434 Reacties

één maand geleden

Reactie op celinevhm

Zien jullie ook op tegen de klok die teruggaat?
Ik wel 😅 zal mij benieuwen hoe dat zal gaan. De laatste dagen is hij er weer zo op tijd bij, rond 5 uur. Moet er niet aan denken als dat 4 uur wordt 🥴

één maand geleden

Reactie op mvanierland

Ja🤭 ben bang dat hij dan weer tussen 5 en half 6 ofzo wakker wordt🥹
Same..

één maand geleden

Reactie op heggeschaar

Nee, langer haha. De klok gaat een uur terug. Dus de nacht duurt een uur la ...
De nacht die nóg een uur langer wordt 😅 dat kunnen we hier er niet bij hebben, vanochtend weer vanaf 4 wakker en samen tussen half 8 en 10 bijgeslapen, met de klok straks wordt het nog vreemder allemaal

één maand geleden

Reactie op celinevhm

Neeee korter toch???
Langer 🤭 zomertijd is uur korter

één maand geleden

Reactie op MSM89

Langer 🤭 zomertijd is uur korter
Ik heb hier altijd zo mee lopen stuntelen hahaha. Nu kan ik het eindelijk onthouden: voorjaar = vooruit

één maand geleden

Hahah ik zit er ook altijd mee te vervelen.

één maand geleden

Poehh, herkenning dat je kindje in sprong 8 zit (en misschien slaapregressie), en de dutjes kort zijn? En huilend wakker schrikken? En dan daardoor ook meer prikkelbaar overdag tussen de dutjes door? Ik ben er nog niet helemaal uit, tandjes nog niet kunnen kijken want mag niet in zn mondje kijken🥹

één maand geleden

Reactie op mvanierland

Poehh, herkenning dat je kindje in sprong 8 zit (en misschien slaapregressi ...
Niet altijd korte dutjes, maar wel huilend wakker worden, vaak echt helemaal overstuur. Ik gok wel een sprong

één maand geleden

Reactie op cheyennevdl

Niet altijd korte dutjes, maar wel huilend wakker worden, vaak echt helemaa ...
Korte dutjes wisselen hier wel per dag maar zijn wel weer vaak aanwezig na een tijdje weg te zijn geweest! Zo sneu he als ze zo huilend wakker schrikken! Las wel dat er in sprongetje 8 ook nachtmerries kunnen zijn😢

één maand geleden

Reactie op mvanierland

Korte dutjes wisselen hier wel per dag maar zijn wel weer vaak aanwezig na ...
Dan zal het dat wel zijn. Inderdaad onwijs sneu, ik hoop dat het gauw weer voorbij is

één maand geleden

Reactie op cheyennevdl

Dan zal het dat wel zijn. Inderdaad onwijs sneu, ik hoop dat het gauw weer ...
Ik hoop het ook!🤗 Daarna nog 2 sprongetjes te gaan haha!

één maand geleden

Hoe badderen jullie je kindje nu? Ons zoontje vond in het badje gaan altijd heel leuk, maar sinds kort raakt hij er zwaar overstuur van. Met mijn man mee onder de douche vindt hij ook niks. Ik zit te denken om hem los mee te nemen in de douche, maar ben bang dat hij uitglijdt. En dat hij het op die manier ook niks vindt🤔

één maand geleden

Reactie op Yagir

Hoe badderen jullie je kindje nu? Ons zoontje vond in het badje gaan altijd ...
Heb je een groot bad? Wij hebben daar een badzitje voor hem in. Of we zetten hem in een ikeastoel onder de douche. Mijn man neemt hem ook wel eens mee, ik hou dat niet meer nu ik zwanger ben

één maand geleden

Reactie op Yagir

Hoe badderen jullie je kindje nu? Ons zoontje vond in het badje gaan altijd ...
Wij hebben een Stokke bath XL. Dat omdat wij alleen een douche hebben en geen vast bad. Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig en hij is ook heel makkelijk mee te nemen en op te bergen

één maand geleden

Reactie op Frummel1991

Wij hebben een Stokke bath XL. Dat omdat wij alleen een douche hebben en ge ...
Ja deze hebben wij ook, gaat super en hij wordt helemaal wild (op een positieve manier haha)🦭

één maand geleden

Reactie op Frummel1991

Wij hebben een Stokke bath XL. Dat omdat wij alleen een douche hebben en ge ...
Is die ook echt groot genoeg om nu nog lang mee te kunnen doen?

één maand geleden

Reactie op cheyennevdl

Is die ook echt groot genoeg om nu nog lang mee te kunnen doen?
Er zouden 2 kinderen in kunnen zitten. Dus voor 1 is hij zeker groot genoeg en kan hij bij ons nog wel een paar jaar mee. We bekijken hoe lang hij het nog leuk vindt erin, maar passen doet het zeker

één maand geleden

Wij gaan dit weekend weg en slapen in een villatent. Dit is natuurlijk niet zo donker als thuis in haar kamer met slapen. Heeft er iemand tips om het in een tent wat donkerder te krijgen?

één maand geleden

Reactie op LisaT1998

Wij gaan dit weekend weg en slapen in een villatent. Dit is natuurlijk niet ...
Deryan heeft van die pop up tentjes voor over een campingbedje om het donker te maken.

één maand geleden

Reactie op ovenschaal3

Deryan heeft van die pop up tentjes voor over een campingbedje om het donke ...
Ja die is best wel fijn!