42 Reacties

2 jaar geleden

bij ons meisje nog een vraagteken

2 jaar geleden

Ons meisje nu 4,5 maand. Ik heb zelf bruin groene ogen en m’n partner blauw/groen? Het lijkt zo blauw nog steeds..

2 jaar geleden

blauwgrijs 💙 denk niet dat het nog verandert, iedereen in onze familie heeft wel blauw of blauwgrijs dus 🤭

2 jaar geleden

Reactie op metalharpey

blauwgrijs 💙 denk niet dat het nog verandert, iedereen in onze familie hee ...
woops haha foto

2 jaar geleden

Ik zelf heb blauwe ogen, mijn vriend bruin. Maar gok dat deze mooie ogen toch echt blauw blijven 🥰

2 jaar geleden

Ik durf niet zo goed te zeggen of het nu blauw of grijs is, denk ook een klein beetje groen te zien. Ik ben benieuwd of het nog verder gaat veranderen 😊

2 jaar geleden

Ik heb zelf bruin en mn vriend blauw. Vooralsnog zijn ze blauw! Zie ook nog weinig/geen verandering 🤭

2 jaar geleden

ons mannetje is 4 maand en lijkt ook blauwe ogen te hebben. Ik heb namelijk ook blauw maar mijn partner groen/ grijs. Ik ben benieuwd of het nog veranderd 😉

2 jaar geleden

Waarschijnlijk worden ze nog donkerder bruin. Maar nu hebben ze nog een grijze schijn. Op foto zie je het niet echt. Heel mooi vind ik. 😊

2 jaar geleden

Hier op dit moment nog heel donker bruin. Ik heb zelf bruin-groene ogen en mijn vriend heeft groene ogen. Dus ben benieuwd of ze nog lichter gaan worden bij haar.

2 jaar geleden

Diepblauw! Dit is al wel een tijdje geleden en zijn inmiddels al wel iets lichter geworden weer. Mijn vriend en ik hebben beide blauwe ogen dus verwacht geen gekke veranderingen meer 😁

2 jaar geleden

Mijn vriend heeft donkerbruine ogen, ik bruin / groen en onze dochter grijsblauw tot nu toe. Ben heel benieuwd of dat nog gaat veranderen 😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit. Papa groen om pupil en daarom heen blauw. Ik zelf bruin. Zoontje heeft ook bruin vlekje onder pupil zitten. Ben benieuwd. Zie het over 1,5 jaar wel. Dochter had zeker tot haar 1 jaar felblauwe ogen en zijn erna bruin geworden.

2 jaar geleden

Blauw 🩵

2 jaar geleden

helder blauw benieuwd of het zo blijft 😍 vriend heeft blauwe ogen en ik groen/blauw/grijze ogen.

2 jaar geleden

Ik en mn vriend hebben beide blauwe ogen, dus ga er vanuit dat zij ze ook houd 😊

2 jaar geleden

Hier een hele close up🥹🥹 ik heb groene ogen, haar vader bruine…

2 jaar geleden

Tot hier toe fel blauw. Ik hoop dat dat zo blijft 😅 ik heb blauwe ogen en men man licht groen

2 jaar geleden

Hier vanaf het begin bruin, maar ik had ook niet anders verwacht. Ik en de vader hebben bruine ogen. Ik hoopte stiekem wel op groen, maar die kans was natuurlijk heel klein

2 jaar geleden

Hier een hele close up🥹🥹 ik heb groene ogen, haar vader bruine…
Bij ons precies hetzelfde! Ben benieuwd of bruin gaat overheersen. Ze zijn nu nog zo, beetje blauw grijzig.