1096 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Delina!
Ja denk het ook, maar in supermarktbrood zit wel vaker meer meuk. Ik wil he ...
Jeugd verpleegkundige zei tegen mij dat het oke is als het brood een dag of 2 oud is omdat vers brood blijft plakken tegen het gehemelte 🤭
Ik pak zelf 2 plakken brood uit de vriezer per keer en snijd dan de korst aan de onderkant eraf die hij krijgt. Dat gaat wel goed
7 maanden geleden
Reactie op Delina!
Welk brood geven jullie? Als in: van welke winkel en welk soort?
Wij gaan pas brood geven na de 9 maanden (hapjes starten rond 6 maanden). Dit omdat we de darmen niet gelijk willen blootstellen aan (bewerkte) granen, maar deze uiteindelijk wel willen bieden i.v.m. de allergenen. Ik denk het desem-spelt brood van Ekoplaza. Echt aan de prijs, maar zonder zooi 👌🏻
7 maanden geleden
Reactie op Ryannes
Zijn hier moeders die al eens hebben gespoeld bij een verkoudheid? Hij is a ...
Van Daro neusdruppels voor baby. Niet spoelen maar druppelen en daarna de aspirator van otrivin gebruiken. Werkt hier super.
7 maanden geleden
Reactie op ananas25
Dochtertje is 5,5 maand en we zijn begonnen met het introduceren van het le ...
Hier sinds gisteren eigenlijk. Ik merk dat hij beter slaapt op zijn eigen kamertje. In de cosleeper blijft hij steeds wakker want mama is er toch 🤷♀️ en dat begon me wel op te vreten.
Het is voor mij wat lastig in slaap vallen maar ik slaap nu wel beter, en hij ook heb ik het idee 🤭
7 maanden geleden
Reactie op ananas25
Onze dochter is morgen 5 maand en slaapt sinds 1-2 weekjes volledig in haar eigen kamer 😊
Ik vond het zelf vooral 's nachts nog wel jammer dat ze niet naast ons lag maar goed, ze doet heeeel goed op haar eigen kamer dus ook wel weer blij mee
7 maanden geleden
Reactie op ananas25
Bij 3 maanden ongeveer al, we hielden elkaar wakker dus dat was niet meer te doen! Ze slaapt heel goed op haar eigen kamertje en wij slapen ook beter. Heb wel de babyfoon aanstaan, wordt snachts nog wel eens wakker en wil dan graag weten hoe ze erbij ligt haha! 😊
7 maanden geleden
Hoe krijgen jullie voedselvlekken van ne babys kleding?? Met name Sinasappel vlekken. Al haar rompers hebben nu zo'n oranje vlek...😅
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hoe krijgen jullie voedselvlekken van ne babys kleding?? Met name Sinasappe ...
Heb je misschien al afwasmiddel en dan citroen geprobeerd? Had ik als tip gekregen om wortel uit kleding te krijgen en gele poep. Bij deze 2 werkte het goed. Had puur een beetje op de vlek gedaan en een beetje in gemasseerd en na 5min uitgespoeld of in het wasmachine gedaan. 🤗
7 maanden geleden
Reactie op Whiittiej
Heb je misschien al afwasmiddel en dan citroen geprobeerd? Had ik als tip g ...
Maakt het uit welke afwasmiddel?
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Geen idee of het werkt maar je zou kunne proberen om het kletsnat buiten te leggen. De zon bleekt bepaalde vlekken eruit (poepvlekken bijv dus wie weet sinaasappel ook). Kost niks dus de moeite waard om het te proberen
7 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Ik gebruik ossengalzeep daar krijg ik eigenlijk alle vlekken uit de kleren
7 maanden geleden
Iemand tips baby van 5,5 maand die overdag niet of amper wilt slapen? Niet in bed niet op de arm niks heb echt alles al geprobeerd. In de avond geen probleem dan fles en na bed en slaapt dan tot 06:00/07:00 ze wilt overdag al vanaf het begin niet in eigen bed ik probeer het elke keer en af en toe lukt het valt ze zelf in slaap voor een 30 min maar nooit echt langer ik snap er gewoon helemaal niks van… 🙄🙈
7 maanden geleden
Reactie op Nikkir12
Iemand tips baby van 5,5 maand die overdag niet of amper wilt slapen? Niet ...
Donkere stille kamer?
7 maanden geleden
Reactie op Nikkir12
Iemand tips baby van 5,5 maand die overdag niet of amper wilt slapen? Niet ...
Heb je draagzak al geprobeerd? In een sprongetje lukt het mijn dochter eerst niet meer in bed maar nog wel op de arm, en dan niet meer op de arm maar nog wel in de draagzak, die lukt altijd