1096 Reacties
7 maanden geleden
Mijn zoon krijgt nu vaak buikkrampen van vaste voeding. Vandaag zoete aardappel gegeven en hij heeft er al de hele avond last van. Ik doe er al kookvocht en olie bij. Is er nog niets anders wat ik kan doen?
Hij is doodop maar kan niet slapen door de pijn.
7 maanden geleden
Bij mij betekende dit dat ik de te vroeg was begonnen. Ik ben toen iets van meer dan een week gestopt en daarna ging alles wel goed
7 maanden geleden
Slaapt jullie kindje ook veel op de zij? Sinds mijn zoontje het rollen ontdekt heeft, ligt hij vaak op zijn zij te slapen. Hierbij wisselt hij beiden kanten af. Herkenbaar bij anderen?
7 maanden geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Slaapt jullie kindje ook veel op de zij? Sinds mijn zoontje het rollen ontd ...
Zij, buik, rug, ondersteboven, schuin 🤣🤣 alles hahaha, sinds eind december rolt hij en sinds begin januari slaapt hij de nachten door, dus ik ben er blij mee
7 maanden geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Hier leg ik hem weg op de zij, overdag rolt hij dan op zn rug en snachts op zn buik 🤷♀️ik vind hem eigenlijk niet terug op de zij. Meestal smorgens wel achterste voren of schuin door de spijlen op zn buik 🤣
6 maanden geleden
Reactie op Koffiemetmelk
Mijn dochter rolt nog niet, maar sinds gister probeer ik haar elk dutje op haar zij te laten doen. Ze doet áltijd slaapjes van 35-45 min en gister sliep ze ineens 1,5 uur! En ze ligt nu ook al 55 min te tukken. Kan het niet geloven. 🥺❤️😮 Denk ook een zijslaper hier!
6 maanden geleden
Reactie op Merel222
Mijn dochter rolt nog niet, maar sinds gister probeer ik haar elk dutje op ...
Hoe blijft ze op haar zijtje liggen? Hier rolt ie dan terug bij beweging haha!
6 maanden geleden
Reactie op LisaT1998
Wat doen jullie je kleintje van 6 maanden op brood? Ik wil genoeg afwissele ...
Appelstroop van de ah. 100% appel staat er op volgens mij
6 maanden geleden
Reactie op LisaT1998
Boter met kaas mocht ook van de jeugd verpleegkundige 🤔
Hier eet hij alleen korstjes met pindakaas 🤷♀️
6 maanden geleden
Reactie op metalharpey
Boter met kaas mocht ook van de jeugd verpleegkundige 🤔
Hier eet hij allee ...
Das een beetje vreemd dat verpleegkundige dat zegt…. Overal is de informatie geen zuivel(producten) en sws geen kaas (veel zout) tot 1 jr 😳
Anyway wat goed werkt: geprakt fruit (aardbei/framboos) of avocado op boterham en een wentelteefje (zonder suiker) maken van ei, borstmelk (of kv) en kaneel
6 maanden geleden
Reactie op SLIBI
Das een beetje vreemd dat verpleegkundige dat zegt…. Overal is de informati ...
Yoghurt mag vanaf 8 maanden gewoon hoor :)
6 maanden geleden
Reactie op LisaT1998
100% pindakaas, fruitjam, boter, avocado, roerbakei, of geprakt fruit idd.
Mijn kindje is 8 mnd
6 maanden geleden
Reactie op SLIBI
Klopt moest zijn “meeste zuivel en sws geen kaas” 🤪 ik struikel vnl op dat ...
Jonge kaas mag wel zei ze maar natuurlijk geen old Amsterdam ofzo
6 maanden geleden
Reactie op mvanierland
Hoe blijft ze op haar zijtje liggen? Hier rolt ie dan terug bij beweging ha ...
Ik leg een langwerpige knuffel achter haar rug. Opgerolde handdoek kan ook! En ik houd haar handjes sowieso vast tot ze slaapt. Daarnaast ligt ze op een dikke overtrek van schapenwol van dalalou natuurlijk, en die is in het midden waar ze ligt wat platter en dus dieper, dus ze blijft sowieso makkelijker in het midden liggen. Proberen waard hoor! Ze heeft vandaag 2x 1,5 uur geslapen én nu bezig aan dutje 3. Ik geloof het bijna niet 🥹🥹🥹❤️