434 Reacties
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Eten jullie kindjes ook wel een slechter bij doorkomen van nieuwe tandjes? ...
Hier is dat normaal als onze zoon last heeft van de tanden.Meestal wil hij dan wat meer drinken. Wortels en komkommer bijten of wat knijpfruit. Beterschap
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Eten jullie kindjes ook wel een slechter bij doorkomen van nieuwe tandjes? ...
Jaa, Finn eet altijd slechter zodra er tandjes komen! Dat is voor ons een van de tekenen dat het zover is🤭
één maand geleden
Reactie op Delina!
Welke pyjama is warm, niet te duur en niet synthetisch?
Ik heb er ook een paar van Prenatal, ook fijn! Van H&M ook van die pyamapakjes met rits, van katoen geloof ik😊
één maand geleden
Reactie op ananas25
Heeft iemand wel eens opvolgmelk gemaakt met gedeeltelijk koemelk om aan de ...
Ja! Raadde onze kinderarts ook aan. Wij deden toen 100 ml melk, 50 ml water en 4 schepjes Nutrilon. (De melk laten overheersen)
één maand geleden
Reactie op ananas25
Heeft iemand wel eens opvolgmelk gemaakt met gedeeltelijk koemelk om aan de ...
De opvolgmelk altijd volgens de verpakking maken en normaal si dat altijd 1 schepje 30 ml dus dan 3 schepjes en 90 ml en aanvullen met 90ml koemelk. Als je 6 scheppen doet krijg je veel te dikke voeding en krijgt je kleine in verhouding dus veel meer voedingsstoffen dan water binnen.. dat kan verstopping geven
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Zien jullie ook op tegen de klok die teruggaat?
Nee! Uur langer slapen. Daar ben ik aan TOE 🤣❤️ Maar wij hebben wel een mega goede slaper dus die slaapt gewoon mee een uurtje langer haha
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Ja… ga denk ik proberen van te voren de bedtijd al wat te verlaten..
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Neeee korter toch???
Nee, langer haha. De klok gaat een uur terug. Dus de nacht duurt een uur langer 😉
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Ja🤭 ben bang dat hij dan weer tussen 5 en half 6 ofzo wakker wordt🥹
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Nee niet echt. We halen hem meestal om 7.30 uit bed maar hij kan ook best blijven liggen tot 8-8.30 dus denk niet dat dat een heel groot probleem zal zijn 🤔