Al 10 jaar geen last meer van hooikoorts gehad en nu nies ik alles aan elkaar, loopneus, jeukende ogen🙈
Iemand goeie tips voor pilletjes etc die goed werken?
Ik slik loretadine 10mg omdat dit veilig is tijdens de zwangerschap. Ik heb dit wel in overleg met de huisarts gedaan. Ik vind dat dit matig werkt met wat ik van medicatie gewend ben maar wat ik voorheen slikte mag absoluut niet in de zwangerschap en ook niet met borstvoeding. Ik weet niet of andere pilletjes beter werken maar ik zou wel alles in overleg doen met je huisarts.
Ik slik cetrizine van de Lidl..helpt redelijk bij mij.
Ik slikte die ook maar nu via de dokter maar desloretadine.. durfde die van de lidl niet meer maar die werkte bij mij ook t best. Heb jij t besproken met de dokter ?
Ik wil die t liefste ook weer slikken maar is niet op doktersrecept. Heb ji ...
Ik heb zelf geen hooikoorts dus dat durf ik niet te zeggen zou je even moeten checken. Maar mijn vriend had het heeel erg heeft alles geprobeerd ook spuiten in het ziekenhuis enz en deze pilletjes werken bij hem heel goed!
Dymista neusspray, doktersrecept. Sinds ik die neusspray (2x daags) gebruik geen hooikoorts meer gehad! Je begint voor het seizoen met sprayen en bouwt dan de spiegel op en je gaat door tot het seizoen weer afgelopen is. Bij mij echt een wonder.