1010 Reacties

één jaar geleden

Wat fijn! Hier 11-10 uitgerekend. Super spannend onze 1ste kindje❤️

één jaar geleden

Hier 12-10 uitgerekend, tenzij anders wordt bepaald met de 12 weken echo ❤️

één jaar geleden

Hier ook (volgens eigen berekening) 12-10 uitgerekend. Wat een spannende tijd!

één jaar geleden

12-10 ❤️

één jaar geleden

Ik ook 12-10!

één jaar geleden

Volgens eigen berekening 12-10. Donderdag 23-02 eerste echo. Buikje heb ik wel al komt ook omdat ik afgelopen september van mijn eerste kindje ben bevallen.

één jaar geleden

Volgens mij kunnen we ook een 12-10 groep beginnen. 🤭Ik ben ook volgens eigen berekening 12-10 uitgerekend 4e zwangerschap maar dit wordt mijn 2e kindje. Door de miskramen vind ik het nu wel erg spannend 27 februari de eerste echo. Wachten duurt zo lang 😣

één jaar geleden

Reactie op Anneliess89

Volgens mij kunnen we ook een 12-10 groep beginnen. 🤭Ik ben ook volgens ei ...
Hier ook 27 febr 1ste echo! En uitgerekend op 12-10 🤭

één jaar geleden

Hier ook 12-10🥳

één jaar geleden

12-10 uitgerekend als het goed is! Dit wordt ons eerste kindje na een miskraam in december. Duimen dat alles goed is! 1 maart de eerste echo.

één jaar geleden

14-10 uitgerekend als het goed is. Eerste zwangerschap na bijna 2 jaar er bewust mee bezig geweest te zijn. Eerste iui poging gelijk raakt. Erg spannend allemaal! 24 februari eerste echo!

één jaar geleden

Volgens eigen berekening 12-10 en 25 feb eerst echo 🍀❤️

één jaar geleden

Hier ook 12/10 😅🤞 leuk toch!

één jaar geleden

10-10 uitgerekend van ons 3e kindje

één jaar geleden

Hier ook 11-10 uitgerekend, 3 maart eerste echo. Spannendddd 🤞

één jaar geleden

Ik ben ook 12 oktober uitgerekend! 24 februari hebben we de eerste echo. Naaste familie en goede vrienden weten het. Zij hebben namelijk het afgelopen 1,5 jaar meegeleefd toen we zijn begonnen met het traject.

één jaar geleden

10-10 hierzo 🤭🙈 met vlagen misselijk en zere borsten verder voel ik me top 😃

één jaar geleden

11-10, 24 februari de eerste echo

één jaar geleden

9 oktober uitgerekend zoals het nu lijkt, eerste keer weer zwanger na een miskraam. Ontzettend spannende weken tot de eerste echo van 2 maart.. 🥺🤍

één jaar geleden

Ik ben 8/10 uitgerekend van ons 3e kindje. 20 februari de eerste echo 🥰 Helaas wel flink misselijk al en vandaag met 5+5 voor het eerst overgegeven 😕