1658 Reacties

één jaar geleden

Wat een verschrikkelijk klam vies warm weertje vandaag 🥵🥵

één jaar geleden

Ik klaag niet snel, maar ik heb echt al een paar dagen last van m'n darmen. Af en toe vreselijke buikpijn dat je weet dat je naar de wc moet rennen. 😅 Baby zal wel op de darmen drukken ofzo.

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Wat een verschrikkelijk klam vies warm weertje vandaag 🥵🥵
Echt ja! En dan het idee dat die hitte nog een week aanhoudt 🙈 ik ben nu al helemaal uitgeschakeld 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Als je het even niet meer ziet zitten; peutertje dat mij deze nacht 3keer h ...
Ooh lastig soms hè! Onze kindjes zijn ongeveer even oud. Merk je ook dat hij weer nieuwe ontwikkelingen doormaakt? Mijn dochter wordt ook weer wakker in de nacht, ik gok iets van verlatingsangst en merk overdag ook dat ze aanhankelijker is en meer uittest. Waar je in de eerste zwangerschap nog veel tijd hebt om te rusten, is dat nu ver te zoeken 😂

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Als je het even niet meer ziet zitten; peutertje dat mij deze nacht 3keer h ...
Hier ook de kleine al een week lang elke nacht mij meerdere keren wakker maken. Dan vervolgens zelf nog uren wakker liggen door alle kwaaltjes. Slaaptekort is next level nu pff.

één jaar geleden

Ik ben nu ook plots ziek geworden gisteren ik voel me super misselijk heel erge pijnlijke druk rond mijn maag. Het gevoel dat ik moet overgeven en duizelig in suf. Pff het zit me even niet mee

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik ben nu ook plots ziek geworden gisteren ik voel me super misselijk heel ...
Beterschap!!

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik ben nu ook plots ziek geworden gisteren ik voel me super misselijk heel ...
Misschien voor de zekerheid even bellen? Vanwege de combi misselijk, duizeligheid en drukgevoel in de maag? Heel veel beterschap 🍀

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Misschien voor de zekerheid even bellen? Vanwege de combi misselijk, duizel ...
Ja ik ben gisteren namiddag langs geweest bloeddruk was eerste meting te hoog maar ben dan een uur aan de monitor gegaan met om de 10 minuten bloeddrukmeting en toen zakte mijn bloeddruk weer een beetje en de monitor zag er ook goed uit. Ze vond het dus nirt zorgwekkend en ben weer naar huis mogen gaan. Maar oh wat voel ik me nog slecht😔 Hopelijk ben ik er snel weer door...

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ja ik ben gisteren namiddag langs geweest bloeddruk was eerste meting te ho ...
Ahh wat vervelend! Beterschap!

één jaar geleden

Ik zou vanavond lekker koken op vakantie. Dus wij hadden gister al boodschappen gedaan, omdat alles hier op zondag dicht is. Ik vraag aan mijn lief of we nog knoflook hadden in het huisje, hij geeft aan van wel. Dus gaan zonder knoflook weg. Vandaag begin ik met koken en pak alles wat ik nodig heb bij elkaar. Wat niet veel is, want ik maakte gnocci met salieboter en tomaatjes. Ik heb alles, behalve jawel de knoflook. Belangrijke smaakmaker van het gerecht. Dus ik vragen aan mijn lief, zegt ie ja dat heb ik gister op gemaakt... Nou ik janken natuurlijk, mijn plan helemaal verpest. Maar uiteindelijk toch aan het koken geslagen, was alsnog erg lekker. Maar met knoflook natuurlijk 10x beter. Ik had het echt even met hem gehad...

één jaar geleden

😅

één jaar geleden

Ik heb zoooo een buikpijn. Nja het is mijn eigen schuld. Gaan uiteten met mijn vriend en schoonouders. Schnitzel met stroganoff saus en frietjes, daarna voor het toetje door naar Duitsland en een aardbeien-chocodroom naar binnen gewerkt 🐷.

één jaar geleden

Ben vandaag precies 30 weken, het is nu half 10 's ochtends en alles wat ik gedaan heb vanochtend is 40 min autorijden, en mijn auto naar de garage gebracht en 5 minuten terug gewandeld. Ik ben echt kapot 🥵 Prima geslapen vannacht, voel me ook niet slaperig moe maar gewoon fysiek uitgeput alweer. En het is ook gewoon veel te warm buiten, zo klaar met die kuthitte. Nog 4 dagen en dan koelt het gelukkig weer af.

één jaar geleden

Pff zat er vanmorgen al helemaal doorheen... Met de warmte moet ik met de raam open slapen anders is het echt geen doen, helaas denkt de wind daar soms anders over. Met de wind uit het Noorden krijgen we de heerlijke lucht van riolering (waterzuiveringsinstallatie is vlakbij, nog geen km). Net als vannacht dus... Geen raam open. Dan heb je zon man die niet naar je luistert en de hele dag en nacht een oude waaier aan laat staan. Ik heb m al zo vaak gezegd, daar is dat ding niet voor gemaakt. En ja hoor vanmorgen om 6u was het raak. Ding begon te roken en die brandlucht ging niet weg voor 7u. Hij natuurlijk geen last van want dan gaat hij werken. Ik heb dik een uur wakker gelegen met chronisch slaapgebrek in de hoop dat ik nog in slaap kon vallen 😮‍💨 Daarna nog wel wat uurtjes kunnen slapen maar niet van harte. Kleine was weer druk aan het wiebelen. En natuurlijk kunnen we morgen ook niet blijven liggen want dan komt de huishoudelijke hulp smorgens 😮‍💨 Mensen please ik wil gewoon slapen. Smiddags is het ook al onmogelijk met die hitte 😭

één jaar geleden

3 maanden gewacht tot het bedje weer op voorraad was, nu is hij gisteren eindelijk binnen gekomen maar blijkt hij totaal anders dan het eerste bedje. 😡 hopelijk kunnen ze een oplossing bieden want die meisjes komen al binnen 4 weken.

één jaar geleden

Moppertijd

één jaar geleden

Mijn lijf heeft het inmiddels echt zwaar en ik moet werkelijk alles vragen aan mijn vriend wat betreft het overnemen van klusjes. Niks komt uit hem zelf, ook niet als ik aan geef dat ik het niet meer trek. Hij doet het na vragen wel, maar had zo gehoopt dat hij af en toe zou zeggen uit zichzelf: ga maar lekker zitten schatje ik doe het wel.... En dan ook dat geklaag over warmte en vermoeidheid van hem! I KNOW!!!! Ik voel het ook (x3)!! Verder is hij wel lief hoor 🙈❤️

één jaar geleden

Reactie op Sunflower1989

Mijn lijf heeft het inmiddels echt zwaar en ik moet werkelijk alles vragen ...
Herkenning !!!! 🤷‍♀️😅

één jaar geleden

Even klagen..wil zooooo graag lekker het huis poetsen en alles klaar maken voor de kleine man, maar zo de energie en de puf niet meer 😪