20 Reacties

2 maanden geleden

Die van ons speelt er graag mee. Inderdaad open, dicht, knoppen draaien, deksel op de pan en er weer vanaf

2 maanden geleden

Volg. Hier precies zo’n jongen 😅🤣

2 maanden geleden

Ons zoontje is al vanaf ongeveer 10 maanden suuuper geïnteresseerd in z'n keukentje en koken. Is nu ruim 3 en helpt heel graag mee in de keuken, lekker groenten snijden, dingen kruiden, roeren etc. Speelt ook graag met onze grote pannen, wil op vakantie overal de kastjes opentrekken om met pannen te spelen. Super leuk. Verder vindt hij ook gewoon rennen, springen, auto's, graven etc. Heel leuk. Maar keukentje is hier echt een succes. We hebben onze 2e hands van marktplaats gehaald en beetje gepimpt. Ook omdat we niet wisten of t een succes zou zijn.

2 maanden geleden

Ons 1e zoontje heeft er 1 voor sinterklaas gekregen toen jij 1.5 was. Altijd heel veel mee gespeeld, nu spelen hij en zijn broertje (nu 11 maanden) er samen volop mee. Echt een aanrader dus!

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde met mijn kleine man! Heeft er iemand dan nog een tip voor een stoere keuken?

2 maanden geleden

Mijn zoontje vindt het super leuk om ermee te spelen en is ook een "typisch" jongetje 😄 kleintjes vinden het vaak sowieso wel leuk om deurtjes open en dicht te doen en spulletjes erin te zetten en er weer uit te halen

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Mijn zoontje vindt het super leuk om ermee te spelen en is ook een "typisch ...
Hoe cute staat hij daar!!! Haha heel leuk en dank!

2 maanden geleden

Gewoon doen! Die van ons heeft er eentje gehad voor z’n eerst verjaardag en is er nu 3. Wordt nog vaak mee gespeeld zeker met de fruitjes, blender, toester die ik erbij heb gekocht. 😀

2 maanden geleden

Reactie op Jool88

Mijn zoontje vindt het super leuk om ermee te spelen en is ook een "typisch ...
Lief!! Van welk merk is dit keukentje?

2 maanden geleden

Reactie op Moi34

Lief!! Van welk merk is dit keukentje?
Ikea

2 maanden geleden

Ik ben ook nog rond aan het kijken, maar ik kwam ook een houten gereedschap werkbankje tegen voor kinderen. Ook eigenlijk super leuk, met allerlei houten gereedschappen haha

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Ik ben ook nog rond aan het kijken, maar ik kwam ook een houten gereedschap ...
Jaaa die zag ik ook maar bij alles staat vanaf 3 jaar🤔, ook de keukentjes

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Ik ben ook nog rond aan het kijken, maar ik kwam ook een houten gereedschap ...
Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt dat ze achteraf toch liever een keukentje had gekocht. Daar kunnen ze meer mee (deurtjes open en dicht is vaak al heel leuk als ze zo jong zijn), en ze kunnen er hun ouders mee nadoen. Dat is bij een werkbank toch minder. Maar natuurlijk lekker doen wat je zelf wil!

2 maanden geleden

Reactie op ovenschaal3

Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt ...
Of allebei😂🤭 zo duur is het natuurlijk niet (neem dan wel weer plek in beslag🤔). Hier betrekken we hem eiglk vaak bij eten maken al (dat zit hij er bij op het aanrecht of eetstoel), dus dan lijkt misschien een keuken overbodig, maar ok, je hebt me aan het denken gezet haha

2 maanden geleden

Reactie op Moi34

Jaaa die zag ik ook maar bij alles staat vanaf 3 jaar🤔, ook de keukentjes
Ja dat is wel inderdaad 🤔🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op MSM89

Of allebei😂🤭 zo duur is het natuurlijk niet (neem dan wel weer plek in be ...
Ja als je de ruimte hebt, is dat wel leuk!

2 maanden geleden

Reactie op ovenschaal3

Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt ...
Ja ik denk ook dat het veel met herkenning en nadoen te maken heeft waardoor ze ook de fantasie hebben zelf te spelen ermee. Mn nichtje zegt dan: ik ga een taart of toetje voor je maken of patatjes in de oven doen etc…. Ik weet niet hoe DIY jullie zijn maar mn zoontje zou mij of manlief nooit na kunnen doen met iets in elkaar timmeren 😜😂

2 maanden geleden

Een keukentje is voor ieder kind leuk! Ik heb ons zoontje er een gegeven toen hij net 1 jaar was. Een IKEA keukentje via MP gekocht, deze zelf opgeknapt. Een stoere groene kleur geverfd en zwarte accessoires. (Wel een werk dus moet je wel zin in hebben haha) Hij is nu bijna 3 en heeft er echt fantasie spel in. Super leuk. Zijn broertje van bijna 11 maanden vind het vooral nog leuk om de deurtjes open en dicht te klappen. En alles eruit te gooien. Maar ik heb er geen spijt van😊

2 maanden geleden

Bij onze zoon van 2,5 is het zijn keuken zijn favoriete speelgoed. We hadden er een gekocht voor buiten, hij staat alleen nog steeds binnen omdat hij er zo graag mee speelt.

2 maanden geleden

Mijn oudste kreeg rond 1 een keuken van Ikea en het was geweldig. Aan optrekken, deurtjes open en dichtdoen, en prima opbergplek voor speelgoed.