3 Reacties

10 dagen geleden

Hoi! Ik heb met mijn peuter in Nederland gekampeerd toen ze destijds vijf maanden oud was. Was wel in augustus dus iets warmer maar nog steeds frisse nachten. Voor de nacht hebben wij haar toen een romper met lange mouwen+pyjama aangedaan en een slaapzak gelegd. Dat was best zweten want ze ging tussen 18 en 19u naar bed en toen was het nog redelijk warm. Als wij dan zelf ook naar bed gingen s avonds stopten we haar nog in met een fleecedeken omdat het dan echt afgekoeld was. Ze werd vaak iets na zes uur wakker (heel koud dan buiten) en dan namen we haar nog even bij ons, lekker knuffelen tot we later gingen ontbijten. Wij deden geen muts op, maar mijn kind had daar ook een hekel aan... Ze sliep supergoed in de tent! Alvast heel veel plezier ☺️

10 dagen geleden

Wat leuk! Wij twijfelen nog of we het aandurven, haha. Maar voor als het wel nog koud is, is een buitenslaapzakje misschien een idee? Die draagt onze dochter ook als ze in een buitenbed slaapt, dan heb je verder geen dekentje of iets nodig. Fijne vakantie alvast!

9 dagen geleden

Ik zou je even inlezen over TOG waardes. Met die schema’s zou je ws wel een goede inschatting kunnen maken wat je kindje aan moet. Mss wel een lekker wolletje ook? Idd zou ik zeker een mutsje opdoen als het zo koud is.