Hoi,
Mijn dochter van bijna 1 heeft een bewezen koemelk allergie. Zij zit sinds zij 7 weken oud is op Neocate LCP. Een tijdje terug ben ik zelf gaan provoceren met normale Nutrilon. Na 1 dag werd ze ziek. Koorts, heel erg rillen, veel huilen, nachten wakker, uit haar hum, veel scheetjes. Nouja.. kon ook een griepje zijn. Uiteindelijk na een week op aanraden van mijn moeder toch weer terug op Neocate. En binnen 24 uur was ze opgeknapt.
Dit overlegd met de kinderarts en de machtiging werd verlengd.
Mijn dochter is overigens eigenlijk nooit ziek.
Nou had ik vorige week een controle bij de kinderarts en is mijn machtiging omgezet naar Pepti. Afgelopen maandag begonnen met Pepti. En sinds dinsdag is ze weer ziek. Koorts, rillen/trillen, veel huilen, nachten wakker, uit haar hum, alleen maar aan mij willen hangen. Maar geen griep verschijnselen. Geen loopneus oid, geen buikgriep of spugen. Zou dit toch de Pepti zijn? Ik moest eigenlijk de Neocate terug sturen, maar dit heb ik niet gedaan. Dus ik wil eigenlijk morgen weer de Neocate gaan geven.
Echter zegt mijn kinderarts dat baby’s absoluut geen koorts kunnen krijgen van kma.
Ik ga morgen bellen met een diëtist en van daaruit weer bellen met de kinderarts.
Heeft hier iemand dezelfde ervaring met koemelk allergie?
Of is deze koorts toch een griepje en is het allemaal toevallig nu in dezelfde week?
Dank alvast!