Origineel bericht
Hi ladies,
We zien vaak dat iemand een vraag stelt en kort daarna een 2e topic wordt geopend met vrijwel dezelfde vraag, alleen in een net ander jasje. Ook zijn er veel vragen waar je wel nieuwsgierig bent naar antwoorden, maar niet een heel topic voor wil openen. Plaats al dat soort vragen (en antwoorden) in dit topic!
Vervolg
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-oktober-2023/korte-baby-vragen-waar-geen-topic-voor-open-hoeft-XV3BvA?page=1
Als jullie baby na een dutje even wakker is maar meteen weer begint te gapen, leggen jullie hem dan meteen weer terug? Als hij/zij genoeg geslapen lijkt te hebben..
Of toch even wakker houden
Even wellicht een domme vraag maar geen idee:
Ik heb een oude auto en geen isofix. Kan ik dit ook laten installeren, kopen of is dat niet mogelijk? En is dat handig of is het met de gordel net zo goed? 🙈
Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in het begin, maar bij zijn haren komt er vocht uit en dat worden dan die gele dikke schilfers. Het stinkt ook enorm.. is dit normaal bij berg?
Wat zouden jullie doen?
Mijn zoontje heeft al een week of en af verhoging, duidde ik bij het doorkomen van zijn tandjes en was er verder happy bij. Sinds gister blijft het rond de 38 zitten, is hij huilerig en lijkt veel pijn in zijn buik te hebben (aangespannen, over strekken etc)
Moet ik hiervoor de hap bellen?
Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in ...
Soms kan het ook hoofd eczeem zijn. İk heb laatst die van mijn zoontje uitgekamd met bergzalf van Leenarts. Het is heel fijn spul en zit ook een kammetje bij. Maar als je je zorgen maakt zou ik toch even contact met H.A opnemen.
Succes
Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in ...
is idd normaal dat het stinkt. olie en uitkammen en dan het hoofdje wassen.
bij mij kinderen is berg ook een symptoon van de koemelkallergie .
exceem en berg.
Ik heb gekeken en er zit een label achterin de auto waarop staat 'isofix' � ...
Wij hebben een iso fix base in de auto die kan draaien. Ik kan niet meer zonder. Ik ben zo lang bezig om de auto in te pakken met kinderwagen, luiertas, eigen tassen etc, dat ik de isofix wel heel makkelijk en fijn vind. Scheelt tijd
Misschien echt een domme vraag maar nu mijn zoon meer gaat slapen heb ik het idee dat ik weer moet wennen aan meer slaap is dat normaal 😂 ik slaap nu zelf ongeveer 6/7 uren weer in de nacht en wordt echt beroerd wakker heb super gekke dromen s’nachts, lig helemaal in coma heb ik het idee 🙈