432 Reacties

3 maanden geleden

@celenevhm geen zorgen maken hoor. Een keertje kan niet zoveel kwaad.

3 maanden geleden

Ik word echt helemaal gek van het slaapgedrag van onze kleine man. Slapen was altijd al drama maar de laatste weken is het echt gillen bij ieder slaapje. Niks helpt ook, wiegen niet, in de kinderwagen niet, in de auto niet… ik geef bijna iedere avond een zetpil (ook omdat ie de afgelopen weken ziek is/geweest) iemand tips?🥲

3 maanden geleden

Reactie op ViennaJade96

Ik word echt helemaal gek van het slaapgedrag van onze kleine man. Slapen w ...
Hier ook een fase gehad dat hij elke keer bij slapen heel erg moest huilen. Wij proberen het Max 15 minuten (wandelen/aan de borst) slaapt hij dan niet dan terug naar beneden en later opnieuw proberen. Je kan een kind niet in slaap dwingen dus willen ze niet slapen tja dan slapen ze niet 🙈 zit momenteel ook nog beneden met baby omdat hij niet ging slapen 🫢 oh en het huilen is inmiddels ook weer over was echt tijdens een ontwikkelingsfase aantal weken

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook een fase gehad dat hij elke keer bij slapen heel erg moest huilen. ...
Wij nemen hem inderdaad dan ook naar beneden, en proberen het dan nog een aantal keer. Beneden is ie dan helemaal vrolijk en zodra je alleen al die kamer in loopt is het weer gillen… hopeloos maar ik hoop inderdaad dat het een fase is🥲

3 maanden geleden

Oef hier nog meer kindjes die ineens meer spugen? Nou al een paar dagen dat hij echt veel spuugt. Smorgens kont de halve bv eruit en middags komt zn halve lunch eruit 🤮 Ik vind het niet erg om het op te ruimen maar kan me niet voorstellen dat dit goed is?

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Oef hier nog meer kindjes die ineens meer spugen? Nou al een paar dagen dat ...
Heeft hij niet gewoon een virus?

3 maanden geleden

Reactie op heggeschaar

Heeft hij niet gewoon een virus?
Geen idee verder normale stoelgang, normale stoelgang en wat hij niet vast eet maakt hij goed aan bv dus 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Geen idee verder normale stoelgang, normale stoelgang en wat hij niet vast ...
Virus kan ook alleen overgeven zijn. Zou even goed in de gaten houden dat hij niet uitdroogt. Verder kunnen ze inmiddels gelukkig wel wat meer hebben. Als je je zorgen maakt kan je altijd de huisarts even bellen?

3 maanden geleden

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ? Lijkt wel een likdoorn ? Maar hoe dan 😅 het zit er nu zeker meer dan een week. Hij lijkt er in die zin wel last van te hebben want bij het buikschuiven over de grond gebruikt hij zijn armen en andere been. Deze voet houdt hij in de lucht.

3 maanden geleden

Wij rijden volgende week naar Frankrijk! Wat zijn makkelijke maaltijden voor de lunch die ik kan meenemen voor mijn dochter? Zouden banaan pannenkoekjes goed blijven?

3 maanden geleden

Reactie op ananas25

Wij rijden volgende week naar Frankrijk! Wat zijn makkelijke maaltijden voo ...
Wij hadden bewust een koelbox gekocht voor op vakantie. Sowieso in het huisje waar we zaten heel fijn om erbij te hebben, de meeste koelkasten zijn dan niet heel groot.. Maar voor in de auto ook handig! Verder hadden wij een vers brood van hier meegenomen om daar in te vriezen. Je kan een gesmeerde boterham meenemen, een gekookt eitje, knijpfruit met yoghurt (van de Kruidvat bijvoorbeeld). Een koeltasje met koelelementen houdt ook al langer goed.

2 maanden geleden

Ik ben op zoek naar een fijne herfstjas die tegen regen kan voor mijn dochtertje, ik zie vooral echt dikke winterjassen. Heeft iemand tips?😃

2 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Ik ben op zoek naar een fijne herfstjas die tegen regen kan voor mijn docht ...
Misschien een waterdichte softshell jas?

2 maanden geleden

Valt H&M kleding groot/klein of normaal bij jullie kindjes? 🙂

2 maanden geleden

Reactie op LisaT1998

Meestal wat aan de grote kant, maar vooral omdat het vaak wijder/breder valt.

2 maanden geleden

Reactie op LisaT1998

Hier valt het normaal. Maar wij hebben een heel breed gebouwd zoontje! Al ruim 12 kg

2 maanden geleden

Reactie op LisaT1998

Kort en breed 🫣 Maar onze zoon is lang en dun haha

2 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Ik heb deze van de Hema. Heel fijn, een wat dikkere en wat dunnere versie. Geen idee of ze nu nog precies dezelfde hebben, ik heb deze gedoneerd gekregen 😊

2 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Ik heb deze van de Hema. Heel fijn, een wat dikkere en wat dunnere versie. ...
Oeh die is zo leuk, hou van geel! Ik ga eens kijken

2 maanden geleden

Reactie op Sunshine1995

Zeeman heeft vaak wel leuke regenjasjes. Soms ook met een soort bontje erin :)