17 Reacties

2 jaar geleden

ik gebruik nutirlon content. ik merk dat hij sinds ik het gebruik steeds minder flesjes nodig heeft en sneller verzadigd is.

2 jaar geleden

Yes! Wij hebben ook een hongerig zoontje en content bleek voor ons de oplossing. Hij is een stuk langer verzadigd. Ook geen krampjes oid gehad bij de overstap (hadden voorheen gewone Nutrilon).

2 jaar geleden

En doen jullie echt de hele fles met content of bijv 1 of 2 schepjes?

2 jaar geleden

Reactie op mLew

En die andere schepjes vd ‘normale’ voeding

2 jaar geleden

Reactie op mLew

En die andere schepjes vd ‘normale’ voeding
ik deed eerst half half of 2 en 4 ofzo maar dat was toen ik overstapte nu doen we gewoon hele fles content. maar zelfs al met 2 a 3 schepjes merkte ik dat hij verzadigder was

2 jaar geleden

Reactie op mLew

Ik maak ook 180+6 flessen en daarvan zijn 4 schepjes content en 2 normale nutrilon. Maar dit is meer omdat we nog potten nutrilon hadden staan en deze anders niet op zouden gaan. Je kunt kijken of je zoontje genoeg heeft aan bijv 2 scheppen en dit opbouwen als je weinig effect ziet.

2 jaar geleden

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met kruidvat forte

2 jaar geleden

Reactie op JK08

Ik merk zelf geen verschil...

2 jaar geleden

Reactie op JK08

Wij gebruiken een paar weken Kruidvat forte nu. Waren bang voor obstipatie omdat daarvoor gewaarschuwd wordt en onze kleine maar 1x in de 3/4 dagen poepte maar we hebben juist het idee dat het nu vaker is! Wij hebben opgebouwd met iedere dag een schepje vervangen. Twee van de 5 flessen heeft hij 5 scheppen forte en de rest 4. Merken echt een groot verschil!

2 jaar geleden

Reactie op xxjpk123

Ik merk zelf geen verschil...
thanks voor je reactie! merk je geen verschil tov nutrilon content of de 'gewone' kruidvat?

2 jaar geleden

Reactie op JK08

thanks voor je reactie! merk je geen verschil tov nutrilon content of de 'g ...
forte van kruidvat

2 jaar geleden

Reactie op xxjpk123

forte van kruidvat
ja precies de kruidvat forte verschilt in jouw optiek niet tov de gewone kruidvat of tov de nutrilon content?

2 jaar geleden

Reactie op JK08

Is dit de ‘ content’ variant van kruidvat huismerk?

2 jaar geleden

Tijdje Nutrilon content gebruikt, maar merkte echt totaal geen verschil ten opzichte van de gewone Nutrilon.

2 jaar geleden

Reactie op December31

Tijdje Nutrilon content gebruikt, maar merkte echt totaal geen verschil ten ...
Mag ik vragen wat je dan gedaan hebt?

2 jaar geleden

Reactie op mLew

Is dit de ‘ content’ variant van kruidvat huismerk?
yes, de f variant van kruidvat is (als het goed is) zoals de content van nutrilon

2 jaar geleden

Reactie op mLew

Mag ik vragen wat je dan gedaan hebt?
Na 2/3 potten content ben ik gewoon weer volledig overgestapt naar de normale voeding van Nutrilon omdat Nutrilon content ook wel prijziger is en het toch niet hielp. Ik merk nu (hij is bijna 16 weken) dat hij iets minder hongerig wordt. En we kunnen binnenkort ook beginnen met een papfles en oefenhapjes, dus ik hoop dat hij dan ook wat verzadigder is.