Hoi! Zoontje van 9 maanden heeft sinds zaterdag al 39 graden koorts. Gisteren met de oppas opa en oma leek het ietsje beter te gaan (niet gemeten of hij koorts had) maar in de avond had hij wel weer koorts. Vanochtend 39 graden, paracetamol gegeven en de koorts zakte eventjes naar 37,7. Hij bleef wel heel huilerig, wil de hele tijd opgetild worden en heeft heel weinig kracht in zijn lijfje. Nu vond ik hem net toch ook echt heel heet (ondanks de pcm) en bleek hij 39,6 graden te zijn.
Ik schrok er best wel van en heb de huisarts gebeld. Die gaat overleggen en we kunnen om 4 uur (pas) terugbellen over het plan. Ik weet met mijn verstand dat koorts in principe geen kwaad kan, maar ik ben toch echt heel bezorgd 馃槬. Hij is echt al 2 uur de hele tijd aan het huilen en z贸 heet.
Ben even benieuwd naar ervaringen, geruststellende woorden of tips. Want het is nu best warm in ons huis (24 graden) dus het is ook een uitdaging om te zorgen dat hij zijn warmte goed kwijt kan. Hij heeft nu alleen een romper aan; al de hele dag.