20 Reacties
één dag geleden
‘s nachts ruim 12 uur met af en toe nog wel een korte onderbreking. Soms alleen speentje soms wil ze toch wel een beetje melk maar dan slaapt ze vaak ook tot 8 uur (dus een uurtje langer door)
Met dutjes zitten we echt in de overgang van 2 naar 1 maar het kan iedere dag anders zijn maar het totaal komt wel op hetzelfde neer want het is twee keer circa 1,5 of anders 1 keer 2,5 a 3 uur.
Dus ong 15 uur totaal per etmaal.
één dag geleden
Reactie op Muri16
‘s nachts ruim 12 uur met af en toe nog wel een korte onderbreking. Soms al ...
Hier ook ongeveer dit!
In de nacht ongeveer van 19-7 en dan overdag nog twee keer 1,5 of 1 uur of één keer 2,5 uur.
Soms slaapt hij in de nacht langer en dan heeft hij overdag minder slaap nodig. Het komt bijna altijd precies op hetzelfde aantal uren neer!
20 uur geleden
Van +-19:30 tot +-09:00. Soms een uitschieter naar 10:00. Overdag 1,5 a 2 uur.
17 uur geleden
Hier ongeveer 13 uur per 24 uur met overdag 1 slaapje van 1-1,5 uur. Maar nog erg zoekende en het wisselt heel erg.. geen beste slaper hier 😅
3 uur geleden
Op het moment is het van 19.30 - 7.30 ongeveer en dan een middag dutje van een uurtje of 2.
Als hij heeft lopen spoken snachts of wakker is geworden voor drinken, dan kan het middag dutje wel 3 uur worden 🤭
3 uur geleden
Reactie op Aldnb
Hier ongeveer van 19:30/20:00 tot 7:45, dan maken wij hem wakker. Ik ben be ...
Wij maken hem wakker als hij nog niet wakker is om 7.30, vind het belangrijk dat hij de ochtend mee draait. Ook omdat soms mijn man later thuis is dan gepland en dan heeft hij hem dus helemaal niet gezien, en dat wil ik voorkomen 🙈