1096 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Zonnetje1989
vandaag was het erg zonnig hier. Dan ligt hij in zijn gewone kleding in een ...
hij ligt dan wel in die wagenbak met het dekje eroverheen dus ook uit de wind.
9 maanden geleden
Hi lieve mam’s ik heb jullie advies nodig mijn zoon is bijna 4 maanden over 2 dagen maar hij schrikt enorm veel als ik hem in bed wil leggen hij slaapt bijna niet in zijn bed nou zit ik te denken heeft inbakeren zin? Misschien slaapt hij dan wel in zijn bed en word hij niet wakker als hij schrikt.
9 maanden geleden
Reactie op effie23
Hi lieve mam’s ik heb jullie advies nodig mijn zoon is bijna 4 maanden over ...
Ik zou er niet meer aan beginnen eerlijk gezegd. Je kindje kan ieder moment gaan rollen dan is inbakeren niet meer veilig. Ik zou gaan oefenen met wakker in bed leggen. Dan schrikken ze niet! Is lastig maar als je er nu in investeert pluk je er later de vruchten van! Begin met het ochtendslaapje. Max 1.5u naar wakker worden weer in bed leggen met een klein ritueeltje. Bijv muziekdoosje, liedje zingen. En dan blijven troosten/ geborgenheid geven mocht je kindje toch gaan huilen. Als het na 20 minuten niet is gelukt dan zou ik de poging staken en het dag erna weer eens proberen
8 maanden geleden
Slaapt jullie kleine ook nog 3/4 dutjes overdag van 45 minuten? Gebeurt zelden dat hij een cyclus door slaapt, ondanks dat ik hem altijd wakker weg leg en bezig ben met het ritme/structuur.
8 maanden geleden
Reactie op effie23
Hi lieve mam’s ik heb jullie advies nodig mijn zoon is bijna 4 maanden over ...
Rond de 4 maanden is slaap voor veel kindjes sowieso een dingetje. Mijn zoontje is morgen 5 maanden en merk dat hij sinds een paar dagen weer beter gaat slapen, kan hem vaak wakker wegleggen, schrikt minder, koppelt zelfs af en toe een cyclus!
Inbakeren zou ik nu ook niet meer aan beginnen.
8 maanden geleden
Reactie op kimmetje03
Slaapt jullie kleine ook nog 3/4 dutjes overdag van 45 minuten? Gebeurt zel ...
ja hier ook! slaapt savonds en snachts gewoon goed -tot de flestijden dan slaapt ze weer rustig verder- overdag niet langer dan 30-45 minuten. Ze is dan gewoon klaar wakker en lacht weer als ze wakker is dus het zal wel goed zijn denk ik
8 maanden geleden
Hai mama’s me dochter die krijgt nu hapjes en heb gisteren broccoli uit de vriezer gehaald en gekookt en in potjes in de koelkast gezet ik lees nu dat je baby eten niet 2x mag opwarmen moet ik het dus weggooien of kan ik het dalijk alsnog geven het word niet echt duidelijk uitgelegd
8 maanden geleden
Reactie op Anoniem2023!
Hai mama’s me dochter die krijgt nu hapjes en heb gisteren broccoli uit de ...
Ik doe gewoon dat potje ontdooien en dan de helft overscheppen in een ander bakje en die bewaar ik voor de volgende dag dus dan heb je 2 bakjes 1 voor de dag van vandaag en de andere voor de volgende dag 😊
8 maanden geleden
Wij zijn vorige week dinsdag over gegaan op nutrilon ipv kruidvat. Nu heeft ze al een week diarree. Hoe lang kan dat aanhouden? Verder heeft ze nergens last van.
8 maanden geleden
Reactie op LisaT1998
Korte vraag: hoeveel soorten groenten gaven jullie voordat jullie voor t ee ...
Ik denk 3 of 4. Geven hier nou steeds smiddags fruit en savonds groenten. Al wisselt het nog wel eens wat hij krijgt, wij zijn niet zo van de schemas 🤭 soms savonds als ik yoghurt met fruit heb dat hij nog wel eens een stuk kiwi krijgt ofzo