10 Reacties
16 dagen geleden
Wij zetten een kleintje neer met plastic ballen zonder lampjes 🤭 als hij eraan wil komen mag dat, zolang hij hem niet omver trekt vind ik het best. Glas hadden we toch al niet meer met katten in huis 🤷♀️
Kan de boom altijd nog op de kast zetten als hij er niet vanaf blijft🤣
16 dagen geleden
Hier staat een kunst boom van denk 1,70m met lampjes erin en deels plastic ballen (aan de onderkant) en deels glazen ballen (aan de bovenkant). Mijn zoontje kijkt er vol verwondering naar maar blijft er tot nu toe gewoon van af :) hopelijk blijft dat zo haha
16 dagen geleden
Klein haakje in de muur, top van de kerstboom met een visdraadje vastmaken aan het haakje 😊 zo kan hij de boom niet omver trekken... daarnaast de versiering beperken tot houten of plastic versiering die niet stuk kan vallen, want met de versiering zal hij misschien wel gaan lopen 😅
Zo deed ik het vroeger voor de katten, en dit jaar opnieuw voor mijn zoontje.
15 dagen geleden
Onderkant leeg laten of houten versieringen erin, dat werkte voor ons prima en gaan we dit jaar weer doen
15 dagen geleden
Destijds was ik er ook bang voor dat m’n zoontje ( nu net 3) alles uit de boom zou trekken. Had speciaal allemaal dingen van plastic gekocht. Uiteindelijk heeft die er nooit naar omgekeken 😂 hoe ons 2e zoontje erop reageert is nog de vraag ( net 1 geworden). Zet hem gewoon neer en dan zien we het wel!