Welke kleur ogen hebben jullie kindjes,?
Hier nog een een grote twijfel tussen donkerblauw/grijs/bruin. Bij haar grote broer was na 3 maanden al duidelijk dat hij helder blauwe ogen had.
En Jaa ik weet dat het nog kan veranderen 😜
Ik durf niet zo goed te zeggen of het nu blauw of grijs is, denk ook een klein beetje groen te zien. Ik ben benieuwd of het nog verder gaat veranderen 😊
ons mannetje is 4 maand en lijkt ook blauwe ogen te hebben. Ik heb namelijk ook blauw maar mijn partner groen/ grijs. Ik ben benieuwd of het nog veranderd 😉
Hier op dit moment nog heel donker bruin. Ik heb zelf bruin-groene ogen en mijn vriend heeft groene ogen. Dus ben benieuwd of ze nog lichter gaan worden bij haar.
Diepblauw! Dit is al wel een tijdje geleden en zijn inmiddels al wel iets lichter geworden weer. Mijn vriend en ik hebben beide blauwe ogen dus verwacht geen gekke veranderingen meer 😁
Mijn zoontje heeft dit.
Papa groen om pupil en daarom heen blauw. Ik zelf bruin.
Zoontje heeft ook bruin vlekje onder pupil zitten. Ben benieuwd. Zie het over 1,5 jaar wel.
Dochter had zeker tot haar 1 jaar felblauwe ogen en zijn erna bruin geworden.
Hier vanaf het begin bruin, maar ik had ook niet anders verwacht. Ik en de vader hebben bruine ogen. Ik hoopte stiekem wel op groen, maar die kans was natuurlijk heel klein