1096 Reacties

7 maanden geleden

Ik wil binnenkort voor het eerst gaan zwemmen met mijn dochtertje maar krijg echt al stress bij de gedachte van het omkleden en waar moet je alles laten en alles… ik heb een angsstoornis dus kan mezelf helemaal gek maken met scenario’s🤣. Iemand tips voor het eerst zwemmen? Ze is bijna 7 maanden.

7 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Ik wil binnenkort voor het eerst gaan zwemmen met mijn dochtertje maar krij ...
Bij ons in het zwembad zijn aankleedtafels. Je spullen en maxicosi kun je daar laten staan. Tip: doe thuis je badpak aan. In het zwembad zelf doe ik mijn kleding uit, maar kan ook in een aankleedhokje. Ook daar past de maxicosi in. Na het zwemmen eerst je kindje omkleden, daarna jezelf in het omkleedhokje! Ik heb ook last van angsten, maar je bent daar niet alleen. Je kunt ook altijd even spieken hoe andere ouders het doen 😀 Je kunt ook de eerste keer samen gaan met iemand, dat heeft mij geholpen om het wat makkelijker te maken voor mezelf. Succes!

7 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Ik wil binnenkort voor het eerst gaan zwemmen met mijn dochtertje maar krij ...
Oja, en ga op tijd heen. Kun je rustig aandoen! En heb je tijd over, kun je alvast even in het peuterbadje wennen met je kindje.

7 maanden geleden

Reactie op xxjpk123

Oja, en ga op tijd heen. Kun je rustig aandoen! En heb je tijd over, kun je ...
Super dankjewel! Ja vind het zo spannend en dan voel ik al die warmte van dat zwembad en het zweet dat me uitbreekt haha🥲🤣

7 maanden geleden

Mijn avent/stoom blender zojuist stuk gegaan, had hem bijna 4 jaar.. Wie weet een goede/fijne blender?

7 maanden geleden

Hebben jullie baby’s ook zo’n moeite met in de avond en nacht slapen rond de 6 maanden hier ineens een drama… nooit een drama geweest hopelijk komt dit weer goed 🍀🤞🏽

7 maanden geleden

Reactie op Nikkir12

Hebben jullie baby’s ook zo’n moeite met in de avond en nacht slapen rond d ...
Rond de 6 maanden is er ook een slaapregressie. Wij hebben er gelukkig nooit last van gehad. Sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op Nikkir12

Hebben jullie baby’s ook zo’n moeite met in de avond en nacht slapen rond d ...
Wij hebben hier overdag last van, de slaapjes waren al nooit lang maar nu steeds 30 minuten en het duurt ook lang voor ze in slaap valt… ik ben dan steeds bang dat ze niet genoeg slaap pakt maar wat doe je eraan? 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Welke soort thee geef je aan je kleintje?😀

7 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Fruit thee zonder cafeïne

7 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Bij de supermarkt verkopen ze thee voor baby’s/kinderen. Ligt bij de babyvoeding 😊

7 maanden geleden

Reactie op cheyennevdl

Bij de supermarkt verkopen ze thee voor baby’s/kinderen. Ligt bij de babyvo ...
Oh top!!

7 maanden geleden

Fruit thee zonder cafeïne
Thanks!

7 maanden geleden

Reactie op mvanierland

Rooibos en fruit thee zonder caffeine (celestial seasonings bijv)

7 maanden geleden

Diksap of slimpie ? Welke zouden jullie gebruiken ze gewoon water hoor en thee maar soms een slokje wat anders dus welke? 🤔

7 maanden geleden

Reactie op Nikkir12

Diksap of slimpie ? Welke zouden jullie gebruiken ze gewoon water hoor en t ...
Geen van beide. Zeker niet als ze gewoon water en thee drinkt. Totaal niet nodig

7 maanden geleden

Geen van beide. Zeker niet als ze gewoon water en thee drinkt. Totaal niet ...
Is niet mijn vraag toch of wel anders had ik wel gevraagd of het nodig was of niet. 😉

7 maanden geleden

Reactie op Nikkir12

Is niet mijn vraag toch of wel anders had ik wel gevraagd of het nodig was ...
Je vraag is welke we zouden gebruiken en mijn antwoord is geen van beide 🤷‍♀️ En ik geef aan waarom dat mijn antwoord is.

7 maanden geleden

Reactie op Nikkir12

Diksap of slimpie ? Welke zouden jullie gebruiken ze gewoon water hoor en t ...
Ik zou ook nog geen van beide aanbieden eerlijk gezegd, vind ik m nog te jong voor. Maar goed als jij dat wel wilt: diksap. Is wat natuurlijker, in slimpie zit een hoop rotzooi omdat het "minder suiker" is... ondertussen doen ze er dus andere troep in want anders is het niet te zuipen 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Ik zou ook nog geen van beide aanbieden eerlijk gezegd, vind ik m nog te jo ...
Ook mijn visie idd. En dan het liefst bio als je budget dat toelaat (ivm veel bespoten fruitsoorten). Ah heeft bio diksap van 100% appelconcentraat