31 Reacties

2 jaar geleden

Een soepstengel met muisjes of met kleiner strooisel, ligt aan de leeftijd van de kinderen op de groep.

2 jaar geleden

Ik heb hier laatst ook een topic over geopend, hier zijn wel wat leuke ideeën in genoemd, misschien heb je daar wat aan🥰 https://community.24baby.nl/forum/baby/geboorte-cadeautje-kinderdagverblijf-B1YeY7

2 jaar geleden

Ik ga zelf stoepkrijtjes maken in babyvormpjes en dan met een doosje rozijntjes erbij in een zakje. Op het zakje een sticker :)

2 jaar geleden

Gewoon beschuit met muisjes!

2 jaar geleden

Cupcakes met roze binnenkant maken of koekjes met roze glazuur

2 jaar geleden

Ik heb net dit pakketje gemaakt! Rozijnen doosjes ingepakt om het een beetje in het roze te houden. - cellofaanzakjes en confetti van de so low - bellenblaas en cadeaupapier bij de Hema - rozijntjes en spekjes bij de supermarkt - stickers op bol besteld

2 jaar geleden

Ben ik een heel erge loedermoeder als ik dit dus niet doe? 😂 Had er al wel over na zitten denken maar vind het eigenlijk overdreven en onzin (overigens geen mening dat anderen dit wel doen hoor, helemaal leuk maar ik heb er gewoon geen zin in). Die kinderen op de opvang snappen het nog niet en ik vind het vanuit milieu oogpunt ook verspilling, wéér allemaal plastic troep. Misschien dat ik alleen een bakje chocolaatjes voor de juffen koop ofzo.

2 jaar geleden

Ik bestel op internet denk ik geboortekoekjes.. heb ik er op de opvang wat aan en thuis 😛🫢

2 jaar geleden

Ik heb kleine lege roze flesjes besteld bij SHEIN! En van die mini marsmellows bij de action, sticker erop met hoera een zusje en klaar is Kees haha! Kost ook geen drol trouwens!

2 jaar geleden

Ik heb blauwe badeendjes in huis, blauwe spekbollen en rozijntjes die ik nog ga inpakken in blauw inpakpapier. Dat is een een transparant zakje met blauw lint. 2 stickers laten ontwerpen; ..... is niet meer in haar 'eendje' & Hoera! ..... is geboren! Vrijdag 29-9 keizersnede met 39 weken. Ga het volgende week denk ik in elkaar zetten 😁 Oja..en voor de leidsters een grote zak choco bonbons met crisp (Italiaans) met lichtblauwe wikkel in een transparante zak. Daar komen die stickers ook op.

2 jaar geleden

https://instagram.com/feesttraktatie?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Wij hebben hier een traktatie besteld, nijntje stoepkrijt met rozijntjes in een zakje :)

2 jaar geleden

Dit is uiteindelijk de traktatie voor bij mijn dochter op de groep geworden. Zelf stoepkrijt gemaakt en een blauw papiertje om een doosje rozijntjes gedaan, papiersnippers kant en klaar gekocht en stickers zelf gemaakt. Kan niet wachten tot ze ze uit kan delen 🩵

2 jaar geleden

Reactie op deJong01

Ben ik een heel erge loedermoeder als ik dit dus niet doe? 😂 Had er al wel ...
Ik hou het ook gewoon bij de verjaardag 🙉

2 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt, doosjes van Shein, geboortekoekje onderin en dan een badeendje erboven op. "We hebben er 🦆 bij". De geboortekoekjes zijn per stuk verpakt dus ideaal om vooraf in elkaar te zetten😊

2 jaar geleden

Ik denk dat ik zulke knijpfruitwikkels ga bestellen. Ook nog een beetje verantwoord als er ouders zijn die niet zitten te wachten op snoep o.i.d. voor hun kinderen.

2 jaar geleden

Wij vullen deze fles, maar dan in het blauw (met allemaal kleine flesjes erin), met blauw-witte mini spekjes

2 jaar geleden

Deze ga ik denk ik maken, doorzichtig zakje met roze lintje erom en sticker erop. Dan heb ik 25 traktaties voor zo’n €10 😊

2 jaar geleden

Reactie op deJong01

Ben ik een heel erge loedermoeder als ik dit dus niet doe? 😂 Had er al wel ...
Ik doe het ook niet. Bij onze opvang is het ook totaal niet gebruikelijk.

2 jaar geleden

Reactie op sopri

Ik doe het ook niet. Bij onze opvang is het ook totaal niet gebruikelijk.
Ik vind al die plastic troep en suiker zo zonde!! Ik snap niet dat er opvangorganisaties en scholen zijn die dat nog tolereren. Wij doen kleine toastjes met zo’n opstaand randje met wat muisjes. Klein maar fijn en toch nog iets voor de kinderen om uit te delen!

2 jaar geleden

Reactie op Besje87

Ik vind al die plastic troep en suiker zo zonde!! Ik snap niet dat er opvan ...
Jeetje..het is toch feestelijk 😅 mijn dochter krijgt amper suiker, maar hier ga je toch niet moeilijk over doen 🤣