8 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Maar zodra ze boert is het voorbij. Dus wij hebben het idee dat het dwars zit.

2 jaar geleden

Ja! Hier ook. We bijten toch maar even door tot er een boertje komt. Komt ie niet, dan komt ie niet.

2 jaar geleden

Probeert om in vlieger positie op de onderarm te boeren?

2 jaar geleden

Bij ons precies hetzelfde. Tot we haar gewoon rechtop gingen voeden en voor een boertje gewoon rechtop laten zitten met ondersteuning uiteraard. Dus ze zit dan op mijn rechter been, met haar beentjes over de rand, mijn linkerarm om haar heengeslagen met haar linkerarmpje erover, mijn hand op haar buik en haar achterhoofd leunt dan op mijn bovenarm. Zo rechtop laten zitten, eventueel ondersteunen met je rechterhand. Dit is vaak al voldoende maar geef het even de tijd. Op die manier kan de lucht makkelijker door het maagje en via de slokdarm weer naar buiten. Succes!

2 jaar geleden

Hier vaak ook huilen, maar dat is vooral omdat mevrouw dan gewoon verder wil drinken. Ik laat haar zelf vaak even pauzeren voor boertjes.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde eenmaal geboerd dat stopt hij met huilen.

2 jaar geleden

Ik merk niet zoveel verschil als ze boert. Ook laat ze de borst heel vaak los tijdens het drinken en daarna gaat ze gelijk huilen. Aan het begin drinkt ze heel goed en naar een paar minuten begint het circus weer. Zo vermoeiend en frustrerend vooral in de nacht. Dit is echt een reden voor mij om niet in het openbaar te voeden..

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, als we de fles uit zijn mond halen begint het al. Hij vindt het niet leuk maar doet het uiteindelijk met wat geduld wel.