1096 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op esmee11
Slapen jullie baby’s ook zo mega onrustig? Hier maakt hij zichzelf steeds w ...
Slaapt hij in een slaapzak? Zo niet, misschien werkt dat. Wij hebben een puckababy teddy.
10 maanden geleden
Reactie op esmee11
Zit hij niet een sprongetje? Hier sprong 3 en hij slaapt overdag bijna niet. Normaal echt een goede slaper.
10 maanden geleden
Reactie op Zonnetje1989
Zit hij niet een sprongetje? Hier sprong 3 en hij slaapt overdag bijna niet ...
Geen antwoord op je vraag overigens want wij bakeren zoon nog in. Wellicht proberen om bij jou in slaap te laten vallen, draagzak of kinderwagen?
10 maanden geleden
Reactie op Zonnetje1989
Zit hij niet een sprongetje? Hier sprong 3 en hij slaapt overdag bijna niet ...
Ja, dat denk ik wel. Sinds de kerst ongeveer is het slapen een drama, vooral ‘s nachts. Overdag komt hij opzich wel aan zijn uren, maar dat komt omdat we dan met hem gaan wandelen of autorijden. In bed slaapt hij amper overdag.
10 maanden geleden
Vindt dat luier verschonen snachts echt drama. Ze wordt dan klaar wakker en kan dan weer moeilijk in slaap vallen. Hoevaak verschonen jullie nog de luier snachts?
10 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Vindt dat luier verschonen snachts echt drama. Ze wordt dan klaar wakker en ...
Eerst deed ik dit ook altijd tot dat ik las dat iemand het niet deed… toen dacht ik oké dan doenik het alleen als
Je gepoept heeft… doet ze bijna nooit in de nacht. En het verschilt echt enorm na de borstvoeding is ze gelijk weer in slapen en soms na 20 min alweer
10 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Ik verschoon ook geen luier meer 's nachts, hij poept eigenlijk alleen overdag. Dus ik voed hem lekker in bed, dan valt hij na de 2e borst weer in slaap en leg ik hem gelijk terug in de cosleeper zonder omhoog te houden.
10 maanden geleden
Reactie op esmee11
Ik heb hem in de puckababy newborn bag. Met wantjes eraan. Daardoor slaapt hij heerlijk. En die slaapzakken zijn ook niet zo stug. Hij is er alweer bijna uitgegroeid dus nu ben ik aan het wachten tot de 4-seizoenen slaapzak binnen komt van ditzelfde merk. Die heeft los wantjes er bij zitten die eraan vastgezet kunnen worden dmv drukknoopjes. In ieder geval ideaal voor tijdens de winter. 🙂
10 maanden geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hier 1x, omdat ie rond half 7 op bed gaat en 22 een droomvoeding krijgt. Om 22 uur verschonen we hem niet, zodat ie slapend blijft en dan wordt ie rond 4/5/6 weer wakker, verschonen, fles en weer verder slapen! Weet niet of het effect heeft, maar wij doen tijdens die verschoning en voeding white noise aan
10 maanden geleden
Reactie op Juf1993
Aan degenen die 's nachts geen luier meer verschonen, misschien een stomme ...
Wij zijn denk ik met een week of 6/7 al gestopt met 's nachts verschonen (tenzij poep maar dat gebeurt eigenlijk nooit), heel af en toe eens een nat plekje aan de zijkant maar dat is sporadisch!
10 maanden geleden
Reactie op Juf1993
Hier verschoon ik tussen of na de laatste voeding door/in. Zijn luier is in de ochtend goed vol maar niet doorgelekt (hij is 5,8 kg en krijgt maatje 3 van de Kruidvat aan).
10 maanden geleden
Reactie op Juf1993
Ja best vol, maar 's nachts plast hij niet zo vaak als overdag, omdat hij ook minder vaak gevoed wordt. Ik verschoon hem rond 22.00 na zijn laatste voeding en dan pas weer ergens rond 08.00 of 09.00 afhankelijk van hoelaat hij wakker wordt. En rond 05.00 voed ik hem dan dus zonder verschonen. Als het goed is gaan ze op een gegeven moment doorslapen dus dan verschoon je ook geen luier (even afkloppen🙈)