11 Reacties

2 jaar geleden

Lekker cadeautjes voor elkaar gehaald en voor de kleine man🥰

2 jaar geleden

Dit weekend een boom ophalen en versieren, kerstfoto maken in een kersttrui en etentjes met de family. Verder is het plan het wel een beetje rustig te houden.

2 jaar geleden

Hier gekozen voor een gepimpte hoepel, geen ruimte in de woonkamer voor een boom door de box. Roze nijntje hanger is de eerste kersthanger van mijn dochter 🌲🩷 Blauwe nijntje van mijn zoontje 🌲💙. En het zeepaardje is de 2e hanger van mijn dochter, heeft ze zelf uitgekozen. Elk jaar mogen ze allebei een hanger uitkiezen voor er bij 🥰

2 jaar geleden

Kerst avond gaan we naar mijn ouders voor samenzijn met het ouderlijk gezin (ik en mijn broertje, en natuurlijk mijn man en zoontje). Geen idee wat hun plan verder is met kados enz. Eten daar wel. En dan 2e kerstdag willen allebei onze families het vieren dus in de middag naar schoon familie (drukke bende daar met 2 tantes en 4 neefjes/nichtjes), daar kadotjes doen (heb een oball voor m en pak zn zazu lammetjes knuffel gewoon in 🤣). Savonds uit eten met mijn familie. Als het goed is hebben ze een rustige tafel geboekt waar de kinderwagen bij kan staan want ik ben wel van plan gewoon borstvoeding te geven. Is all you can eat voor 3 uur lang dus ja daar zit zeker wel een voeding tussen 😵‍💫 gelukkig dicht bij huis dus als ik het zat ben loop ik gewoon naar huis 🤣

2 jaar geleden

Reactie op metalharpey

Kerst avond gaan we naar mijn ouders voor samenzijn met het ouderlijk gezin ...
Thuis doen wij trouwens helemaal niks. Te klein appartement. Eerste kerstdag en alle dagen tot nieuwjaar zijn om bij te komen 😵‍💫

2 jaar geleden

Kerstavond gaan we bij mijn oma eten. 1e kerstdag bij mijn schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders. Binnenkort nog even wat foto’s bij de boom maken van de kleine meid 🥰🎄

2 jaar geleden

Wij hebben gisteren de kerstboom opgezet. Mijn zoontje vindt alle lichtjes geweldig. Ik werd er helemaal emotioneel van om te zien hoe hij ernaar kijkt 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Januari2023

Hier gekozen voor een gepimpte hoepel, geen ruimte in de woonkamer voor een ...
Oh fantastisch idee

2 jaar geleden

Reactie op esmee11

Wij hebben gisteren de kerstboom opgezet. Mijn zoontje vindt alle lichtjes ...
Jaa leuk he! Hier vind hij de lampjes ook zo mooi!!

2 jaar geleden

Donderdag de kerstboom gezet! Nu ik nog verlof heb, kan ik er extra van genieten. Dit wordt onze eerste kerst als gezin. Onze dochter is nu 8 weekjes🥰

2 jaar geleden

Hier staat de kerstboom ook sinds gisteren! Op kerstavond zijn wij met zijn drietjes lekker thuis. Op eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders met mijn broertje/schoonzus en nog een oom en tante met hun kinderen en kleinkinderen. Op tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonvader met schoonzus en zwager met hun gezinnen. Oh en a.s. zaterdag vieren we nog Sinterkerst met mijn ouders, broertje en schoonzus haha. Drukke bedoeling! Ook nog wat verjaardagen in het verschiet en dan is het alweer oud en nieuw...