1096 Reacties

10 maanden geleden

Als jullie baby na een dutje even wakker is maar meteen weer begint te gapen, leggen jullie hem dan meteen weer terug? Als hij/zij genoeg geslapen lijkt te hebben.. Of toch even wakker houden

10 maanden geleden

Even wellicht een domme vraag maar geen idee: Ik heb een oude auto en geen isofix. Kan ik dit ook laten installeren, kopen of is dat niet mogelijk? En is dat handig of is het met de gordel net zo goed? 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Wilmar

Even wellicht een domme vraag maar geen idee: Ik heb een oude auto en geen ...
Hier een tijd met gordel gedaan, kan prima! We hebben nu een andere auto mét isofix, maar vind het persoonlijk niet heel veel makkelijker ofzo

10 maanden geleden

Reactie op Elise7

Als jullie baby na een dutje even wakker is maar meteen weer begint te gape ...
Wakker houden, die van mij gaapt de hele dag door 😅 Ik let op andere signalen: wrijven in ogen, rode ogen, stilletjes of juist jengelig

10 maanden geleden

Reactie op Wilmar

Even wellicht een domme vraag maar geen idee: Ik heb een oude auto en geen ...
Volgens mij kan dit niet, zit echt in de constructie van de auto. Ik zie dat de anwb dit aangeeft. Met de gordel kan ook prima hoor 😊

10 maanden geleden

Ik heb gekeken en er zit een label achterin de auto waarop staat 'isofix' 🥳 maar nu... hoe verder

10 maanden geleden

Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in het begin, maar bij zijn haren komt er vocht uit en dat worden dan die gele dikke schilfers. Het stinkt ook enorm.. is dit normaal bij berg?

10 maanden geleden

Wat zouden jullie doen? Mijn zoontje heeft al een week of en af verhoging, duidde ik bij het doorkomen van zijn tandjes en was er verder happy bij. Sinds gister blijft het rond de 38 zitten, is hij huilerig en lijkt veel pijn in zijn buik te hebben (aangespannen, over strekken etc) Moet ik hiervoor de hap bellen?

10 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Wat zouden jullie doen? Mijn zoontje heeft al een week of en af verhoging, ...
Als bellen jou rust geeft altijd doen.

10 maanden geleden

Reactie op celinevhm

Wat zouden jullie doen? Mijn zoontje heeft al een week of en af verhoging, ...
Je kan altijd advies vragen

10 maanden geleden

Reactie op Belshel8

Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in ...
Soms kan het ook hoofd eczeem zijn. İk heb laatst die van mijn zoontje uitgekamd met bergzalf van Leenarts. Het is heel fijn spul en zit ook een kammetje bij. Maar als je je zorgen maakt zou ik toch even contact met H.A opnemen. Succes

10 maanden geleden

Reactie op Eda1985

Soms kan het ook hoofd eczeem zijn. İk heb laatst die van mijn zoontje uitg ...
Daar doen wij het inderdaad ook mee. Maar is het normaal dat het zo stinkt en muf ruikt?

10 maanden geleden

Reactie op Belshel8

Mijn zoontje heeft berg op zijn hoofdhuid. Nou is het stukken minder dan in ...
is idd normaal dat het stinkt. olie en uitkammen en dan het hoofdje wassen. bij mij kinderen is berg ook een symptoon van de koemelkallergie . exceem en berg.

10 maanden geleden

Reactie op Belshel8

Daar doen wij het inderdaad ook mee. Maar is het normaal dat het zo stinkt ...
Ja is heel normaal dat het naar ruikt maar nadat je het eruit hebt gekamt en lekker in bad dan ruik je er niks meer van.🥰

10 maanden geleden

Reactie op Wilmar

Ik heb gekeken en er zit een label achterin de auto waarop staat 'isofix' � ...
Wij hebben een iso fix base in de auto die kan draaien. Ik kan niet meer zonder. Ik ben zo lang bezig om de auto in te pakken met kinderwagen, luiertas, eigen tassen etc, dat ik de isofix wel heel makkelijk en fijn vind. Scheelt tijd

10 maanden geleden

Reactie op ananas25

Ons kindje krijgt binnenkort haar eerste vaccinaties en ik wil daarvoor zek ...
Huismerk werkt hier prima!

10 maanden geleden

Reactie op Lovemyson

Huismerk werkt hier prima!
Ik ken alleen maar huismerken hiervoor. Haal het wisselend bij supermarkt, drogist of apotheek. Werkt allemaal hetzelfde.

10 maanden geleden

Reactie op Vikingw

Wij hebben een iso fix base in de auto die kan draaien. Ik kan niet meer zo ...
Ohh dat klinkt heel handig!

10 maanden geleden

Misschien echt een domme vraag maar nu mijn zoon meer gaat slapen heb ik het idee dat ik weer moet wennen aan meer slaap is dat normaal 😂 ik slaap nu zelf ongeveer 6/7 uren weer in de nacht en wordt echt beroerd wakker heb super gekke dromen s’nachts, lig helemaal in coma heb ik het idee 🙈

10 maanden geleden

Reactie op lauhof

Misschien echt een domme vraag maar nu mijn zoon meer gaat slapen heb ik he ...
Herkenbaar. Hier nog wel veel gebroken nachten, maar als hij een 'goede' nacht heeft gehad ben ik overdag een stuk vermoeider ofzo 😂