616 Reacties

één jaar geleden

Oh wat leuk! Hier na een 2de terugplaatsing in een IXCI traject weer opnieuw zwanger 🤗🙏🏼 uitgerekend op 19 oktober en op 9 maart onze eerste echo 🙏🏼 hopelijk is het deze keer wel goed! Weinig klachten, ben fit en vrolijk- alleen een droge mond! Maar verder niks aan het handje 🤗

één jaar geleden

Reactie op 𝙰𝚖𝚋𝚎𝚛𝚁𝚘𝚣𝚎𝚖𝚊𝚛𝚒𝚓𝚗𝟷𝟿𝟿𝟻

Mijn eerste echo staat 8 maart geplant bij de fertiliteits kliniek . Onde ...
Bij welke kliniek ben jij? En wat voor traject doe je? Wij lopen bij het ETZ in Tilburg voor IXCI behandelingen ☺️

één jaar geleden

Reactie op Scaa

Ik ben nu 4+6 dagen zwanger en 16 oktober uitgerekend 😘
Ik ook 🥳

één jaar geleden

7 maart eerste echo gepland. Wat spannend allemaal!!

één jaar geleden

Reactie op Lizaaaa

7 maart eerste echo gepland. Wat spannend allemaal!!
Bij ons 6 maart, het is echt zo spannend! 🙈

één jaar geleden

Reactie op Baby-Baby

Ik ook 🥳
Ik ook 😄

één jaar geleden

Reactie op Baby-Baby

Ik ook 🥳
Gefeliciteerd ❤️

één jaar geleden

Heel onwerkelijk maar ik meld me hier ook graag aan! Ben nu 4+1. Vrijdag een positieve test in handen ondanks dat ik eigenlijk gister mijn nod pas zou hebben en ik ook wat bloedverlies had maar mijn gevoel zei dat ik moest testen 🙈 Zaterdag en vandaag nog 2x getest (controlefreak die ik ben) en nog steeds positief dus begin het nu een btje te geloven. Ben rond de 21e uitgerekend mocht het gegund zijn en 9-3 1e echo gepland. Door het bloedverlies vind ik het wel lastig om echt blij te zijn maar zolang ik nog misselijk en moe ben, probeer ik er maar op te vertrouwen dat er iig nog hormonen aan het werk zijn.

één jaar geleden

Okee ben nu 5 +1 net een testje gedaan die was bizar positief ❣️ test streep donkerder dan de controle streep. Maar nu ik voel me zo beroerd migraine is er bij komen kijken paracetamol werkt niet 😢 ook zo misselijk na 2 happen van alle maaltijden gelijk een afkeur en gelijk zo misselijk. Lekker een weekje veluwe begint nu al beroerd

één jaar geleden

Reactie op Dandelions

Okee ben nu 5 +1 net een testje gedaan die was bizar positief ❣️ test stre ...
Ooo wij lopen gelijk! Ben vandaag ook 5+1 volgens mijn eigen berekening 😃

één jaar geleden

Super leuk dit, allemaal in dezelfde week! Ik ben uitgerekend op 17 oktober volgens mij eigen berekening! Ik ben morgen precies 5 weken en ik kan het bijna niet geloven. Na anderhalf jaar proberen had ik eindelijk een positieve test in handen. Het was bijna magisch om het streepje elke dag weer iets donkerder te zien worden! Ik heb misschien wel 15 testen gedaan haha. Op 2 maart hebben we de eerste echo. Dat is "al" na 7 weken maar ik ben zo nerveus! Ik wil gewoon weten dat alles goed is en blijft. Zeker omdat ik extra progesteron nodig heb gehad om zwanger te worden. Hopelijk gaat de tijd snel... Tot nu toe alleen nog last van een opgeblazen gevoel, veel honger en slecht slapen. Soms komt er een vlaagje van misselijkheid maar nu denk ik vooral nog "hoera, ik ben misselijk" 😂

één jaar geleden

Hi allemaal, ik ben denk ik 18 oktober uitgerekend! Donderdagavond de eerste positive test gehad. Iets lichte buikkrampen, sneller een wat zere onder rug en opgezette borsten, verder voel ik me super goed. Vind het echt nog onvoorstelbaar maar wel super blij!

één jaar geleden

Reactie op liindaaa2021

Ooo wij lopen gelijk! Ben vandaag ook 5+1 volgens mijn eigen berekening 😃
Wat leeuukkkk ❣️🍀❤️ jij al symptomen

één jaar geleden

Hey, wat leuk dat er een groep is. Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en ben 21/10 uitgerekend 👶🏼

één jaar geleden

Reactie op Fab1687

Heel onwerkelijk maar ik meld me hier ook graag aan! Ben nu 4+1. Vrijdag ee ...
Ik ook de 21e uitgerekend en 8/3 mijn eerste echo ❤️

één jaar geleden

Hoi allemaal, hier een berichtje om 3 uur ‘s nachts! 🦉 Ik ben 26, kom uit Lelystad en wij hebben een zoontje van 1,5. Onverwachts en door de pil heen zwanger van ons tweede kindje! De eerste dagen waren er twijfels. Maar we hebben besloten ervoor te gaan. Ik denk dat ik ca. 20 oktober ben uitgerekend, over twee weken hebben we al de eerste echo dus dan horen we meer. 🥳 Ohja, symptomen… nou, nachtelijk waken dus (nu al!), misselijk en pijnlijke borsten. Affectie tegen avondeten. Leuk om deel te worden van een groep! 💕

één jaar geleden

Goedenmorgen, wat een leuke app om ervaringen mee te delen. Ik ben woonachtig op de Filipijnen. Ik en mijn partner zaten in een IVF traject waarbij de 1e terugplaatsing helaas niet gelukt was. Ik had het even helemaal los gelaten, en kregen onverwachts een positieve test. Ik ben 5+2 en naar eigen berekening op 15 Oktober uitgerekend. Omdat ik eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad, mag ik morgen al voor een vroege echo op controle langskomen bij de dokter. Héél spannend, ik heb verder (nog) niet echt symptonen, alleen ben erg moe aan het einde van de dag.

één jaar geleden

Afgelopen weekend wat vaag roze lijntjes. Zojuist een digitale test gedaan.. 2-3 weken zwanger! berekeningen erop los: 21-10 zou de datum zijn!! We zijn zoooo blij! Maar ooooo wat een hoofdpijn!

één jaar geleden

Reactie op Fab1687

Heel onwerkelijk maar ik meld me hier ook graag aan! Ben nu 4+1. Vrijdag ee ...
Ik ken het gevoel helemaal, ik ben de 19e uitgerekend ook ik heb bloedverlies 😖 het maakt je zo onzeker maar laten we hopen dat het allemaal goed komt 💪🏼✨

één jaar geleden

Ik sluit me ook graag aan. Zwanger geworden, nu 4+3, na een icsi behandeling. Uitgerekend op 21 oktober. Momenteel nog ondersteuning van progesteron dus daar heb ik al 2 weken allerlei (zwangerschaps) klachten door. Sinds het weekend heb ik met enige regelmaat opvliegers.