20 Reacties
2 maanden geleden
Ons zoontje is al vanaf ongeveer 10 maanden suuuper geïnteresseerd in z'n keukentje en koken. Is nu ruim 3 en helpt heel graag mee in de keuken, lekker groenten snijden, dingen kruiden, roeren etc. Speelt ook graag met onze grote pannen, wil op vakantie overal de kastjes opentrekken om met pannen te spelen. Super leuk. Verder vindt hij ook gewoon rennen, springen, auto's, graven etc. Heel leuk. Maar keukentje is hier echt een succes. We hebben onze 2e hands van marktplaats gehaald en beetje gepimpt. Ook omdat we niet wisten of t een succes zou zijn.
2 maanden geleden
Reactie op MSM89
Ik ben ook nog rond aan het kijken, maar ik kwam ook een houten gereedschap ...
Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt dat ze achteraf toch liever een keukentje had gekocht. Daar kunnen ze meer mee (deurtjes open en dicht is vaak al heel leuk als ze zo jong zijn), en ze kunnen er hun ouders mee nadoen. Dat is bij een werkbank toch minder.
Maar natuurlijk lekker doen wat je zelf wil!
2 maanden geleden
Reactie op ovenschaal3
Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt ...
Of allebei😂🤭 zo duur is het natuurlijk niet (neem dan wel weer plek in beslag🤔). Hier betrekken we hem eiglk vaak bij eten maken al (dat zit hij er bij op het aanrecht of eetstoel), dus dan lijkt misschien een keuken overbodig, maar ok, je hebt me aan het denken gezet haha
2 maanden geleden
Reactie op MSM89
Of allebei😂🤭 zo duur is het natuurlijk niet (neem dan wel weer plek in be ...
Ja als je de ruimte hebt, is dat wel leuk!
2 maanden geleden
Reactie op ovenschaal3
Ja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar een vriendin heeft die en zij zegt ...
Ja ik denk ook dat het veel met herkenning en nadoen te maken heeft waardoor ze ook de fantasie hebben zelf te spelen ermee. Mn nichtje zegt dan: ik ga een taart of toetje voor je maken of patatjes in de oven doen etc…. Ik weet niet hoe DIY jullie zijn maar mn zoontje zou mij of manlief nooit na kunnen doen met iets in elkaar timmeren 😜😂
2 maanden geleden
Een keukentje is voor ieder kind leuk! Ik heb ons zoontje er een gegeven toen hij net 1 jaar was. Een IKEA keukentje via MP gekocht, deze zelf opgeknapt. Een stoere groene kleur geverfd en zwarte accessoires. (Wel een werk dus moet je wel zin in hebben haha) Hij is nu bijna 3 en heeft er echt fantasie spel in. Super leuk. Zijn broertje van bijna 11 maanden vind het vooral nog leuk om de deurtjes open en dicht te klappen. En alles eruit te gooien. Maar ik heb er geen spijt van😊