan hebben we iig een goed basis in huis

2 jaar geleden
Ik start met 1 pak newborn luiers. Volgens mij heb ik dat ongeveer gebruikt bij mijn dochter en anders bestel ik zo bij en is het de volgende dag in huis. Wij gebruiken etos eigen merk, heel erg tevreden over!
2 jaar geleden
Ik heb een stuk of 3 van die kleine pakken, 2x pampers en 1x uit het Kruidvat pakket. Meer dan dat ga ik niet halen want m’n vorige was zo uit die kleinste maten en dan zit je ermee. Ik vond in t begin wel dat je heel veel luiers nodig had dus vind het wel prettig meer dan 1 pak te hebben maar verder zit de ah om de hoek dus haal ik zo bij indien nodig.
Ik zou van Newborn gewoon halen wat je fijn lijkt. Als het niet bevalt iets anders in huis halen. Wie weet bevalt het eerste beste dat je in huis hebt ;-)
Ik heb zelf goeie ervaring met pampers premium voor Newborn, maar vind etos en ah huismerk en die van de lidl ook fijn. Kruidvat vind ik zelf niet fijn maar anderen zweren daar weer bij
2 jaar geleden
Ik heb volgens mij 1 of 2 kleine pakken van maat 1 in huis en de rest maat 2. Mijn zoontje was al best snel uit maatje 1 en lekte ook al heel snel door dus ik heb liever net wat te groot dan te klein😅 anders blijf je wassen. Mocht ik te weinig hebben of nog een pak maat 1 nodig hebben kan je inderdaad altijd bij bestellen of bij de supermarkt een pak laten halen. Voor de rest is het zoeken naar welk merk het prettigst is voor iedereen. Mijn zoontje jaren met Kruidvat gedaan want lekte snel door en nu beginnen we gewoon weer opnieuw met wat voor onze dochter goed is. Ieder kind is anders.😊
2 jaar geleden
Ik heb hier maat 1 van Pampers (blije doos), maat 2 van Etos (Etos baby pakket) en maat 1 en 2 van de kruidvat (Kruidvat baby tas).
Allemaal gratis, denk dat het hierbij blijft. Wij hebben ook wasbare luiers in maat 1 en 2, dus geen newborns maar we hebben zo wat bijgehaald als het nodig is. Daarbij is mijn moeders echt een kei in dingen gratis krijgen dus zal me niks verbazen als ze nog aan komt zetten met bijv open verpakkingen enz 🤣
2 jaar geleden
Ik heb nog over van ons zoontje van 2.
2 pakken matje 1
En een half pak maat 2 merk pampers
Ook nog wat losse luiers uit staaltjes om te testen
Dan heb ik vanaf 4kg wasbare luiers en uiteindelijk ook nog 3 pakken over van maat 5 wegwerp luiers boni omdat hij plots volledig zindelijk was.
2 jaar geleden
Ik heb:
• 5x Zwemluiers 3-4
• 11x Pampers baby-dry nappy pants maat 4
• 20x luiers mini woezel&pip maat 2
• 264x Pampers premium protection maat 1
• 20x kruidvat luiers maat 1
Die 264 stuks heb ik vorig jaar of eerder nog een x gekocht tijdens een mooie aanbieding en de rest heb ik bij babypakketten gekregen 😂 en de zwemluiers en maat 4 van m'n schoonzus die had nog over
2 jaar geleden
Heb net bij de kruidvat besteld 1 plus 1 gratis op de new born luiers plus een gratis zalf van dr leenarts. Echt een super actie.
Je kunt rekenen op circa 6 a 7 luiers per dag in het begin.
Die maatje twee luiers gaan tot 6 kilo. M’n eerste dochter was net voor 3 maand 6 kilo. Ik heb 6 pakken gehaald a 62 luiers.
372/7=53 dagen aan luiers dus ong.
En/want ik heb nog wat oude/gratis probeer verpakkingen en een pak maatje 1 (gratis Vd kruidvat ook)
Dus daar hoop ik de eerste 2,5/3 maand zowat mee door te kunnen 👌
En je krijgt dan dus 6 tubes zalf er gratis bij… die normaal best duur zijn (en fijn ook die dr leenarts) bizar goede actie minder dan 9 cent per luier. (Als je de zalf niet meerekent)

2 jaar geleden
Bij mijn oudste heb ik geleerd dat welke luiers je gebruikt echt afhankelijk is van het kind zelf. En daarmee bedoel ik met name de bouw van het kind.
Mijn dochter is enorm smal. Bij de geboorte een grote baby geweest, maar daarna snel smal geworden met bijna geen billen 😅 dan past niet ieder merk goed.
Wat ik nu van plan ben, is 3 verschillende merken aan te schaffen en dan geen groot verpakkingen. Na een aantal dagen luiers verschonen, kom je er zelf wel achter welke fijn is en welke goed zit:) Het prijsverschil is enorm met luiers.. dus dat vind ik ook wel meespelen;)
2 jaar geleden
Ik heb 2 kleine pakken maat 0 en 2 kleine pakken maat 1 pampers en toevallig een grote pak pampers maat 1 gekregen. Voor nu laat ik het daarbij. Ik bestel wel bij als de baby er is.