3 Reacties

3 maanden geleden

Slaapzak over slaapzak doen! Hier doen we dan ‘s avonds hele dunne (of zelfs geen slaapzak bij inslapen) en dan als het afkoelt een dikkere slaapzak erover heen. Hebben gelukkig wel een baby die snel en makkelijk terug gaat slapen. De oudste was niet zo hoor. Maar dan zou je een kleine fles (desnoods met helft minder schepjes bijv) kunnen geven om haar weer lekker slaperig te krijgen.

3 maanden geleden

Hier momenteel ook aan het kamperen. Wij leggen de jongste met zijn romper in bed. Als ik naar bed ga trek ik hem slapend een 4 seizoenen slaapzak aan. Als het onder de 17 graden wordt, leg ik hem met lange mouwen pyjama extra erbij in bed als ik ga slapen.

3 maanden geleden

Herkenbaar probleem! Wij hebben de afgelopen weken ons zoontje in romper met zomer slaapzak (puckababy) in bed gelegd. Om 22.00 deden we deze uit en deden we de teddy aan en kreeg hij nog zijn flesje van 10 uur. Hij lag in een campingbedje (met deryan verduisterend/klamboe tentje eroverheen. Zo hebben wij best redelijke nachten gehad. Wel vaak vroeg wakker (tussen 5 en 6) maar dat was thuis ook al het geval.