9 Reacties
2 maanden geleden
Water kan de maag vullen zonder dat ze voedingsstoffen binnen krijgt.
Zorg er dus wel voor dat ze ook wel haar melk nog goed drinkt en ook hapjes eet die goede voedingsstoffen bevatten.
2 maanden geleden
Laatst met mijn zoontje in het ziekenhuis. Ik geef bv. Zoontje was goed ziek (verkouden). Kinderarts: vooral appelsap en andere fruitsappen aanbieden. Water geeft geen voedingstoffen
Eh ok🫣mijn andere zoon 2,5 jaar grootgebracht op borstvoeding eerste jaar icm water en thee
2 maanden geleden
Wat fijn dat ze zo gek is op water! De vraag is hoeveel melkflessen ze naast deze drie waterflessen nog krijgt?
Hier sinds kort over van 3 naar 2 melkflessen en daarnaast krijg ik met moeite halve fles water er in. Biedt het elke keer aan en hij neemt elke keer wel een slok/slokken maar die beker lijkt niet leger te worden 😅😂
2 maanden geleden
Ze eet en drinkt ernaast als een bouwvakker. Wel heeeeel ietsje van de pap wat ze laat staan, verder perfect.
Contact gehad met consultatiebureau. Ze zou met 10mnd leeftijd genoeg moeten hebben met 600 á 700 ml per dag, inclusief flesvoeding. Wat volgens mij neerkomt op 1 (rietjes)beker per dag. Het beste aan te bieden tijdens brood of warme maaltijd. 😀