1193 Reacties

2 jaar geleden

Leuk! Ik ben 10 oktober uitgerekend, nu 36+2 weken zwanger. Vanaf gister officieel met zwangerschapsverlof. Was ik ook wel aan toe! Ik merk dat het behoorlijk zwaar aan het worden is, überhaupt mezelf verplaatsen! 😅 De hete temperaturen gelukkig doorgekomen, wel met enorme opgezwollen voeten en benen. Sinds 2 dagen gaat dit beter, komt ook echt doordat het iets frisser is geworden. Hoe gaat het met de rest?

2 jaar geleden

Reactie op Feroza

Leuk! Ik ben 10 oktober uitgerekend, nu 36+2 weken zwanger. Vanaf gister of ...
Hier precies hetzelfde. Vorige week was erg moeilijk. 10-10 en officiël verlof sinds gisteren. 🤗 ik probeer nog zo veel mogelijk te doen en me te bewegen. Te lang zitten of liggen gaat ook niet meer x.x

2 jaar geleden

Hier nog steeds in stuit, billen in de bekken.. versie gepland voor volgende week donderdag de 21ste.. en morgen naar de gyn… Heb alleen het idee dat het ze niet zo heel lang meer blijft zitten🙈 of het is de wil dat ik haar liever vandaag wil Ien dan morgen🤪

2 jaar geleden

Reactie op krs13

Hier precies hetzelfde. Vorige week was erg moeilijk. 10-10 en officiël ver ...
Herkenbaar! Ik ga in de avond een stukje lopen. Dan is het lekker afgekoeld en blijf ik nog in beweging. Slakken tempo maar erg fijn!

2 jaar geleden

Hier nog steeds in stuit, billen in de bekken.. versie gepland voor volgend ...
Hahaha hier zeggen familieleden ook dat het eerder komt. Is nergens op gebaseerd. Ik denk dat het meer de wil is. Ook van mij! 😅

2 jaar geleden

Reactie op Feroza

Leuk! Ik ben 10 oktober uitgerekend, nu 36+2 weken zwanger. Vanaf gister of ...
Ook 10-10 uitgerekend. Vandaag te horen gekregen dat me ijzer te laag is. Extra controle bij de gyn wacht alleen op een afspraak. En dan kijken of ze me aan de infuus willen. Tabletten helpen niet😆.. En ben weer enorm misselijk en overgeven.. ga wel genieten na de zwangerschap?

2 jaar geleden

Reactie op Sam1996

Ook 10-10 uitgerekend. Vandaag te horen gekregen dat me ijzer te laag is. E ...
Oh jeetje! Heb je hier geen klachten van gehad? Een lage ijzergehalte?

2 jaar geleden

Reactie op Feroza

Hahaha hier zeggen familieleden ook dat het eerder komt. Is nergens op geba ...
9 mnd duurt ook gewoon te lang🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sam1996

Ook 10-10 uitgerekend. Vandaag te horen gekregen dat me ijzer te laag is. E ...
Tjee is er wel een oorzaak dan? Ook waarom tabletten en of supplementen niet helpen?

2 jaar geleden

9 mnd duurt ook gewoon te lang🙈
Hahaha echt he!

2 jaar geleden

Net terug van controle verloskundige. Buik is niet gegroeid de laatste 2 wkn. Ook een “bescheiden buikje”. En mn bloeddruk loopt op. Morgen krijg ik een afspraak voor een groei echo. Maak mijzelf wel een beetje druk er om, waarschijnlijk onnodig… maar alsnog allemaal wel ff spannend

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Net terug van controle verloskundige. Buik is niet gegroeid de laatste 2 wk ...
Ohhh even afwachten, snap dat het spannend is… hoe hoog was je bloeddruk dan?

2 jaar geleden

Ohhh even afwachten, snap dat het spannend is… hoe hoog was je bloeddruk da ...
Die was nu 130/85 waar deze de voorgaande weken zo rond de 100/60 zat

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Die was nu 130/85 waar deze de voorgaande weken zo rond de 100/60 zat
Dat is wel een flink stuk hoger.

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Ach, zolang je meisje is het goed doet. Zou ik me niet teveel druk maken. Had ze je bloeddruk gemeten voor het voelen van je buik of erna? Misschien dat je ook wat inspande als het erna gedaan was?

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Spannend zeg, ik snap best dat je een beetje gaat malen. Wie weet zit ze net tussen 2 groei spurten in? Hopelijk is je bloeddruk morgen ook weer wat stabieler!

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Spannend! Hopelijk valt het allemaal mee

2 jaar geleden

Reactie op Feroza

Hahaha echt he!
Eens! Ben er nou wel klaar mee 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Snap wel dat je je er druk om maakt, maar dat helpt je ook niet natuurlijk. Metingen zijn niet altijd accuraat natuurlijk, dus misschien dat daar ook een deel van de verklaring in zit. Vervelend van je bloeddruk, hopelijk een puur het moment. Voel je haar nog wel goed bewegen?

2 jaar geleden

Ik krijg een koortslip dames...ben echt in de stress😓