1658 Reacties

één jaar geleden

Ik slaap zo sleeeecht 😫 Kan geen fijne houding meer vinden en wordt van alles wakker. En dan dat omdraaien en gesleep met kussens elke keer....

één jaar geleden

Ik ben oprecht zo klaar met iedereen die nu ineens op visite wil komen en dan al beginnen over “wanneer ze er is” en over oppassen en dergelijke. Deze mensen gaven voorheen heel weinig om mij überhaupt en nu ineens doen ze zo aardig. Hou toch op joh😂

één jaar geleden

Ik ben zo hormonaal als wat en zou het liefst iedereen, inclusief (en misschien juist vooral) mezelf, achter de behang willen plakken. Ook nog zo’n 9 weken te gaan en ik weet inmiddels al van vorig keer dat het waarschijnlijk niet beter gaat worden… alleen vorige keer kon ik de hele dag chagrijnig doen in mijn eentje, nu moet ik mezelf wel beheersen want anders is het wel echt heel zielig tegen mijn zoontje.

één jaar geleden

Reactie op Emptystairs

Het zullen mijn hormonen wel zijn maar ik word echt gek van iedereen die ee ...
Hier kan ik me ook zo dood aan irriteren he!! Mensen die zeggen dat ik te veel heb gegeten of dat ik niet dikker moet worden enzovoort enzovoort. Kan nog wel 10 voorbeelden geven. Ik denk dan altijd maar bij mezelf van dat ze niet beter weten om zulke domme opmerkingen te maken. En ga er verder niet op in, anders had ik al 100 keer ruzie gehad wss.

één jaar geleden

Voel mij echt ff alleen. Ik ben echt moe, vannochtend was ik naar zwangerschapsyoga. Overmorgen laatste dag werken en ik wilde vanmiddag macarons maken, dat is mij eerder een keer super goed gelukt. Nou nu mooi niet dus en kon alles de prullenbak in flikkeren. Mijn vriend zegt, kun je geen nieuwe maken? Ja godver daar heb ik nu toch helemaal geen fut meer voor!? Vervolgens lig ik eindelijk in bed komt er weer een vlaag misselijkheid omhoog waardoor ik mijn avond eten er weer uitgooi. Ik vind het overgeven zo vies en het enige wat mijn vriend dan opmerkt nu, het is ook niet handig dat je overgeeft terwijl hij VI zit te kijken. Echt godverdomme zit hier nu keihard te huilen met alle klachten en heb het zo bloedheet en meneer weet het weer ff fijn te relativeren met dingen die ik vooral niet moet doen

één jaar geleden

Reactie op Mikeysan

Ik ben oprecht zo klaar met iedereen die nu ineens op visite wil komen en d ...
Kun je die oppassers hierheen sturen? 😂

één jaar geleden

Ik ben er klaar mee dat ik zo chagrijnig ben. Meid doe jezelf een plezier en geniet nog een beetje 😅

één jaar geleden

Reactie op Liese2023

Ik ben er klaar mee dat ik zo chagrijnig ben. Meid doe jezelf een plezier e ...
SAME

één jaar geleden

Zo een giga pijn aan mijn rechter rib, gevoel dat er geen ruimte meer is 😳 Week 33 nu dus moet nog even! Ze zeggen dat als de baby in gaat dalen er weer wat ruimte ontstaat

één jaar geleden

Reactie op Elisabethx92

Zo een giga pijn aan mijn rechter rib, gevoel dat er geen ruimte meer is 😳 ...
Nou hier ook en vooral met in bed liggen of op de bank zitten pfff. Alleen de kleine is bij mij al sinds 29w ingedaald heeft niet geholpen helaas

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Nou hier ook en vooral met in bed liggen of op de bank zitten pfff. Alleen ...
Oh noooo daar gaat mijn illusie haha. Nog even volhouden 😄

één jaar geleden

Reactie op Lcou

Voel mij echt ff alleen. Ik ben echt moe, vannochtend was ik naar zwangersc ...
Zo dat zijn echt een stel opmerkingen van je vriend die je echt niet kan maken! Ik herken in zekere zin je verhaal, in de zin van graf-opmerkingen die je beter niet kunt maken: ik sta altijd gelijk op met mn vriend omdat ik het zielig vind als hij anders alleen zit te ontbijten, ook al heb ik dan echt veel te weinig slaap gehad. Vervolgens is wat hij zegt voor we naar bed gaan “oh ik ben zo moe”, en als ik zeg: “ik ook” zegt ie: ja maar jij hebt je middagdutjes. Ja godverdomme wil je ruilen? Krijg jij een mega pens met een constant trappelend kind die je uit je slaap houdt en dan mag je die middagdutjes die lang niet altijd voldoende zijn er ook mooi gratis bij. Ik zou met liefde ruilen! Dus vanmorgen was ik zo kwaad dat ik ben blijven liggen en heb gezegd “ik ben blij dat je snooze functie het eens een keer niet deed, kon ik tenminste eens een keer doorslapen”. Hij heeft niet meer zielig lopen doen maar hij zal het godverdomme weten als hij het weer doet! Word ff lekker zielig zeg! 🤮

één jaar geleden

Reactie op APL92

Zo dat zijn echt een stel opmerkingen van je vriend die je echt niet kan ma ...
O ja daarna had hij nog wel het gore lef om te vragen of ik de container buiten zette die overvol zat omdat hij het weer vergeten was. Wel gedaan maar nu heeft hij echt zijn krediet wel verspeeld met zielig-doenerij. Ik heb spijt dat ik er zo lang in meegegaan ben, daardoor is het waarschijnlijk ook ontstaan.

één jaar geleden

Zo net even weggerend voor een hoornaar en nu harde buiken. Ik heb zwaar een fobie voor wespen en dan zo’n hoornaar pff. Dan heb ik even geen controle meer wat ik doe. Nu met buikpijn op de bank. 🤦🏽‍♀️

één jaar geleden

Ben op m'n werk en ik ben zoooo moe 😴😴 zo'n slechte nacht gehad. Ik kon maar geen fijne slaaphouding vinden. Linker zij of rechter zij, ik lag continue op een bult dat uitstak en dan steeds maar draaien wat ook gewoon een rot gevoel geeft in de buik. Echt kapot nu. Maargoed, na vandaag weer lekker weekend 🤗

één jaar geleden

Corona en 33 weken zwanger zijn is geen topcombinatie. Ik slaap slechter, ben nog moeier en nog kortademiger dan normaal 👍🏼👍🏼

één jaar geleden

Reactie op esmee11

Corona en 33 weken zwanger zijn is geen topcombinatie. Ik slaap slechter, b ...
Jeetje beterschap! Kwas corona alweer vergeten joh😅

één jaar geleden

Reactie op Fcn_

Jeetje beterschap! Kwas corona alweer vergeten joh😅
Ja ik had dat tijdperk ook verdrongen 😂 We hadden wat vrienden op bezoek en de dag erna stuurde één van hen dat hij positief had getest. Ik heb mezelf niet getest eigenlijk, maar kreeg wel de dag erna die symptomen.

één jaar geleden

Reactie op esmee11

Ja ik had dat tijdperk ook verdrongen 😂 We hadden wat vrienden op bezoek e ...
Dan heb je het in ieder geval niet van dat bezoekje die dag opgelopen😬 maar wel heel vervelend

één jaar geleden

Als je het even niet meer ziet zitten; peutertje dat mij deze nacht 3keer heeft wakker geroepen en ikzelf heb gewoon zowat de hele nacht wakker gelegen steken in mijn buik en rug. Dan de morgen super vermoeid begonnen nog veel pijn en me niet zo lekker voelen. Uiteindelijk toch maar wat nuttigs proberen doen samen met Nico de speelgoed kast een beetje gesorteerd kapt hij plots als ik even mijn rug gedraaid had 3 dozen speelgoed volledig weer uit. Ben die dan maar gaan opruimen . Terwijl ik vervolgens in de keuken even de afwas wil opruimen heeft Nico plots een bakje stoep krijtjes uitgekapt en lag alles vol van dat stof en kleine stukjes hop weer wat gaan opkuisen ik was tamelijk lastig hij komt mij honderd kusjes geven dus super lief natuurlijk. Vervolgens ging ik dat dan maar weer opkuisen en staat hij ineens in de keuken op een stoel eitjes te klutsen😪 Echt ik ben beginnen huilen en natuurlijk is Nico me weer komen troosten met knuffeltjes en kusjes. Daarna zijn we samen gaan rusten in de zetel springt hij kei hard in mijn buik. Ik ben niet snel boos maar vandaag werd het me toch echt teveel