13 Reacties

3 jaar geleden

Ik slik loretadine 10mg omdat dit veilig is tijdens de zwangerschap. Ik heb dit wel in overleg met de huisarts gedaan. Ik vind dat dit matig werkt met wat ik van medicatie gewend ben maar wat ik voorheen slikte mag absoluut niet in de zwangerschap en ook niet met borstvoeding. Ik weet niet of andere pilletjes beter werken maar ik zou wel alles in overleg doen met je huisarts.

3 jaar geleden

Ik slik cetrizine van de Lidl..helpt redelijk bij mij.

3 jaar geleden

Ik slik ook loreradine bij mij werkt het goed opzich

3 jaar geleden

Ik slik cetrizine, via de apotheek. Werkt bij mij beter dan loratadine.

3 jaar geleden

Iemand andere tips dsn tabelletjes die werken namelijk echt niet

3 jaar geleden

Pilletjes van de lidl in groene doosjes!

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom93

Ik slik cetrizine van de Lidl..helpt redelijk bij mij.
Ik slikte die ook maar nu via de dokter maar desloretadine.. durfde die van de lidl niet meer maar die werkte bij mij ook t best. Heb jij t besproken met de dokter ?

3 jaar geleden

Reactie op PXX

Pilletjes van de lidl in groene doosjes!
Ik wil die t liefste ook weer slikken maar is niet op doktersrecept. Heb jij t wel besproken met je dokter ?

3 jaar geleden

Reactie op Justme01

Ik slikte die ook maar nu via de dokter maar desloretadine.. durfde die van ...
Jazeker, mocht deze van de verloskundige gewoon gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Boysmom93

Jazeker, mocht deze van de verloskundige gewoon gebruiken.
okee top ik ga ook ff er achteraan

3 jaar geleden

Reactie op Justme01

Ik wil die t liefste ook weer slikken maar is niet op doktersrecept. Heb ji ...
Ik heb zelf geen hooikoorts dus dat durf ik niet te zeggen zou je even moeten checken. Maar mijn vriend had het heeel erg heeft alles geprobeerd ook spuiten in het ziekenhuis enz en deze pilletjes werken bij hem heel goed!

3 jaar geleden

Dymista neusspray, doktersrecept. Sinds ik die neusspray (2x daags) gebruik geen hooikoorts meer gehad! Je begint voor het seizoen met sprayen en bouwt dan de spiegel op en je gaat door tot het seizoen weer afgelopen is. Bij mij echt een wonder.

3 jaar geleden

Reactie op Justme01

Ik slikte die ook maar nu via de dokter maar desloretadine.. durfde die van ...
Mijn huisarts en vk vertelde me absouluut geen DESloretadine… loretadine mag wel en cetrizine uiteraard ook