11 Reacties

14 uur geleden

Wij hebben een elektrische kachel van de Hornbach vgs mij. Vreet niet heel veel en wordt het lekker warm mee 😊

14 uur geleden

Oei, 11 graden is wel flink koud! Je zou ook wol kunnen overwegen (onderlegger/romper/slaapzak (maar die zijn wel duur)) als aanvulling zodat je niet de hele nacht een warmtebron aan hoeft hebben staan (ik zou dat toch wel spannend vinden denk ik).

14 uur geleden

Wij hebben een klein kacheltje die we rond 18u even aanzetten zodat de kamer opwarmt en dan zetten we die weer uit als mijn dochter (4jaar) gaat slapen.

14 uur geleden

Reactie op mam123aatje

Wij hebben een klein kacheltje die we rond 18u even aanzetten zodat de kame ...
Haar kamer is een aanbouw gedeelte en voelt eigenlijk gewoon aan als een caravan. Dus als wij de warmtebron uit zetten is het met een uur of 1 a 2 weer ijskoud 🥲

13 uur geleden

Electrische kachel met olie hebben wij vorig jaar aangeschaft, ons zoontje is net 1. Probleem met dit ding is dat t eens in de zoveel tijd een piep geeft, waar hij vast van wakker wordt. Je hebt uiteraard ook kachels die dat niet doen maar wij hebben destijds hiervoor gekozen omdat je de warmte met n app kon regelen. Nu was t van de week 15 graden vond ik ook wel te koud maar 11 lijkt me wel echt veel te koud. Ik zou dus overwegen zo'n ding op afstand bedienen... succes!

9 uur geleden

Geen idee waar jullie huurhuis van is (bijvoorbeeld woningcorporatie?) Want als je dit aan kan tonen zijn zij verplicht om te isoleren. Dit is wel heel extreem namelijk.

6 uur geleden

Jee wat koud zeg! Ik zou overwegen om hiernaast idd iets van wol te doen. Wollen onderlaag werkt het best. Wij doen romper lange mouw + legging. Staat veel op Vinted, en als je 2 setjes hebt bijv is dat voldoende.

3 uur geleden

Ik zou in ieder geval absoluut de eigenaar aanspreken voor isolatie, want 11 graden is niet oké. Je hebt recht op woongenot, maar los daarvan vind ik dit al eigenlijk een gebrek. Ook omdat als de kamer niet om de zoveel tijd fatsoenlijk warm kan worden, schimmelvorming een risico wordt, en dat gaat natuurlijk met gezondheidsrisico’s gepaard. Wat geen stroom eet bijna is een petroleumkachel, maar het zijn dure kachels, en goedkope petroleum vind je in Belgie (dus moet je maar toevallig in de buurt wonen). Hoe dan ook, succes!!

2 uur geleden

Reactie op Spirit

Oei, 11 graden is wel flink koud! Je zou ook wol kunnen overwegen (onderleg ...
Wilde ik inderdaad ook adviseren! Wollen romper en/en of pyjama kan dan ook zeker geen kwaad 😊.

2 uur geleden

Reactie op Jaja1989

Geen idee waar jullie huurhuis van is (bijvoorbeeld woningcorporatie?) Want ...
Het is particuliere huur. De eigenaar heeft het huis zelf 6 maanden geleden gekocht, toen zijn wij er direct in gegaan. Dus komen hier en daar wel eens wat tegen waar hij ook nog geen weet van had 😄. Tot nu toe wordt alles netjes opgelost, maar zou niet weten hoe hij dit nu moet gaan oplossen…

2 uur geleden

Wij hebben een infraroodpaneel hangen. Werkt perfect en gebruikt weinig stroom. Slaat automatisch aan/uit bij de ingestelde temperatuur.