Hoi dames,
Vanaf 29-10 kolf ik volledig voor mijn dochter. Echter ben ik er klaar mee, dus wil ik stoppen om overdag te kolven en dan kunstvoeding te geven. Ik ben van 4 naar 3 momenten gegaan. 08:00 - 17:00 en 22/23:00.
Mijn productie is tot nu toe nog steeds goed. Ik wil graag het kolfmoment van 17:00 stoppen. Kan ik hier gelijk mee stoppen? Of te wel; niet meer kolven om 17:00 en pas weer om 22/23?
Hangt er vanaf of jij nog veel stuwing hebt, of rap harde plekken krijgt.
Ik had hier totaal geen moeite mee .
Ben ook van 2 naar 0 gegaan in 1x
Je kan het ook ens testen door die van 17u een paar uur op te schuiven , kijken hoe je borsten voelen, als je ongemak voelt dan even druk afkolven maar meer niet
Ik heb precies hetzelfde advies als Kiara0909.
Mbt productie: bij mij kelderde deze volledig bij 2x, maar ik had altijd al enorme onderproductie.
Hoe lang zit je al op 3 ipv 4 keer?
Overigens goed gedaan mama! Fulltime kolven is pittig
Ik heb precies hetzelfde advies als Kiara0909.
Mbt productie: bij mij kel ...
Nog niet zo lang. Ik denk twee weken nu? Ik had dan met drie keer kolven nog steeds voldoende, dus ik hoop eigenlijk dat ik met 2 ook nog genoeg zal hebben. We zullen zien 😬
Ik ben ook een fulltime kolber geweest (met 2/3 bv en 1/3 kv ivm niet genoeg producie). Vond 9 maandrn daarom een mooi moment om te stoppen. Ik heb het afgebouwd door steeds te wachten tot ik de spanning niet meer aankon. Hierdoor kon ik steeds langer tussen de kolf momenten doen en heb het uiteindelijk met 1,5 week kunnen afbouwen.