616 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Cindieke

Ja!! Heb afgelopen week veel buikkramp gehad en sinds vannacht ineens lage ...
Jaa dit hè! Heb ik ook al sinds dinsdag. Zo naar

één jaar geleden

Ik ben 19 oktober uitgerekend en het is nog niet helemaal geland 😅 we hebben vanwege onze leeftijd (ik 41 en mijn man 46) lang getwijfeld of we er nog een keer voor moeten gaan. Na de geboorte van onze zoon Finn (nu 2,5) hebben we twee sterretjes mogen begraven, heb ik nog een vroege miskraam gehad en een biochemische zwangerschap. Helaas de risico’s van zwangerschap op latere leeftijd 😔 Maar eind dit jaar de knoop doorgehakt, we konden beide onze droom om twee kindjes groot te mogen brengen, niet loslaten. En nu alweer zo snel zwanger, ik vind het spannend!!! 7 maart de eerste echo, dan ben ik 7+5 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op Dandelions

Had eerst me echo staat op 2 maart maar omdat ik me toch echt best onzeker ...
Wat fijn dat dat mag! Hoe ver ben je tegen die tijd?

Reactie op Lennie-24

Ik ben op 15 oktober uitgerekend en vind het mega spannend! Het is nog alle ...
Je hebt een app die je kan downloaden het heet : ZwangerHap . Kun je zien wat je wel en niet mag eten 😊

één jaar geleden

Hier volgens eigen berekening 22 oktober! Dus dan zou ik nu 3+6 zijn. Ik heb gisterochtend een vroege test gedaan en die was positief. Morgen nog een “echte” test voor de zekerheid! Maar eigenlijk weet ik het al wel zeker, pijnlijke borsten en extreem moe. Ik loop de hele dag te gapen. Dit herken ik van m’n eerste zwangerschap!

één jaar geleden

Ik ben 19-10 uitgerekend! Eerste zwangerschap ❤️ ik heb veel last van een opgeblazen gevoel en vermoeidheid. Verder gelukkig nog geen last

één jaar geleden

Volgens de apps die ik bijhoud zou ik uitgerekend zijn op 19 oktober… Ik vind het nog wel heel spannend (eerste kindje en sneller zwanger dan verwacht eerlijk gezegd) Maar erg leuk om zo met jullie te kletsen!

één jaar geleden

Hier voorlopige datum 15 oktober. Mag 23 feb naar de verloskundige voor de eerste echo

één jaar geleden

Ik ben rond 20-10 uitgerekend. Spannend weer, gefeliciteerd allemaal! 🥰

één jaar geleden

Ik ben 15 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Super spannend allemaal! 🥰

één jaar geleden

Goeiemiddag! Wij weten het nog maar enkele dagen, ook uitgerekend rond 20/10. Ik mag 27/02 voor de eerste echo. Heel spannend allemaal. Ik besef het nog niet goed, we hebben echt een hele weg afgelegd dus moet nog wat doordringen dat deze shit real is 🤭. Ik heb een beetje opgeblazen gevoel, af en toe wat krampjes of brullende buik en vooral een bijzonder sterk ontwikkeld reukorgaantje opeens. Amai wat ruik ik de laatste week alles opeens veel intenser. Maar je hoort me niet klagen. Ik ben in de zevende hemel 🤩

één jaar geleden

Hi! Ik ben - volgens m'n eigen berekening - 14 oktober uitgerekend, maar denk dat ik een late innesteling heb gehad en dus later uitgerekend ben 🙈 dus ik sluit hierbij aan! Heb 9 maart de eerste echo.

één jaar geleden

Hii allemaal! Hier 15-10 volgens eigen berekening uitgerekend. 2-3 eerste afspraak voor de echo. Wat duren deze weken lang!! Leuk om iedereen zn berichten zo te lezen!

één jaar geleden

Vandaag de eertse positieve test. Die zegt 21 oktober uitgerekend!❤️🥰

één jaar geleden

Ik ben ook 20 oktober uitgerekend en moet sinds vandaag de hele tijd plassen en heb een opgeblazen buik. Jullie vertellen dat jullie allemaal al een echo gepland hebben ? Ik heb wel zitten kijken naar een verloskundige praktijk maar ik weet niet echt een keuze te maken bij welke praktijk ik wil zitten. Er zijn er zo veel 🙈 😋

één jaar geleden

Ik ben nu 4+6 dagen zwanger en 16 oktober uitgerekend 😘

één jaar geleden

Reactie op BabyH nr1

Herkent iemand ook menstruatie achtige krampen in rug en buik? Vind t zo sp ...
Ik heb ook krampen, 1 of 2 keer per dag. En ook maar een paar minuten

één jaar geleden

Naar eigen berekening 20-10 uitgerekend. Gisteren positief getest. Ik merk nog niks, maar kwam in mijn vorige zwangerschap pas met 6 weken (misselijkheid)

één jaar geleden

Hallo allemaal! Ik heb 9 februari voor het eerst positief getest. Inmiddels een mooie knalstreep. Naar eigen berekening ben ik op 21 oktober uitgerekend van mijn tweede kindje. Ik ben soms een beetje misselijk, ik slaap bijzonder slecht en heb wat last van menstruatie achtige krampen.

één jaar geleden

Hoi iedereen ☺️, gisteravond pas ontdekt dat we zwanger zijn en normaal uitgerekend op 17 oktober. Net mijn eerste afspraak 1/3/23 vast gemaakt. Wat is dit allemaal mega spannend 🙈. Iedereen van harte proficiat ♥️