11 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb hem en vind hem erg fijn. Wij hebben hem 2 a 3 maanden geleden gebruikt, toen draaide de kleine nog niet zoveel. Mijn collega had hem vroeger ook en is er echt heel erg tevreden over

4 maanden geleden

Is een fijn ding! Alleen niet gebruiken bij (te) warm weer want dan wordt het binnenin echt te warm.

4 maanden geleden

Bedoel je dat 'tentje' van deryan? Die hebben wij. Gisteren lag hij alleen inderdaad al om gezien onze dochter er in ging kruipen/klimmen/duwen. Zelf nog niet echt nodig gehad voor slapen maar twijfel of dit wel de handigste optie is daarvoor..

4 maanden geleden

Ik heb hem Ze kunnen daar gewoon in draaien. Je kan hem vast maken aan bed of op de grond ergens aan. Makkelijk mee te nemen

4 maanden geleden

Geen ervaring met de deryan, maar wel met aeromoov campingbedje. Dat is echt een topper en ook heel plat op te vouwen.

4 maanden geleden

Nou zo degelijk was je prenatal campingbed dus blijkbaar niet als die nu al kapot is. Wij hebben een deryan tent en zijn er heel tevreden over. Onze zoon heeft er al vaak in geslapen. Geen probleem met rollen enzo. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je kind een slaapassociatie krijgt met het tentje en je kind alleen er in legt om te slapen. Mijn broer gebruikte het tentje ook als een soort box en zijn kind gaat echt niet slapen in het tentje omdat hij het associeert met spelen.

4 maanden geleden

Reactie op Oktomom

Nou zo degelijk was je prenatal campingbed dus blijkbaar niet als die nu a ...
😂 ging al een paar jaar mee voor de oudste.

4 maanden geleden

Als ze op de knietjes kunnen zitten en in de zijkant gaan hangen rolt hij wel om. Ik vond hem vanaf een maand of 10/11 niet meer handig.

4 maanden geleden

Reactie op Nvdude

Als ze op de knietjes kunnen zitten en in de zijkant gaan hangen rolt hij ...
Onze zoon van 8 heeft hem laatst nog gebruikt om te kamperen in z'n eigen kamer (vraag me niet hoe). Dus hij kan nog jaaaren mee! 😜

4 maanden geleden

Ja, wij. Alleen wil ze er niet in slapen (alleen eigen bedje of bij ons in bed). Wij hebben het op Vlieland als speeltentje gebruikt, ook super handig! Ook op het strand (met windscherm)

4 maanden geleden

Update: gekocht en ze heeft er op het strand al een lekker dutje ingedaan. Meteen de peuterversie aangeschaft. Makkelijk op te zetten en in te pakken, handig ding!