23 Reacties Nieuwste boven Ik ben vrijdag 35+1 en heb ook een bruiloft, vond het ook echt heel lastig want wil niet dat het stom naar beneden hangt want dan lijk ik eerder dik dan zwanger. Dit is hem uiteindelijk geworden!
Ik heb eind september als ik 36 weken ben ook een bruiloft 😅
Ik heb een zomerse wikkeljurk gekocht zodat ik er nog in kan groeien 🤣
Ik heb deze van bellyfashion. Eventueel zonder centuur of glitter als je wat minder op wilt vallen.
Ook deze gepast bij bellyfashion. Zitten echt leuke dingen tussen en hele fijne stofjes.
Ik heb ook net een trouwerij gehad, mijn jurk komt van Asos! 😊
Asos echt prachtige jurken!
Heb de mijne van Shein (gebruikt voor trouwdag zelf)
Reactie op Priscilllll Ik ben vrijdag 35+1 en heb ook een bruiloft, vond het ook echt heel lastig ...
Mooi deze, ik heb inderdaad hetzelfde. Waar is deze van?
Heb op boohoo wat leuke jurkjes besteld. Hopelijk ga ik het nog redden tot de bruiloft 😊
Ben dan 36+2 van een tweeling dus ben benieuwd.
Reactie op deJong01 Mooi deze, ik heb inderdaad hetzelfde. Waar is deze van?
Leuk! Je hebt nog zoveel mooie opties :) Ik droeg deze van mamalicious bij 34 weken.
Ik heb laatst bij Club L super mooie jurken gehaald
Ik heb deze gekocht! Ik heb vrijdag de bruiloft, daarna mag hij in de verkoop. Het is maat 38. Zijn er gegadigden?
Reactie op deJong01 Ik heb deze gekocht! Ik heb vrijdag de bruiloft, daarna mag hij in de verko ...
Mooiii!! Ik hoef hem niet, maar houd wel van deze stijl!!
Reactie op deJong01 Ik heb deze gekocht! Ik heb vrijdag de bruiloft, daarna mag hij in de verko ...
Wauw, die is echt gaaf! Heb misschien wel interesse.
Tweedehands! Ik heb deze afgelopen weekend met veel plezier gedragen. Mocht je interesse hebben; laat maar weten! Is maat L.
Bonprix heeft veel leuke jurken voor weinig ook 👌
Jurkjes.com! Zijn super goedkoop en je kunt ze na de zwangerschap ook aan. veel is one size of stretch. Ik heb daar 2 jurkjes gekocht, per stuk 30€