12 Reacties
3 maanden geleden
Wij hadden 38.6 graden koorts een hele dag door tandjes! Dus het kan wel echt hoog zijn en tijdje aanhouden. Dat het dik en rood was weet ik niet meer heel goed maar wel een beetje dacht ik
3 maanden geleden
Jahoor, is heel normaal bij doorkomende tandjes! Is hier ook bij alle tandjes nog zo geweest 😊
3 maanden geleden
Hier ook elke keer flink koorts bij doorkomende tandjes. 2 weken geleden ook flink bloedden toen hij daadwerkelijk door kwam en vorige week stopte ze licht haar mondje tegen het bed en begon het weer te bloeden. Herken dit ook niet van mijn zoontje, maar ze zal er misschien iets gevoeliger voor zijn of meer bloedvaatjes die ervoor liggen?!?!
3 maanden geleden
Hier had ze ook hoge koorts, tandjes en ook nog eens een oorontsteking. Met pcm en uiteindelijk extra ibuprofen vanuit de huisarts kregen we de pijn en koorts bij haar onder controle. Wij zijn toen wel gewoon naar de huisartsenpost gegaan. Zo’n kleintje kan niet zeggen wat er is.
3 maanden geleden
Reactie op Rano Milu
Hoe gaat het vandaag?
Lief dat je het vraagt! Vandaag weer hele hoge koorts. 40,7 was de hoogste meting. En ze werd ook suffig en weinig plassen. We zijn dus naar het ziekenhuis gegaan om wat checks te laten doen. Verhoogde ontstekingswaarden, maar niet heel hoog, dus antibiotica was niet nodig. We mochten dus weer gewoon naar huis en goed in de gaten houden. Een uurtje geleden voelde ik dat haar tandje is doorgekomen (eindelijk eerste tandje ❤️). Dus hopelijk was dat het gewoon. Ze heeft er hard voor moeten werken!
3 maanden geleden
Ah wat sneu voor de kleintjes hé. Lees even mee. Hier momenteel ook een meisje met koorts 38.9. Nu is het huisje (vakantie huisje) ook wel warm, en ze is verkouden, maar tandvlees oogt ook rood. En ze kan momenteel weinig hebben bij mondgebied als zijnde kijken. Dit wil ze absoluut niet en zet het dan op een krijsen. Lastig in te schatten wat het dan kan zijn. Ze heeft het vanaf maandag middag dus even zien en anders toch een keer ha of het toch niet iets anders is.
2 maanden geleden
Reactie op Nvdude
Hier ook elke keer flink koorts bij doorkomende tandjes. 2 weken geleden oo ...
Heeft het lang aangehouden? Onze zoontje heeft nu precies hetzelfde. Hij had al 4 tandjes boven en 4 beneden. Alleen krijgt nu kiezen. Ik mocht zijn tandjes bijna niet meer poetsen erg huilen en wegtrekken.
Nu is de tandvlees boven stuk dikker en rood. Heeft steeds beetje koorts en bloed gelijk bij het stoten en of tanden poetsen.
Ik weet zelf even niet meer wat ik hiermee doe en waar ik goed aan doe. Overal staat blijven poetsen maar de kleine schreeuwt het uit .
Ook eten gaat erg slecht terwijl die normaal goed at wil nu alleen drinken en geen stukjes eten.
Verder is die op de dag nog steeds energiek speels en vrolijk alleen avonden en nachten worden lastig