24 Reacties

2 jaar geleden

Ik ken het helaas onze dochter van 16okt heeft het ook vanaf 19/20 tot ongeveer 23:30 niks helpt maar de dokter/cb zeggen dat het zo is tot ongeveer 3 maanden dat het de “krampjes” en darmen zijn die savonds meer werken om alles te verteren misschien naar een osteopaat gaan of giropraxtor? Wij zijn vandaag bij osteopaat geweest namelijk alleen bij onze dochter niks gevonden

2 jaar geleden

Hier ook bij dochter van 7 weken, knuffelen, draagzak en eventueel wat extra voeding helpen soms.

2 jaar geleden

Onze zoon is vandaag 7 weken. Dinsdag is de osteopaat geweest, maar merk ook nog niks eigenlijk.

2 jaar geleden

Hier ook! Vaak begint het vanaf een uurtje of 6 en vaak tot bedtijd…

2 jaar geleden

Yup zit er ook middenin. 4de avond op rij. Erg vermoeiend🥲

2 jaar geleden

Reactie op Sam1996

Yup zit er ook middenin. 4de avond op rij. Erg vermoeiend🥲
Kan zijn sprongetje ?

2 jaar geleden

Hier ook hij krijgt tussen 18:00/18:30 een fles en dan is het stipt om 21:00 weer stil .. kon hem deze avond wel beter troosten maar vermoeiend is het wel en vooral sneu voor hem natuurlijk na zijn huiluurtjes is die ook helemaal kapot en valt als een blok in slaap 🙈

2 jaar geleden

Reactie op sabine21

Kan zijn sprongetje ?
Jaa zou best kunne. Knetter gek word je ervan. Nu pas stil sinds 9 uur. En niks s ook goed op zo een moment😆

2 jaar geleden

Onze dochter van 6 weken heeft nu avonden van 18:00 tot 01:00 klaarwakker. Af en toe een klein slaapje van 10 minuten tussendoor. Huilt als je geen rondjes met haar loopt. Ze heeft sinds dinsdag een spreidbroekje. Ze krijgt sab simplex en extra care melk. CB zegt dat ze inderdaad veel huilt maar dat we niet meer kunnen doen dan wat we nu doen. Morgen komt wel de fysio voor haar voorkeurshouding, misschien dat zij wat meer aan dr merkt.

2 jaar geleden

Reactie op DPE

Onze dochter van 6 weken heeft nu avonden van 18:00 tot 01:00 klaarwakker. ...
Sterkte! Dat huilen is zo zwaar en vermoeiend. Wij gebruiken soms gewoon oordopjes tijdens het troosten/wiegen/op de yogabal. Ik zag op Instagram dat er een nummer is waar huilende baby's rustig van schijnen te worden. Misty Mountains van The Hobbit soundtrack. Ik loop nu vaak al wiegend rondjes door de woonkamer met dat nummer op repeat. Hij wordt daar vaak wel wat rustiger van. Niey altijd ;) Maar het proberen waard! Staat op Spotify en vast ook op YT.

2 jaar geleden

Reactie op Wendela5

Sterkte! Dat huilen is zo zwaar en vermoeiend. Wij gebruiken soms gewoon oo ...
Thanks voor de tip! Zojuist uitgeprobeerd maar hielp tot nu toe helaas nog niks. Ik ben er zo verdrietig van, vind het zo sneu voor haar.

2 jaar geleden

Reactie op DPE

Thanks voor de tip! Zojuist uitgeprobeerd maar hielp tot nu toe helaas nog ...
Qch yeeytje sterkte. Hoe reageert ze in de kinderwagen?? Vorige week had ik ook zo een week. Heb gwn auto gereden tot ze in slaap viel😆.. het is sneu voor haar maar ook voor ons🥲

2 jaar geleden

Reactie op Sam1996

Qch yeeytje sterkte. Hoe reageert ze in de kinderwagen?? Vorige week had ik ...
Dat is de enige plek waar ze overdag in slaapt. Wandelen werkt niet en autorijden helaas ook niet.. echt ontroostbaar

2 jaar geleden

Reactie op Sam1996

Qch yeeytje sterkte. Hoe reageert ze in de kinderwagen?? Vorige week had ik ...
Gelijk door naar belgie voor goeskopere benzineprijzen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op metalharpey

Gelijk door naar belgie voor goeskopere benzineprijzen 🤣
😆😆 haha kom ik duurder uit

2 jaar geleden

Reactie op DPE

Dat is de enige plek waar ze overdag in slaapt. Wandelen werkt niet en auto ...
Ach yeeytje! Nou wens je heel veel sterkte en probeer aan jezelf ook te denken. Als het teveel wordt vraag of iemand je kan overnemeb🥰

2 jaar geleden

Hier begint het overigens ook rond 20:00. Meestal een uurtje na ons diner. Hij eet net na ons (of tegelijk met mij als het moet) en doet dan een dutje. Als hij daarvan wakker word is het jengelen. Hij heeft nergens last van het is echt huilen om te huilen 🥲 Meestal ligt hij dan maar bij papa op de borst met zn koppie naar mij. Tuutje in en tussendoor kitst hij die weer uit maar dat is over het algemeen wat hier werkt. Duurt niet super lang, uurtje ofzo daarna accepteert hij het weer om op de bank te liggen tussen ons in (nestje of voedingskussen met sloop erom). Eerst sliep hij heel licht op mij ipv huil uurtje maarja papa wil ook knuffelen na het werk dus dan doen we het zo 🤭

2 jaar geleden

Reactie op metalharpey

Hier begint het overigens ook rond 20:00. Meestal een uurtje na ons diner. ...
Bizar he! Dat ze willen huilen om te huilen.. soms vraag ik me echt af wat zou er rond gaan in hun koppie🥹. Fijn dat het zo lukt😇

2 jaar geleden

Reactie op Wendela5

Sterkte! Dat huilen is zo zwaar en vermoeiend. Wij gebruiken soms gewoon oo ...
Deep sleep van bedtime mozart schijnt ook te helpen. Hier ook soms de ene keer wel en de andere keer niet. Ga ook eens die misty mountains uitproberen

2 jaar geleden

Mn dochtertje is iedere avond van 22.00/23.00u onrustig en ontroostbaar tot 1.00 uur zo. Het is zo vermoeiend.. volgens cb is het normaal en zijn het de krampjes.