1668 Reacties
één jaar geleden
Oh mennn, ik verslikte me net zo hard in mijn eigen lach dat ik keihard moest plassen. Gewoon door m’n string en jurk heen, in het vloerkleed. Ik bleef maar hoesten ende plas bleef maar komen, geen druppels maar gewoon alles nat 😂 gelukkig konden mijn vriend en ik er hard om lachen daarna hahaha. Maar oef. Hij het vloerkleed schoonmaken en ik gelijk maar even een douche genomen daarna haha
één jaar geleden
Reactie op Alish
de hitte overleven met een peuter die thuis blijft voor zindelijkheid train ...
Oi succes ik hoop dat het voorspoedig verloopt ❤️
Onze dochter deed het zo goed op het potje in juni en nu is het een totale ramp weer en loop ik maar te dweilen met die dikke buik ook nog pfff 💔🙈
één jaar geleden
Reactie op maria94
Is hij ook een kind aan het maken dan?🤔
Nou echt he, zo gedraagt hij zich wel. Ik heb al vermoeiend vaak gezegd dat er echt helemaal niks is om jaloers op te zijn en ik graag met hem zou ruilen. Toch blijven de opmerkingen komen, om moedeloos van te worden soms. Net een stel kleuters soms.
één jaar geleden
Reactie op APL92
Mijn verlof, welverdiend uitslapen dacht ik. Blijft mijn man maar klagen da ...
Hier ook al zo een.. peuter een dagje naar de opvang, dus ik ben alleen thuis. Krijg ik de opmerking 'pff ik zou ook wel eens alleen thuis willen zijn en mn ding kunnen doen'. Net alsof ik lekker de hele dag kan gaan shoppen of in de zon kan liggen 🥴
één jaar geleden
Eerste week thuis met mijn newborn en gelijk de hele week 30 graden in huis. Die warmte plus alle emoties en het wennen aan de nieuwe situatie en het herstellen is echt een beetje too much 🥵 wat dat betreft vind ik het wel een beetje balen dat we zo onverwachts met onze prematuur baby'tje al zo vroeg naar huis konden 😅
één jaar geleden
Reactie op Belshel8
Hier ook al zo een.. peuter een dagje naar de opvang, dus ik ben alleen thu ...
Tja… inlevingsvermogen van een doperwt soms hè…
Hier krijg ik te horen dat ik lekker het huis voor me alleen heb op de avonden dat meneer naar de voetbal is… en dat hij dat ook wel zou willen.
Ja met 1tje van twee op bed die dan hopelijk goed slaapt en eentje in de buik nu nog maar toen en straks ook weer uiteraard baby wakker/borstvoeding ed.
Ja heerlijk relaxt avondje ‘alleen’ 🙈
Ik ben serieus gevraagd of ik eens in de 14 dagen niet even een dag op stap kan gaan met de kids zodat hij het huis alleen heeft 😆💔
één jaar geleden
Jaaa dat geklaag van 'ik ben moe', 'ik heb het warm', 'ik heb last van m'n rug', of iets in die trant van m'n vriend kan ik ook heeeeel slecht hebben. I KNOW!!!!!
één jaar geleden
Reactie op Muri16
Tja… inlevingsvermogen van een doperwt soms hè…
Hier krijg ik te horen dat ...
Ohhh dat voetbal verhaal is hier net zo.. hij moet blij zijn dat hij 2 avonden + een zondag kan voetballen per week😱 (en dan laat thuis komen omdat er een biertje gedronken moet worden)
één jaar geleden
Reactie op MamaVera
Gister gevallen, omdat onze puber hond nogal van vooruit trekken houd. Dikk ...
Ohneee.. niet op je buik gevallen gelukkig?
één jaar geleden
Reactie op Marlou777
Hier 36+4, snot en snot verkouden, oorpijn en verstopt, een peuter van 2 wa ...
Oh mennn.. heftig! Is er misschien nog iemand die een dagje kan / wil oppassen?
één jaar geleden
Reactie op Jool88
Eerste week thuis met mijn newborn en gelijk de hele week 30 graden in huis ...
Wow dan hebben jullie eigenlijk echt niet lang moeten blijven? Heel veel succes daar met jullie kleine knappe mannetje♥️🥰
één jaar geleden
Reactie op Sunflower1989
Jaaa dat geklaag van 'ik ben moe', 'ik heb het warm', 'ik heb last van m'n ...
Erg he, of “ik heb hoofdpijn” terwijl wij dat niet eens meer voelen door onze kwalen. “Ik heb keelpijn”, oh dat had ik de afgelopen maand ook zei ik droog. Toch de aandacht weer naar zich toe trekken terwijl wij in de bloedhittte liggen te broeden. “Op kantoor was het niet te doen, 25 graden, en dan verwachten ze productiviteit” ik heb de hele dag met 27 graden liggen zweten hier en productie wordt er gedraaid. Mijn blik spreekt volgens mij inmiddels wel boekdelen.