1008 Reacties

vor einem Jahr

Leuk om zo contact te hebben! Volgens mijn berekening ben ik op 7 oktober uitgerekend. Het is nog een beetje vaag omdat ik een vroege miskraam heb gehad op 26 december en op 14 januari mijn eisprong had. Ik ga dus zelf uit van de ovulatie/bevruchtingsdatum. Volgende week vrijdag hebben we de eerste echo :) Buiten mijn vriend (en de verloskundige) weet niemand nog van mijn zwangerschap, ik wil het mijn ouders, schoonouders en zus & zwager na de echo van volgende week gaan vertellen. Het valt hier nog wel mee met de symptomen, het gaat een beetje op en af. Gisteren was ik voor het eerst misselijk en was ik ook vermoeid en dit is vandaag weer een stuk minder. Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen! Iedereen een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

vor einem Jahr

Leuk inderdaad, dit groepje! Ik ben zoals nu berekend uitgerekend op 5 oktober en nu dus 6+1 weken zwanger! Heb de laatste week echt heel weinig kwaaltjes, behalve gevoelige borsten en wat sneller last van lucht in mijn buik.

vor einem Jahr

leuk! ik ben vandaag 6+2 en dus 4 oktober uitgerekend. Afgelopen nacht voor het eerst misselijk en vandaag voel ik mij wat opgeblazen/licht misselijk. Misschien ook omdat ik vandaag vrij ben en al letterlijk de heledag op de bank lig, dus 0 afleiding heb😬 Niemand behalve mijn man weet het nog, 16 feb eerste echo. Daarna willen we het onze ouders en beste vrienden vertellen. Ik ben ontzettend zenuwachtig om de reactie van mijn ouders. Waarom? ik heb echt geen idee🤣

vor einem Jahr

Oo leuk! Als het goed is ben ik op 6 oktober uitgerekend. Vandaag ben ik dus 6 weken. Enorm last van mijn borsten en vandaag ineens enorm futloos en erg emotioneel. Heb ook de hele tijd een opgeblazen gevoel. Morgen gaan we het aan mijn zus vertellen. Vind het mega spannend!

vor einem Jahr

Wat leuk deze groep! Ik was ongepland zwanger maar we zijn er na eraan te wennen heel blij mee! We hebben samen 5 kinderen, hij 2 uit een eerdere relatie, net als ik en samen hebben we onze zoon van 3. Ik had hele heftige klachten, we (ik en mijn vriendinnen) dacht dat het er nog wel 2 konden zijn! Op internet gekeken en indd, met 2 kleintjes heb je snel veel symptomen. Maandag een bloeding gehad, de hormonen waren al 2 dagen minder en dat ken ik van de miskramen die ik gehad heb dus ik was overtuigd dat het weer mis was. Maar na de plons helder rood bloed en 2 proppen kreeg ik enkel nog oud bloed. Tot vandaag nog steeds iedere dag maandverband omdat er oud bloed blijft komen. (Kleine beetjes) De klachten zijn gelukkig gebleven, wel minder maar ze zijn er nog. De testen om de dag werden steeds donkerder en heb nog nooit zo'n mooie donkere test gehad als vanmorgen! Bij mijn jongste bekken instabiliteit gekregen en dat voel ik nu weer... dus hele hele hele grote kans dat de kleine nog lekker warm in het mijn buikje zit ♡ Maandag eerste echo met 7 weken... vindt het zo spannend! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! ♡

vor einem Jahr

Oh en ben 2 Oktober uitgerekend.

vor einem Jahr

4 oktober uitgerekend😊

vor einem Jahr

5 oktober uitgerekend. Voel me prima, hooguit wat vermoeider en een licht zeurend gevoel in m'n onderbuik. We zijn vandaag begonnen om het de mensen om ons heen te vertellen, zo leuk om het te kunnen delen!

vor einem Jahr

Ik ben ook 5 oktober uitgerekend en we houden het nog voor onzelf tot ga de eerste echo (22feb). Ben snel moe overdag en eergisteren voor het eerst last gehad van misselijkheid. Als het bij deze kwaaltjes blijft ben ik dik tevreden .

vor einem Jahr

Hier uitgerekend op 1 oktober 🙂 spannend, eerste zwangerschap na een lang ivf traject. Tot gisteren vooral gevoelige borsten en last van darmen. Ook met vlagen misselijk. Vandaag plots veel minder gevoelige borsten, zo bang dat het fout gaat hierdoor... 😔

vor einem Jahr

Hoi allemaal! Ik ben 5 oktober uitgerekend van ons 2e kindje. Ik heb een zoon die in april 2 wordt. Als de baby er is schelen ze precies 2,5 jaar 😁 symptomen wisselen steeds ,ene keer heb ik meer last van kwaaltjes dan de andere keer. Ik merk wel dat ik vermoeider ben deze zwangerschap. We hebben meteen toen we erachter kwamen aan onze ouders en broer en zussen verteld. Aanstaande dinsdag eerste echo met 6+5. 🥰

vor einem Jahr

Reactie op Nnel

Hier uitgerekend op 1 oktober 🙂 spannend, eerste zwangerschap na een lang ...
Hey mijn zwangerschap is ook via ivf! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap echt helemaal geen kwaaltjes gehad. Dit x had ik gelijk hele gevoelige borsten. Daarna zijn ze ongeveer een week lang niet gevoelig geweest en vanaf gisteren is het opeens weer heel gevoelig! Probeer positief te blijven!

vor einem Jahr

Reactie op alinayaz

Hey mijn zwangerschap is ook via ivf! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap e ...
Bedankt voor je berichtje. Ik ben zo onzeker! Hopelijk blijft het goed gaan. Donderdag hebben we de eerste echo 🥰

vor einem Jahr

Reactie op Nnel

Bedankt voor je berichtje. Ik ben zo onzeker! Hopelijk blijft het goed gaan ...
Oohhh zo spannend he! Ik ben denk ik ook iets relaxter als we een goeie eerste echo hebben gehad!

vor einem Jahr

Hee, ik ben 2 oktober uitgerekend volgens de app.. A.s donderdag de eerste echo, kan nauwelijks wachten! Behoorlijk spannend allemaal... Het is mijn eerste keer 😍 Ik heb wisselend verschillende klachten; terugkomende krampen/steken, veel sneller moe, hoofdpijn/duizelig met vlagen, lichte misselijkheid/maagzuur soms.

vor einem Jahr

* nu 2 keer(in 3 dagen tijd) afscheiding gehad die licht roze van kleur was.. Verloskundige geeft aan dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat t erbij hoort. Alleen pas als het net zo wordt als een zware ongesteldheid.. Dus probeer ik niet té stressen haha

vor einem Jahr

Reactie op Maud1989

* nu 2 keer(in 3 dagen tijd) afscheiding gehad die licht roze van kleur was ...
Herkenbaar! Ik had dit gisteren ook. Nu alleen nog heel klein beetje bruin bloed/bruine afscheiding. Maar het maakt je super onzeker. Bij elke kramp of steek denk je: als het maar goed blijft gaan. De vpk van het ziekenhuis stelde mij ook gerust. Er gingen bij haar nog geen alarmbellen rinkelen. Fingers crossed!

vor einem Jahr

👋🏻 ik ben 4 oktober uitgerekend! Dus nu ben ik 6+2. Tot nu toe vooral veel last van een opgeblazen buik en enorm veel last van afscheiding. Voor de rest nog niet echt kwaaltjes 🤞🏻Naja misschien ook meer moe dan normaal.. de hele week 5 heb ik bruin verlies gehad, maar was gelukkig niks ernstig. Gewoon wat oud bloed wat er nog uit moest. Is nu helemaal over gelukkig 😊 had mij daar nog wel even druk om gemaakt (eerste zwangerschap &all) maar mijn vk heeft mij gerust kunnen stellen. 22 februari heb ik mijn eerste echo op 8 weken. Als alles verder goed is wil ik met de Nipt een paar weekjes langer mee wachten tot april wegens het verschil van 175 euro 😅 maar is dan nog steeds op tijd gelukkig.

vor einem Jahr

Reactie op Maud1989

* nu 2 keer(in 3 dagen tijd) afscheiding gehad die licht roze van kleur was ...
Hier ook precies zelfde. Sinds 3 dagen licht roze afscheiding. Ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap. Ik maak me geen zorgen als het zo blijft.

vor einem Jahr

Hey Ik ben 3 oktober uitgerekend als goed is Mijn klachten zijn heel wisselend. Ik heb wel echt de hele dag door mega veel honger. Op sommige momenten ben ik misselijk maar niet heel extreem. Heb wel gevoelige zware borsten Ben al 2 a 2,5 kg aangekomen , en mijn vriend vind dat mijn buik echt al groeit. Zelf merk ik alleen dat mijn broeken goed strak zitten en vaak flink drukken. 22 feb heb ik mijn eerste echo 😀