1096 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op MS19

Onze baby lekt heel vaak door haar luiers in de nacht 😭 heeft iemand tips? ...
Wij hadden dit ook bij onze 2e. We deden hem 2 luiers om. Een gewone luier en ook nog een pamperbroekje. En dan deden we er ook eentje omgekeerd. Ik weet niet meer welke dat was 🤪.

7 maanden geleden

Vraagje over de opvang... kan iemand mij vertellen hoe het met de betaling zit? Er wordt gezegd dat je elke maand 2 maanden vooruit moet betalen. Is dit elke maand zo of alleen de eerste maand? Het klopt voor mijn gevoel niet als je elke maand voor 2 maanden betaald. Krijg er helemaal error van

7 maanden geleden

Reactie op Annonu

Vraagje over de opvang... kan iemand mij vertellen hoe het met de betaling ...
Op de helft van de maand wordt bij ons afgeschreven voor de volgende maand. Dus afgelopen week is er voor de opvang van mei betaald. Nooit een dubbele maand in een keer te hoeven betalen. Weet dus niet hoe dat zit 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Annonu

Vraagje over de opvang... kan iemand mij vertellen hoe het met de betaling ...
Bij ons betaal je 1 maand vooruit. We zijn in januari gestart met de eerste maand, dus in december de eerste betaling gedaan. Nooit 2 maanden in 1 keer hoeven te betalen, overigens wel via een grote opvang keten. Ik zou eventueel gewoon vragen of je 1 maand vooruit kan betalen? Kinderopvangtoeslag krijg je ook 1 maand in het voren, anders schiet je wel een heel groot bedrag voor uit eigen zak, lijkt me gek 😋

7 maanden geleden

Reactie op MS19

Heb je ook al de baby dry "night" pants geprobeerd in een maatje groter? Dat werkt hier echt super!👌🏻

7 maanden geleden

Geven jullie al van die maischipjes van 6m+ en zo ja wanneer?

7 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Ja! Vindt ie heerlijk, net als soepstengels! Geef het op random momenten. Hij kan er soms echt 5 achter elkaar opeten 😂

7 maanden geleden

Reactie op kimmetje03

Af en toe tussendoor 🤭 Hij weet niet zo goed wat hij ermee moet en maakt er een flinke smeerboel van

7 maanden geleden

Nog meer kindjes die niet rollen? Mijn zoontje is nu 6 maanden en heeft er nog niet zo'n zin in 😅 Moet ik mij zorgen maken? Hij is overigens op sociaal gebied wel heel snel...

7 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Nog meer kindjes die niet rollen? Mijn zoontje is nu 6 maanden en heeft er ...
Mijn dochtertje is over 3 dagen 7 maanden en rolt sinds vorige week dinsdag! Ik dacht eerst ook moet ik me zorgen maken maar het komt allemaal wel goed! 🥰

7 maanden geleden

Wat moet je doen als je kindje allergisch reageert op iets van de hapjes? Mijn zoontje heeft vanmiddag roerei gegeten en kreeg bijna direct rode vlekken en bulten in zijn gezicht. Het trok ook vrij snel weer weg (een uurtje of zo?). Moet ik het dan nu niet meer geven of juist wel?

7 maanden geleden

Reactie op Toooh

Wat moet je doen als je kindje allergisch reageert op iets van de hapjes? M ...
Mijn zoontje kreeg ook uitslag van ei (omelet), maar dit was niet direct en duurde even voor het opviel, waarna het ook niet weg trok. Dus wel wat anders dan bij jou zoontje. Ik heb met het consultatiebureau gechat en dit was het antwoord. Heb zelf nog 1x aangeboden maar hij ging er ook heel hard van huilen en kreeg meer uitslag dus ben even gestopt. Probeer het binnenkort met gekookt ei.

7 maanden geleden

Wat doen jullie aan de voetjes van jullie kindjes nu ze niet meer in de wagenbak liggen? Ik vind het er zo koud uitzien met alleen sokjes om de voetjes. Een voetenzak vind ik dan net weer te warm momenteel.

7 maanden geleden

Hoe dragen jullie je haar met die grijpgrage handjes van onze baby's? 🤣 Ik kom niet verder dan een staart of knot, maar vind het zo eentonig worden. Jullie inspiratie? 😁

7 maanden geleden

Reactie op MS19

Hier ook last van gehad. Uiteindelijk hebben we nu nog geen enkele lekkage gehad met pampers baby dry broekjes 4🤞 Overdag draagt ie Kruidvat 4

7 maanden geleden

Reactie op Sunflower1989

Hoe dragen jullie je haar met die grijpgrage handjes van onze baby's? 🤣 Ik ...
Staart of vlecht 🤭 met vlecht hoef ik er de rest vd dag niet meer naar te kijken

7 maanden geleden

Reactie op Sunflower1989

Hier ook staart, knot of vlecht of hoe mijn 6 jarige dochter mijn haar doet maar dan kan ik niet over straat 🤣🤣

7 maanden geleden

Reactie op Frummel1991

Wat doen jullie aan de voetjes van jullie kindjes nu ze niet meer in de wag ...
Reisdekentje

7 maanden geleden

Reactie op Sunflower1989

Haha. Alle haren die er door de hormonen nog niet uitgevallen zijn, trekt mijn baby er wel uit. Hoef straks mijn kapsel niet meer te doen hoor 😅

7 maanden geleden

Reactie op Sunflower1989

Heb het vaak half vast, dan bungelt het minder rondom hem, maar voel mezelf nog steeds als mezelf haha. Maar hij blijft plukken vinden hoor 😂