1049 Reacties

één jaar geleden

Het is echt pokke weer buiten. Hele dag al die pokke sneeuw. Kom maar door met de lente😑

één jaar geleden

HEEERLIJK! Ik begin ☺️ Zodra je 1x veel hebt gegeten waardoor je opgeblazen bent al je collega’s direct met elkaar overleggen of je al dan niet zwanger bent. Op je werk zeggen ‘ik heb nieuws’. Waarop al 3 collega’s roepen: ben je zwanger?!?! De buurman die je feliciteert met de zwangerschap en vraagt: was het gepland? Sodeju hé dat is snel. Onze zoon is overigens 14 maanden.

één jaar geleden

Mijn vriend gedraagt zich als een klein kind de laatste tijd. Ik ben dus eigenlijk momenteel niet van mijn eerste zwanger, maar van een tweede kind 😫. Oh dear als dat maar goed komt! 😅

één jaar geleden

Zo f*cking klaar met die misselijkheid. Ik weet dat het voor een goed doel is en ben ook echt blij met mijn zwangerschap, maar poaaahh, elke avond dat gezeik

één jaar geleden

Reactie op Mikeysan

Zo f*cking klaar met die misselijkheid. Ik weet dat het voor een goed doel ...
Poh. Hier vandaag ook echt een flinke jankbui hierom. Ben het zo zat niks te kunnen en me zo beroerd te voelen. Hoge hartslag ook wanneer ik zo misselijk ben bah, allom beroerd. En ja het is het waard, want mijn dochter die ik al heb is zo fantastisch dat ik het allemaal nog een keer wilde doen. Maar dit is echt wel even pittig weer. Weeeeeekenlang ziek🥴 voor mijn man ook pittig want die pakt zoveel op van mijn deel hier thuis ook wat ik normaal altijd doe😕 hoop voor hem ook dat deze weken gauw voorbij zijn en we weer wat kunnen genieten😅

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Poh. Hier vandaag ook echt een flinke jankbui hierom. Ben het zo zat niks t ...
Hear hear. Hier net zo beroerd. Ben er inderdaad echt even helemaal klaar mee. Lig al 1.5 uur wakker, misselijk. Moet wat eten maar als ik denk aan het pakken of klaarmaken van eten dan begin ik te kokhalzen... en des te langer ik niet eet, hoe misselijker ik wordt.😑

één jaar geleden

Ik ben zo klaar met die extreme moeheid. Na een goede nachtrust nog steeds moe... Hopelijk is het met +/- 12 weken voorbij, nog 3 weken te gaan 🙈

één jaar geleden

Reactie op Chefke

Hear hear. Hier net zo beroerd. Ben er inderdaad echt even helemaal klaar m ...
Jep. Het eeuwige kokhalzen. Van vieze dingen die ik ruik, eet, zie of aan denk🥴 inderdaad echt iets vinden wat je kan eten. Dat helpt wel echt enorm

één jaar geleden

Het ging eindelijk de goede kant op, niet meer zo misselijk en minder klachten. Gisterenavond na het tandenpoetsen alles er weer uit gespuugd.. en dan vervolgens een boze blik krijgen van mijn vriend die niet begrijpt waarom ik moest spugen😑 mannen soms..

één jaar geleden

Ik ben zooooo moe de hele tijd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik nog geen kind rondlopen en kon ik veel meer rust pakken maar met een peuter van 2,5 gaat dat heel moeilijk. Kan er dan echt slecht tegen als m'n vriend ook zegt dat hij moe is 🤣

één jaar geleden

Reactie op Flo30

Ik ben zo klaar met die extreme moeheid. Na een goede nachtrust nog steeds ...
Ahhh echt hé! In de ochtend denk ik steeds doe mij nog zo'n nacht. Maar denk dat dat zelfs niet zal helpen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Faysel

Poh. Hier vandaag ook echt een flinke jankbui hierom. Ben het zo zat niks t ...
Ja ik had gisteravond ook een huilbui. Mijn vriend is 2 weken in het buitenland en nu al een week weg, alleen naar de echo geweest dus. En vandaag een late dienst tot 23:00 uur. Ik werk op de trein en ben zo klaar met die vieze geuren van eten van mensen en gewoon soms van mensen ook. Weet niet hoe ik het ga volhouden. Vanaf 17:00/18:00 uur begint die hele misselijkheid ergere vormen aan te nemen. Ik ben blij met dit topic😂😂

één jaar geleden

Iedereen feliciteert me en zegt dat ik moet genieten... ik ben misselijk, geuren staan me niet aan, genieten doe ik op dit moment zeker niet. Hoop dat het met een week of 3 wel komt.

één jaar geleden

Mensen die knoflook hebben gegeten. Niet. Te. Doen. Word zo misselijk van die geur. Heb mijn vriend semi-verboden het te eten. Hele slaapkamer rook 3 dagen naar knoflook nadat hij heb had gegeten. Het ruikt ook veel heftiger, soort zure knoflooklucht. Wil dan ook echt niet in zijn buurt komen ☹️ maar ook vrienden, familie, collega’s, mensen in de trein - iedereen eet knoflook 😩 Ben vast niet de enige 😂❤️

één jaar geleden

Urhg oke komt die hahaha Megaaaa last van mijn darmen en maag alsof ik buikgriep heb... moeeeee en ben zo gemeen tegen mijn vriend die juist zo lief is alles voor me doet 😅 En huilen om alles pfff mijn hemel. Ohja en dan janken omdat je zo alleen voelt in deze hele situatie naja zo iets? Hahahaha 🤣

één jaar geleden

Reactie op Mikeysan

Ja ik had gisteravond ook een huilbui. Mijn vriend is 2 weken in het buiten ...
Je maakt dit kindje maar 1 keer he, als je lijf aangeeft rustiger aan te doen even tijdelijk rustiger aan doen🤗

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Ik ben zooooo moe de hele tijd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik nog gee ...
Pff echt ja herkenbaar. Ik vond het ook heel lastig toen mijn man zei dat hij de eerste trimester dingen wel zwaar vond (hij vangt heel veel op in het huishouden nu) Schoot bij mij even in het verkeerde keelgat. Maar zijn gevoel mag er ook zijn natuurlijk

één jaar geleden

Ben er vandaag ook even helemaal klaar mee. Gister even naar mijn ouders geweest. Ging goed. Rond half 8 thuis. Rond 23:30 op bed gegaan. Tis nu net of ik de hele nacht doorgehaald heb ofzo want ik voel me zo ontzettend moe, hoofdpijn, misselijk, benauwd, duizelig noem maar op. Hadden vandaag nog een afspraak bij schoonouders maar ja helaas kan ik dat nu niet opbrengen. Nu voelt mijn vriend zich weer sneu, omdat ik gister wel naar mijn ouders ben geweest en me nu weer zo voel. Ik wordt zo boos op mezelf he en ik weet gewoon dat hij zich irriteert aan me. Ik voel me zo gelimiteerd en gehandicapt. Misschien ook wel een beetje eenzaam. Alsof ik de enige ben die dit heeft, want de mensen om mij heen doen alsof ik een uitzondering ben en het lijkt ook alsof ze denken dat ik me aanstel. Ik kan nu niks doen, zelfs niet de normale huishoudelijke taken. Pff sorry maar ben er echt even klaar mee vandaag. Moest dit ff van me afschrijven. Hopelijk voel ik me morgen weer wat beter.

één jaar geleden

Pfoe heel de dag al aan het huilen door de misselijkheid en braken. Ik kan het niet meer opbrengen. Ik lig al 2 weken op bed of op de bank. Ik hou echt niks binnen ondanks medicatie..

één jaar geleden

Reactie op JamieLee12

Pfoe heel de dag al aan het huilen door de misselijkheid en braken. Ik kan ...
Ik precies t zelfde… en je voelt je dan echt een aansteller uiteindelijk toch naar de supermarkt gegaan met kindje , hele supermarkt onder gespuugd schaamde me kapot. Het leed dat zwangerschap heet haha.. je krijgt er alleen zoveeeeeeep moois voor terug. ❤️