24 Reacties
2 jaar geleden
Ik ken het helaas onze dochter van 16okt heeft het ook vanaf 19/20 tot ongeveer 23:30 niks helpt maar de dokter/cb zeggen dat het zo is tot ongeveer 3 maanden dat het de “krampjes” en darmen zijn die savonds meer werken om alles te verteren misschien naar een osteopaat gaan of giropraxtor? Wij zijn vandaag bij osteopaat geweest namelijk alleen bij onze dochter niks gevonden
2 jaar geleden
Onze dochter van 6 weken heeft nu avonden van 18:00 tot 01:00 klaarwakker. Af en toe een klein slaapje van 10 minuten tussendoor. Huilt als je geen rondjes met haar loopt. Ze heeft sinds dinsdag een spreidbroekje. Ze krijgt sab simplex en extra care melk. CB zegt dat ze inderdaad veel huilt maar dat we niet meer kunnen doen dan wat we nu doen. Morgen komt wel de fysio voor haar voorkeurshouding, misschien dat zij wat meer aan dr merkt.
2 jaar geleden
Reactie op DPE
Onze dochter van 6 weken heeft nu avonden van 18:00 tot 01:00 klaarwakker. ...
Sterkte! Dat huilen is zo zwaar en vermoeiend. Wij gebruiken soms gewoon oordopjes tijdens het troosten/wiegen/op de yogabal.
Ik zag op Instagram dat er een nummer is waar huilende baby's rustig van schijnen te worden. Misty Mountains van The Hobbit soundtrack. Ik loop nu vaak al wiegend rondjes door de woonkamer met dat nummer op repeat. Hij wordt daar vaak wel wat rustiger van. Niey altijd ;) Maar het proberen waard! Staat op Spotify en vast ook op YT.
2 jaar geleden
Reactie op Sam1996
Qch yeeytje sterkte. Hoe reageert ze in de kinderwagen?? Vorige week had ik ...
Gelijk door naar belgie voor goeskopere benzineprijzen 🤣
2 jaar geleden
Hier begint het overigens ook rond 20:00. Meestal een uurtje na ons diner. Hij eet net na ons (of tegelijk met mij als het moet) en doet dan een dutje. Als hij daarvan wakker word is het jengelen. Hij heeft nergens last van het is echt huilen om te huilen 🥲
Meestal ligt hij dan maar bij papa op de borst met zn koppie naar mij. Tuutje in en tussendoor kitst hij die weer uit maar dat is over het algemeen wat hier werkt. Duurt niet super lang, uurtje ofzo daarna accepteert hij het weer om op de bank te liggen tussen ons in (nestje of voedingskussen met sloop erom).
Eerst sliep hij heel licht op mij ipv huil uurtje maarja papa wil ook knuffelen na het werk dus dan doen we het zo 🤭
2 jaar geleden
Mn dochtertje is iedere avond van 22.00/23.00u onrustig en ontroostbaar tot 1.00 uur zo. Het is zo vermoeiend.. volgens cb is het normaal en zijn het de krampjes.