434 Reacties

één maand geleden

Zijn er hier meer kindjes zonder tanden mijn zoontje is bijna 13 maande

één maand geleden

Reactie op sdg99

Zijn er hier meer kindjes zonder tanden mijn zoontje is bijna 13 maande
Yep! Maandag wordt ie 1 en nog helemaal niets te bekennen 😅

één maand geleden

Reactie op Gebruiker10

Yep! Maandag wordt ie 1 en nog helemaal niets te bekennen 😅
Ik dacht steeds als hij 1 is heeft die ze wel nu over 1,5 week 13 maanden en nog niks

één maand geleden

Reactie op sdg99

Ik dacht steeds als hij 1 is heeft die ze wel nu over 1,5 week 13 maanden e ...
Ze komen vanzelf wel. Scheelt ons in ieder geval poetsen nu 🤪

één maand geleden

Begint die van jullie ook een aardige temperament te krijgen sinds de 1e verjaardag? Uitdagen, boos worden/schreeuwen/slaan bij z’n zin niet krijgen, bijten, de boterhammenkorstjes die hij eerst at nu allemaal weggooien, haren trekken van zus, zus bijten etc etc. Of heb ik gewoon echt een boef. 🙈

één maand geleden

Reactie op kimmetje03

Begint die van jullie ook een aardige temperament te krijgen sinds de 1e ve ...
Ja hier ook boos worden, gillen, korstjes niet eten (nu snijd ik ze heel klein en dan eet hij ze vaak wel).. hier al zo’n 2 weken gaande helaas.. en ook vaak op de arm willen en anders gillen huilen. Denk dat het hoort bij sprong 8. Tandenpoetsen drama. Verschonen drama

één maand geleden

Reactie op kimmetje03

Hahah hier ook. Nu lag ik, maar soms.. overigens wordt hier ook zeurend gehuild als hij zijn zin niet krijgt. Bij jou ook?

één maand geleden

Reactie op kimmetje03

Ja hier hetzelfde🫢😅 vind het soms wel lastig! Gelukkig ook veel goede en vrolijke momentjes erbij haha..

één maand geleden

Mn zoontje werd al om 4:40 uur wakker. Normale tijd nu is +- 5:30. Thuis wil hij altijd maar 1 kort slaapje doen. De maandagen is hij een hele dag op de opvang en zoals gisteren heeft hij 2 slaapjes gedaan van bijna 2 uur. Zou dat de reden kunnen zijn dat hij er vandaag zo vroeg bij is? Zou ik eerst de twee komende dinsdagen in de gaten houden of hij dan ook zo vroeg wakker wordt voor ik er wat van ga zeggen? Ik kan mij wel voorstellen als hij daar meer slaapt, want hij heeft voortdurend prikkels, allemaal kindjes om zich heen enz. Maar misschien moet hij dan toch niet zoveel slapen daar..

één maand geleden

Reactie op Jool88

Mn zoontje werd al om 4:40 uur wakker. Normale tijd nu is +- 5:30. Thuis wi ...
2x 2 uur is wel heel veel lijkt me 🫣 Mijn zoon doet overdag 1 slaapje van 2 uur en slaapt dan 12u door snachts... moet er niet aan denken dat hij al om 5u komt 😭

één maand geleden

Reactie op metalharpey

2x 2 uur is wel heel veel lijkt me 🫣 Mijn zoon doet overdag 1 slaapje van ...
Ja thuis slaapt hij hooguit een uurtje en dan 1 slaapje. Gisteren heeft hij van 9:10 tot 11:00 uur geslapen en vervolgens van 14:05 tot 16:00 uur.. voor de middag is dit ook wel tot redelijk laat. Hij gaat thuis altijd tussen 18 en 18:30 uur naar bed.. Gisteren viel hij om 19u in slaap

één maand geleden

Reactie op Jool88

Ja thuis slaapt hij hooguit een uurtje en dan 1 slaapje. Gisteren heeft hij ...
Ja kan goed zijn dat hij daarom eerder wakker is geworden. Ik weet niet of je normaal gesproken smorgens of smiddags een slaapje hebt van hem, anders zou ik vragen om toch 1 vd 2 in te korten naar 45 min of een uurtje max

één maand geleden

Reactie op kimmetje03

Hier ook zo’n boef🥲 ook echt een scheet en een ondeugd maar af en toe kan ik hem wel achter het behang plakken!

één maand geleden

Reactie op Jool88

Mn zoontje werd al om 4:40 uur wakker. Normale tijd nu is +- 5:30. Thuis wi ...
Twee keer twee uur vind ik ook wel lang! Zeker als dit thuis ook niet zo gedaan wordt. Hier in de ochtend een halfuurtje en in de middag 2. Kan me voorstellen als hij hier twee keer twee uur slaapt hij ook vroeg wakker wordt.

één maand geleden

Reactie op metalharpey

Ja kan goed zijn dat hij daarom eerder wakker is geworden. Ik weet niet of ...
Ja verschilt. Soms slaapt hij einde van de ochtend een uurtje en anders na de lunch rond een uur of half 1. Maar dat kan ik idd wel voorstellen. Als hij 2 slaapjes nodig heeft daar om in ieder geval het middagslaapje in te korten.

één maand geleden

Reactie op Jool88

Ja thuis slaapt hij hooguit een uurtje en dan 1 slaapje. Gisteren heeft hij ...
Vanaf 1 jaar hebben ze gemiddeld maar tussen de 11 en 14 uur slaap nodig dus zelfs als je zoontje aan de hoge kant zit dan blijft er met 4 uur slaap overdag nog maar max 10 uur over voor de nacht 🫢 en met 11 uur slaap op de hele dag nog maar 7 uur. Dus dat zou goed de reden kunnen zijn !

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Vanaf 1 jaar hebben ze gemiddeld maar tussen de 11 en 14 uur slaap nodig du ...
Dit blijf ik zo’n puzzel vinden! Want stel 11 uur nodig, slaapt 20:00-6:00, dan zou zo’n baby dus 2x 6.5 u wakker moeten kunnen zijn, met uurtje slaap tussendoor. Terwijl meeste kinderen van rond de 1 maar 4/5 u max wakker kunnen zijn voor ze echt moe worden, zo ook de mijne. Is toch maf? straks als ze langer wakker kunnen zijn klopt het weer wel natuurlijk

één maand geleden

Wordt er bij jullie ook slecht gegeten?

25 dagen geleden

Reactie op celinevhm

Wordt er bij jullie ook slecht gegeten?
Ja avond eten wel maar ik denk dat dat komt omdat hij nu tussen 15.00 en 17.00 nog vaak aam de borst hangt 😵‍💫 Zal wel weer tijdelijk zijn en ik vind het fijn als hij dicht bij me is maar word er letterlijk heel erg moe van. Mijn man moet vaak het avondeten overnemen na zijn werk omdat ik niet overeind blijf staan 😵‍💫

25 dagen geleden

Zijn er meer kindjes die volledig overstuur raken zodra ze zien dat je met het eten bezig bent en het pas goed is als ze uiteindelijk eten krijgen🥴? Hoe gaan jullie hiermee om? (Ontbijt, lunch, avondeten maakt hier niet uit)