616 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk ik ben 15 oktober uitgerekend ❤️❤️ buiten om afkeur naar geurtjes, pijnlijke borsten, krampen, een hele opgezette buik en heel veel trek hebben in mosterd gaat eigelijk alles heel goed had eigelijk wel verwacht dat ik nu al last van me migraine zou hebben maar dat is me nu nog gegund 🤪 vandaag 4 +5 🥰

één jaar geleden

Hoi! Ik sluit graag aan bij deze groep. Ik ben rond 18-10 uitgerekend en voel me (tot nu toe) super goed verder :)

één jaar geleden

Ik ben rond de 15-22 oktober uitgerekend ❤️ ivm hele onregelmatige cyclus wat lastiger te berekenen. 9-3 eerste echo gepland.. maar mijn hemel die dagen en weken duren volgens mij zooo lang . Mijn zus weet het al wel 🥰

één jaar geleden

Wat leuk! Zie veel berichten van mama's die alweer een paar weekjes verder zijn. En in deze cruciale tijd scheelt dat toch nog wel! Hier denk ik 4+1. Ik denk dat ik 19 oktober uitgerekend ben! Zag nog niet veel berichten voor deze periode maar dat komt natuurlijk omdat die mensen deze week een beetje gaan zien of ze zwanger zijn! Ik heb 6-3 mijn eerste echo, maar wat duurt dat nog lang!!! Laten we elkaar er maar mooi doorheen slepen! Ik heb verder weinig klachten. Ik wist dat ik zwanger was door mijn gevoelige tepels maar die zijn weer weg, en verder ontzettend moe!!! Ik kan nu al wel slapen...en hoe is dat bij jullie?
Is er ook een topic vanaf 23-10 😂 volgens mijn berekening hoor ik daar, wil me ook met alle liefde hier wel aansluiten 😳

één jaar geleden

Ik sluit me ook aan! Ik ben 17 oktober uitgerekend. Voel me super goed, vind het heel spannend. Wel wat last van ochtendmisselijkheid, verder geen kwaaltjes 🍀🤞🏼

één jaar geleden

Hier 16 oktober uitgerekend. Ik moet zeggen ik had het me toch allemaal rooskleuriger voorgesteld :( ik heb enorm veel buikkrampen heel de dag door. Zo erg dat ik amper kan gaan werken.. dit is wel de enige klacht die ik heb. 02/03 eerste echo. Daar kijken we wel naar uit

één jaar geleden

Reactie op Linda2801

Wat leuk! Zie veel berichten van mama's die alweer een paar weekjes verder ...
pff ik ook 6 maart me eerste echo het is zo spannend
Mijn eerste echo staat 8 maart geplant bij de fertiliteits kliniek . Ondertussen mogen we ook alvast zoeken naar een verloskundige hier in de omgeving Spannende tijden voor iedereen hier 💕💙

één jaar geleden

Had eerst me echo staat op 2 maart maar omdat ik me toch echt best onzeker voel na 4 mks en niet alleen ik me partner ook. Dus mag ik van me vk 23 feb komen 🍀🥰

één jaar geleden

Ik sluit me ook aan. Op 16-10 uitgerekend.

één jaar geleden

Reactie op Isoldhe

Ik sluit me ook aan. Op 16-10 uitgerekend.
Ik ook!

één jaar geleden

Ik ben op 15 oktober uitgerekend en vind het mega spannend! Het is nog allemaal zo pril en het duurt nog zo lang tot de echo (2 maart). Ik heb misschien ietsje gevoelige tepels (of beeld ik het me in?), ben moe overdag maar ben ‘s nachts veel wakker en heb mega levendige dromen. Ik wacht denk ik met vertellen tot na de eerste echo. Grappig dat je dan wel in een willekeurige lunchtent zegt: eh, ik ben zwanger, mag ik dit wel? Terwijl ik het mijn ouders nog niet heb verteld :)

één jaar geleden

Hi allemaal! Hier (naar eigen berekening) 15-10 uitgerekend. Kan eeeeecht niet wachten op de echo, gelukkig is er de 24e ‘al’ plek. Al duurt elke dag te lang he haha verder nog niet veel klachten, op mega vermoeidheid na. Raak wel bij elk steekje in paniek haha nog meer stresskippen hier?

één jaar geleden

Hi! Ik ben rond 20 oktober uitgerekend. Weet het al sinds afgelopen zaterdag… vroege tester hier hihi. 3e zwangerschap in 1 jaar en heb nu de minste klachten. Vind ik ergens ook wel weer heel spannend, want je mist een stukje bevestiging. Nu ‘last’ van meer toiletbezoekjes, lichte vermoeidheid en wat meer buiten adem wanneer ik de trap op ren. Testjes lopen heel stevig en mooi op, bijna een knaller. Dus dat stelt gerust. Ik probeer dit te zien als een compleet nieuwe kans… 3x scheepsrecht!🥰

één jaar geleden

Herkent iemand ook menstruatie achtige krampen in rug en buik? Vind t zo spannend. Verder zere borsten , moe en snel buiten adem!

één jaar geleden

Hier 16-10 volgens mijn eigen berekening! En heb voor nu 9 maart een afspraak. Misschien word die nog wel verzet. Dit is mijn tweede zwangerschap😊 heb een zoontje en hij is 12 januari 1 geworden. Vind het wel weer spannend allemaal! 🥰 misschien nog wel spannender dan de eerste zwangerschap haha

één jaar geleden

Reactie op liindaaa2021

Hier 16-10 volgens mijn eigen berekening! En heb voor nu 9 maart een afspra ...
Oh wat leuk, zo dicht op elkaar 🥰

één jaar geleden

Reactie op BabyH nr1

Herkent iemand ook menstruatie achtige krampen in rug en buik? Vind t zo sp ...
Ja!! Heb afgelopen week veel buikkramp gehad en sinds vannacht ineens lage rugpijn, wat ik bij m’n menstruatie ook altijd heb 😓

één jaar geleden

Reactie op ldcp

Hi! Ik ben rond 20 oktober uitgerekend. Weet het al sinds afgelopen zaterda ...
Jeetje wat pittig… ik heb zelf ook drie miskramen achter de rug, maakt het er allemaal niet gemakkelijker op 🙈 Maar blij om te horen dat je goede moed hebt, dat heb ik zelf ook! Dat is zo belangrijk 😊