1640 Reacties
één jaar geleden
Zondag verhuizen, maar eerst morgen nog de verjaardag van onze kleine die 3 wordt. Manlief is alleen maar bezig met het nieuwe huis (decoreren echt al ook...) terwijl ik in mijn eentje de afdeling feestjes en partijen ben, het huishouden in het huis waar we nu nog wonen en inpakken hier😭 daarbij ook nog snotverkouden 🥲
één jaar geleden
Reactie op esmee11
Heerlijk, ik wil ook even klagen. Ik heb enorme last van mijn rug en slaap ...
Ugh same… op de zij gaat nu het beste maar dan na een tijdje een zere heup en weer draaien. En dan straks ook nog warm en plakkerig… alhoewel ik nu vind dat het nog echt wel koud is snachts. Ik slaap eigenlijk nooit met een pyjama broek en nu deze zwangerschap ineens wel en het is al juni 😆
één jaar geleden
Reactie op Muri16
Ugh same… op de zij gaat nu het beste maar dan na een tijdje een zere heup ...
Grrr... ik ook en ik lig graag op mijn rug, maar door de zwaardere buik drukt alles op de hernia die ik heb en krijg ik kramp in mijn kuit... laat nou net die hernia aan de linkerkant zitten, dat als ik op mijn linkerzij ga liggen dit het niet veel beter maakt 😭
één jaar geleden
Argh we hebben nog steeds geen nieuwe informatie over de woningruil en oktober komt steeds dichterbij 🙈
Alle baby spullen stapelen maar op en ik kan het onderhand nergens meer kwijt (we hebben allebei klein appartement en woningruil zou ervoor zorgen dat we een eengezinswoning krijgen straks). Maarja woningbouw he, is niet zo snel 🙄
Maarja we kachelen door 🤣 nog ff en kan de 2e slaapkamer niet meer gebruiken omdat die vol staat met dozen enz.🙄
één jaar geleden
Reactie op Muri16
Ugh same… op de zij gaat nu het beste maar dan na een tijdje een zere heup ...
Op de zij ging het beste inderdaad, maar ik had toen weer last van mijn schouder. Misschien hoopgevend, maar de pijn is bij mij inmiddels (voorlopig) weg en ik slaap weer wat beter!
Misschien had ik er zo'n last van omdat mijn buik enorm is gegroeid de afgelopen weken.
één jaar geleden
Oké meiden ik moet even van me afschrijven hoor 🙈
Mijn vriend gaat altijd naar een festival in deze periode van het jaar. Helemaal leuk en ben helemaal voor 'je eigen ding doen', maar dat betekent voor mij dat ik 6 dagen alleen voor onze 2,5 jarige dochter zorg. En met die hitte moet ik zeggen dat dat behoorlijk pittig is! Komt er ook nog eens bij dat ze buikgriep heeft en ik merk echt dat ik op ben 😭
Gelukkig komt hij morgen middag weer thuis....
één jaar geleden
Reactie op Sunflower1989
Oké meiden ik moet even van me afschrijven hoor 🙈
Mijn vriend gaat altijd ...
Poeh zo herkenbaar. Vriend gaat voor 3e keer een weekend/midweek weg in anderhalve maand. Met een dochter van 2,5 en de warmte zwaaaaar…!
En dan had ze ook een soort slaap probleem, ineens dromen en in paniek niet meer willen slapen s nachts 😵💫
één jaar geleden
Ik heb sinds een week af en aan brandende en ook jeukende tepels.... de melkproductie komt een beetje op gang, denk ik 😖
één jaar geleden
Ik heb sinds een week af en aan brandende en ook jeukende tepels.... de mel ...
Ik heb dat dus al heel m’n zwangerschap😣
één jaar geleden
Ik heb sinds een week af en aan brandende en ook jeukende tepels.... de mel ...
Is dat door de melkproductie ja!? Ik heb dit ook sinds een aantal dagen. Enorm ongemakkelijk
één jaar geleden
Is dat door de melkproductie ja!? Ik heb dit ook sinds een aantal dagen. En ...
Anders verwacht ik geen vocht uit de tepels... tenzij er tegenwoordig ook uit mijn tepels zweet komt 😂😂😂😂
één jaar geleden
Anders verwacht ik geen vocht uit de tepels... tenzij er tegenwoordig ook u ...
Oh las nergens dat je ook vocht verliest 😅. Dat heb ik niet.
één jaar geleden
Woningruil gaat toch niet door 😭
De mensen waar we mee wilden ruilen verdienen teveel om in ons appartement te mogen... Dus maar weer verder proberen met de wachtlijst 😭
Ik vind het erg vervelend maar weet nou tenminste wel waar ik aan toe ben. Alleen jammer dat we dus niet onze plannen kunnen gaan doen (groente tuintje, bbq enz).
Het enige lichtpuntje is dat ik aan de kinderkamer kan gaan beginnen... Nadat ik alles weer heb uitgepakt 😭