Hoi allemaal!
Onze kleine man weigert sinds een paar dagen al zijn flesjes (precies met dat warme weer 馃珷), terwijl we normaal een goede eter hebben. Maandag ochtend dronk hij zijn ochtendfles nog prima en daarna ineens niks meer. Gelukkig wel water uit zijn 360 beker, maar gezelliger wordt hij er niet van. Maandag hebben we het uit de 360 beker geprobeerd, dit lukte maar niet heel soepel. Gister ging dit niet. We hebben de ochtendfles met een lepeltje gedaan (daar gaat al pap in) en uiteindelijk al zn flesjes maar met een lepeltje gedaan(w谩t een werk 馃槵). Dan wil hij het wel en is daarna duidelijk gezelliger, dus trek heeft hij wel. Zijn fruit wil hij alleen geprakt, normaal is stukjes banaan afhappen helemaal leuk, en z鈥檔 avondeten gaat ook niet denderend. Gister uiteindelijk een bakje yoghurt gegeven ipv zijn avondhap, dit vond hij heerlijk.
Savonds heeft hij elke keer koorts (+/- 38,3) en is ineens super onrustig met slapen, veel tussendoor wakker. Vannacht ging het aardig maar maandag echt een uur lang krijsen, waardoor ik bijna aan een oorontsteking heb gedacht. Ik zie al een aantal dagen meer luieruitslag. Ik vermoed dus een tandje maar ik zie echt nog niks.
Hebben jullie nog tips/ervaring rondom de flesjes? En moeten we nog ergens op letten?
Bedankt alvast! 馃尀