434 Reacties
één maand geleden
Reactie op ananas25
Heeft iemand ervaring met de buggy voetenzak van Jollein? Is deze echt univ ...
Geen ervaring met Jollein maar wij hebben een joolz geo en gebruiken een Joolz voetenzak en een koeka en die zijn allebei heel fijn
één maand geleden
Reactie op ananas25
Heeft iemand ervaring met de buggy voetenzak van Jollein? Is deze echt univ ...
Is dat een grote? Bijna alle voetenzakken die ik heb gevonden zijn nogal klein
één maand geleden
Reactie op geertjewi
Zijn er hier meer kindjes die niet in de kinderstoel willen? Mijn dochtertj ...
Ja, hier ook misschien 2 min. Dan is het leuk geweest. Ik leg het eten nu op een lage tafel en dan staat en eet is… of soms leg ik het bord op de grond en ga ik erbij zitten en dan eet ze ook. Ze zal vast ooit wel weer in de stoel gaan zitten. Ik begin er wel altijd in
één maand geleden
Reactie op Aldnb
Dat gillen klinkt bekend ja. Ook gelijk over als er eten is
één maand geleden
Reactie op geertjewi
Zijn er hier meer kindjes die niet in de kinderstoel willen? Mijn dochtertj ...
De kinderstoel is hier ook wel enkel functioneel, we zetten hem er niet in voor de gezelligheid. Als hij erin gaat moet het eten ook wel echt vlot komen want anders zeker gillen. Eten is hier dus de tip😅
één maand geleden
Reactie op ananas25
Morgen voor ons de 11-maanden prikjes! Prik is net voor etenstijd (als we t ...
Haha hier net zo 🫣 laatste keer wilde hij alleen maar slapen. Denk dat het deze keer wel weer hetzelfde zal zijn. Ik volg hem gewoon en met eten doe ik yoghurt havermout zoals altijd met wat fruit. Misschien een potje fruit dan is het minder kauwen 🤔
één maand geleden
Reactie op ananas25
Bij mijn zoontje duurt het altijd een paar uur voor hij reageert op die prik. (Los van het huilen meteen erna.) Dus bij het avondeten zou hij er geen last van hebben. Nou heeft mijn zoontje sowieso geen last gehad van verminderde eetlust door de prik.
één maand geleden
Reactie op ananas25
Hij heeft woensdag prik gehad en het is gewoon drama. Eerste dag koorts, daarna beter, maar weekend is het zeuren en klagen, veel huilen bij slapen, bijna niets willen eten behalve bv en fruit😅 Je gaat bijna twijfelen of alles wel oké is omdat het zo afwijkend is.
één maand geleden
Reactie op MSM89
Hij heeft woensdag prik gehad en het is gewoon drama. Eerste dag koorts, da ...
Dat klinkt idd wel lang voor bijwerkingen door vaccinatie. Is er niet wat anders? Ziek? Tandjes?
één maand geleden
Ik begreep van onze verpleegkundige bij het CB dat kindjes tot 6 maanden antistoffen hebben van hun moeder. Die hebben ze nu inmiddels niet meer, dus de kans dat ze er meer last van hebben/krijgen is groter. Was hier in ieder geval wel.. Eerste keren nergens last van met de prikjes, op wat verhoging na en een zere plek op de prikplaats. Nu echt wel koorts, slechter inslapen, 's nachts wakker worden en een verminderde eetlust (en dus wakker worden met honger). Zelfs zijn banaan liet ie liggen en die is normaal gesproken in 2 happen op.
één maand geleden
Reactie op lisajacobs
Dat klinkt idd wel lang voor bijwerkingen door vaccinatie. Is er niet wat a ...
Hij was voor de vaccinatie ziek, maar dat was voorbij. De vorige keer leek het ook wel alsof hij er een week last van had. Ik twijfel of het tandjes zijn inderdaad, maar de vorige keer kwamen er vier tegelijk tijd en was er niets aan de hand. Pfff ik kijk niet uit naar die van 13 maanden. Daarvan zei het CB dat dat de heftigste prik is…
één maand geleden
Reactie op Juf1993
Ik begreep van onze verpleegkundige bij het CB dat kindjes tot 6 maanden an ...
Oh ja dat is wel waar.. oh nee die van ons moet morgen 😭
één maand geleden
Reactie op MSM89
Hij was voor de vaccinatie ziek, maar dat was voorbij. De vorige keer leek ...
Jaa daar krijgen ze wel later last van, vaak pas na een paar dagen.. hmmm eerst morgen maar eens afwachten 🫢
één maand geleden
Reactie op Juf1993
Ik begreep van onze verpleegkundige bij het CB dat kindjes tot 6 maanden an ...
En daarna tot 2 weken na de laatste borstvoeding zeiden ze tegen mij. Ik geef nog steeds bv dus mijn zoon is nog beschermd dan volgens hun 👍
één maand geleden
Reactie op metalharpey
En daarna tot 2 weken na de laatste borstvoeding zeiden ze tegen mij. Ik ge ...
Ja alleen niet voor alle ziekten geloof ik.. bijv mazelen niet helaas 🤷🏻♀️ hier ook nog bv kindje en hij is ook bijna nooit ziek 🤞🏻🤞🏻