15 Reacties

3 maanden geleden

Maxi cosi lara 2!

3 maanden geleden

Ik heb ook een lange man en wij zijn echt fan van de Joolz aer +. We hadden de maxi cosi street plus als kinderwagen en deze viel ons ook echt tegen. Dus herkenbaar verhaal.

3 maanden geleden

Ons werd ook de Joolz aer+ aangeraden. We gaan nog kijken in de winkel, denk dat dat de beste optie is 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermommy

Ik heb ook een lange man en wij zijn echt fan van de Joolz aer +. We hadden ...
Hoe lang is jouw man? De mijne stond er dus van de week achter in een winkel en toen leek het wel echt heel laag 😄

3 maanden geleden

Reactie op Jetto

Maxi cosi lara 2!
Geen maxi Cosi fan meer hier 😄

3 maanden geleden

Reactie op SanneLily

Hoe lang is jouw man? De mijne stond er dus van de week achter in een winke ...
Ja wel iets korter dan die van jou haha. Hij is 1.94. Maar het gemak van de joolz is wel echt een verademing na maxicosi gewend te zijn. Hij is super licht en beweegt heel soepel. Geen blokkerende wielen meer

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermommy

Ja wel iets korter dan die van jou haha. Hij is 1.94. Maar het gemak van de ...
Oh alleen dat klinkt al heerlijk haha!

3 maanden geleden

Hier ook een man van 2m+ en wij gebruiken de Easy Walker Jackey al twee jaar met grote tevredenheid. Ook makkelijk in gebruik én met een grote zonnekap.

3 maanden geleden

Easywalker jackey Daar zit alles bij Bij de joolz moet je vanalles nog bij kopen zoals een uitval stang

3 maanden geleden

Geen ervaring met die twee. Mijn man is 1.98 en wij hebben de cybex beezy. Voor een buggy heel tevreden over. Ik wilde ook de joolz aer maar vond deze net iets betaalbaarder. Moet wel zeggen dat wij wel nog steeds merendeel de gewone kinderwagen gebruiken

3 maanden geleden

Wij zijn vandaag gaan kijken, toch voor de Jackey2xl gegaan. Ik vind hem zelf fijner met het lig gedeelte in en uit klappen, makkelijker voor mijn handen. Ook zijn de wielen wat groter en voelt de kap wat steviger. En hij is gewoon goedkoper 🤭 bij Van Asten hier in Tilburg korting gehad. Met muskieten net, regenhoes, veiligheidsbeugel en stuurwieltje heeft het evenveel gekost als dat alleen de Joolz Aer+ al kost 🤭

3 maanden geleden

Wij hadden ook heel veel onderzoek gedaan naar een buggy en zijn uiteindelijk voor de Joolz Aer+ gegaan. We hadden deze gehuurd om op vakantie te gaan en wat een ontzettend fijne wagen. Hij rijdt echt superfijn is super makkelijk in en uit te klappen, is super licht, kan helemaal plat en is gewoon echt top! Is wat duurder maar dubbel en dwars waard. Al die accessoires kan je wel kopen maar wij hebben dat niet gedaan, kan altijd nodig maar is voor nu onnodig. Hebben hem na de vakantie gelijk gehaald en zo’n uitgave doe je maar 1 x als het goed is 😝

3 maanden geleden

Wij hebben vrijdag de easywalker jackey 2 xl gekocht online dus hij moet nog binnen komen maar hebben hem in de winkel getest en zo tevreden over echt wat een mooie en stevige buggy! De kinderwagen hadden wij ook al van easywalker en die hebben we inmiddels verkocht want de buggy rijd even fijn en makkelijker mee te nemen 😀

3 maanden geleden

Reactie op lauhof

Wij hebben vrijdag de easywalker jackey 2 xl gekocht online dus hij moet no ...
Bedankt voor de tips! Inmiddels mijn keuze gemaakt!

3 maanden geleden

Wij hebben destijds voor de dubatti smart gekozen. Dit omdat bij de meeste buggy's een stang tussen de 2 achterwielen zit voor de rem. Mij man en ik zijn helemaal niet lang maar toch schopte we allebij tegen die stangen aan. Bij de dubatti zit deze hoger. Enigste nadeel is de kleine opbergmand.