Hoi!
Ons zoontje (9,5 maand) is tot nu toe altijd vrolijk geweest en heel tevreden. Nu is hij vorige week echt behoorlijk ziek geweest (5 dagen 39 graden koorts, niet drinken, met HAP als gevolg) en is hij een dag later (toevallig?) bijna gestikt (met blauw worden en wegrollende ogen). Daarvoor zijn we de dag daarna ook nog bij de huisarts geweest ter controle/geruststelling.
Hij is toen twee dagen weer wat meer zichzelf geweest, ging beter drinken en was weer vrolijk aan het spelen. Maar wel nog steeds super hangerig en heeeel aanhankelijk.
En sinds gisteravond is hij weer heel ontevreden. Totaal niet zichzelf. Hij heeft geen koorts of verhoging maar is wel constant bezweet (natte haartjes/voetjes/oksels). Hij moet heeeel hard huilen als er iets gebeurt wat hij niet leuk vindt en heeft vannacht maar 4 uur geslapen omdat hij zó overstuur was de hele tijd. Zo ontroostbaar is hij sinds de kraamtijd niet meer geweest. Wij weten echt niet wat er aan de hand kan zijn. Hij wil de hele tijd drinken (aan de borst). Als ik kolf is mijn productie niet veel minder, dus honger zal het niet zijn. Hij kwijlt enorm, dus misschien (nog meer?) tandjes, maar die zie of voel ik nog niet. Het lijkt alsof hij misschien ergens pijn heeft, maar waar? Ik heb hem net paracetamol gegeven om te kijken of hij dan minder huilerig wordt.
Zie ik iets over het hoofd? Is dit gewoon een sprong of een regressie of zo? Ik ben stiekem stiekem bezorgd omdat hij vorige week zo ziek is geweest en nu bang ben dat we iets missen of zo.