434 Reacties
één maand geleden
Reactie op Jool88
Hebben jullie ook al een fase meegemaakt waarbij je kindje expres water uit ...
Ja hahah. Gelukkig nu wel weer voorbij
één maand geleden
Reactie op Jool88
Heeft het lang geduurd? 😬
Wel een paar weken, durf niet precies meer te zeggen hoelang, maar ik denk zo’n 3 weken
één maand geleden
Mijn zoontje vindt yoghurt maar niks. Is het heel erg om hem vanille vla te geven?
één maand geleden
Reactie op mvanierland
Iemand nog een top recept waarvan je kleintje met de pot mee kan eten?😄 Be ...
Broccoli en bloemkool net iets langer koken dan voor jezelf, kan dan ook heerlijk uit het vuistje!
Van een gekookte aardappel met een beetje melk en olijfolie of boter puree maken, is ie helemaal fan van hier. Hij eet ook graag witvis. Gewoon een zak pangasius uit de diepvries, die kun je recht uit de diepvries even met de aardappels en groenten mee koken.
Offf gehakte spinazie uit de diepvries, pastasausje mee maken en door de pasta. Ook gewoon los lekker met een stukje zalm en puree!
Risotto met courgette, spinazie en broccoli. Gemaakt met zelfgetrokken bouillon, dus er zit geen zout in. 1 pan was hier genoeg voor 8 maaltijden, dus de diepvries was ook lekker gevuld 🤭 Vriendlief had zoutloze hamburgertjes voor hem gemaakt en ook ingevroren, dus de risotto wisselen we dan af met een stukje vlees of vis.
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Mijn zoontje vindt yoghurt maar niks. Is het heel erg om hem vanille vla te ...
Heb je ook Griekse yoghurt 10% geprobeerd? Die is niet zo zuur, alsnog iets fijner dan vla denk ik omdat er geen suikers aan toegevoegd zijn. Maar af en toe vla kan ook geen kwaad
één maand geleden
Reactie op Frummel1991
Mijn zoontje vindt yoghurt maar niks. Is het heel erg om hem vanille vla te ...
Ik meng altijd een beetje vruchtenyoghurt door de gewone yoghurt heen. Het is dan niet super gezond meer maar anders wil hij het niet. En aangezien hij ook nog steeds bijna niks anders eet vind ik het wel prima zo. Ik wil het dan binnenkort een beetje afbouwen door steeds iets minder vruchtenyoghurt toe te voegen, kijken hoe dat gaat. Je kan er ook een beetje pindakaas doorheen doen, misschien vindt hij het dan wel lekker?
één maand geleden
Reactie op Jool88
Ja, en dan het leukste vind ze om het dan lekker uit te vegen over de vloer heen.
één maand geleden
Reactie op eva123456789
Ja, en dan het leukste vind ze om het dan lekker uit te vegen over de vloer ...
Oja dat herken ik wel inderdaad. Maar dan gaat hij prut geluidjes maken, voorover hangen en dan komt er spuug uit zijn mond dat op de grond valt. En dan gaat hij dat expres overdreven doen en vervolgens lekker uitsmeren 🤣
één maand geleden
Reactie op Jool88
Haha ja! Maar alleen bij een rietjes beker, de 360 beker dronk die wel normaal. Terwijl het daarvoor andersom was
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Vraagje: luisteren jullie kindjes al een beetje?
Wij zijn nu met vrienden ...
Mijn zoontje luistert totaal niet. Ik weet niet eens zeker of hij 'nee' überhaupt begrijpt. Maar een half jaar is ook echt een groot verschil op deze leeftijd!
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Vraagje: luisteren jullie kindjes al een beetje?
Wij zijn nu met vrienden ...
Hier is bij "nee" vooral lachen en opnieuw doen, dus luisteren... nope 😅